Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Каквих једанаест година. Сада испада да сви који су сада на власти су криви за све ово.Откад се говори о новом мосту и реконструкцији Газеле и тек сада се неко прихватио да то уради и још су и криви за то.
Не постоји ни најмањи ниво толеранције према нечему што је неизбежно.
Уместо да по први пут икада код нас се прихвати апел и препорука (невезано шта је у питању) шта радити наредних шест месеци овде сви ударе на дреку и кукњаву "Зашто овако, зашто не онако, зашто не раде само од 02:00-04:00" и сл.

Уосталом нећеш пропасти ако те неко види у јавном превозу какав год да је, а у односу на пре десет година данас је фантастичан.
Друга је ствар што код нас и до кафића који је двеста метара далеко седају у кола и паркирају се пред исти само да би показали ко зна шта.
 
Skoro uporedo ispod tranvajskog mosta može da se postavi pontonski most koj bi se koristio samo po danu za putnička vozila,

Sa Novo Beogradske strane pored parking servisa postoji manja asfaltna pristupnica skoro do vode
Sa staro Beogradske strane iza autobuske stanice postoji isto manja pristupnica koja vodi dalje ka Karađorđevoj

Pretpostavljam da se ta trasa koristila davno za iste svrhe, ako postoji drugo bolje mesto , može,
sve jedno , važno je ipak postaviti isti onaj, koj je leti povezuje Zemunski kej sa Velikim ratnim ostrvom

Radovi na Gazeli će ipak trajati ohoo a svako olakšanje pa makar i 10 posto znači...

Plovidba Savom normalna do mosta od mosta prelaz nocu pa tu je inače pristanište gde mogu i brodovi da zastanu...
a ponton se otvara samo u središnjem delu po potrebi sve ostalo stoji .

samo da se nečeka dugo, na postavljanje pontona, jer onda mogu reci pa ostalo je još tri meseca ....šta če nam... a i lepa je atrakcija :)
 
cgmiki":dvf0v7hs je napisao(la):
Друга је ствар што код нас и до кафића који је двеста метара далеко седају у кола и паркирају се пред исти само да би показали ко зна шта.
ustaljena fraza i mantra zavidnih. ne kazem da nema i takvih ali taj procenat je smesan i nebitan. koliko ti znas takvih ljudi? cemu toliko gneva i prosipanja pameti. jel ovde prica o AUTOputu ili dunavskom keju? ako je guzva guzva je za te vozace, oni su ti koji provode sate u vozilu. ako ste jedan od njih pa ste ispizdeli cemu licemerstvo i kuknjava iz pozicije pesaka, ako niste put pod noge i dok obesni vozac stigne do pola gazele vi ste vec u blokovima i bas vas briga.
 
Zar nije bio originalni plan da se reknostruise gazela kad se zavrsi most preko Ade?
 
vucko, kao sto znas bolje od mnogih originalni plan je da se napravi metro i tunel ispod ade, u borcu da idemo bajsom, da obilaznica ide do bubanj potoka u 4 trake a posle do panceva mozda i u svih 6, beozov da sisti na 7-10 minuta i da nam svima pise imaju bar po 25cm. ne znam za vas al meni za sada nista ne ide po planu i za to krivim samo i iskljucivo vozace jer oni su zaista ljudski talog, sljam belosvetski koji onemogucava nase plemenite vodje da plan sprovedu u delo
 
vucko":29yx8ywl je napisao(la):
Zar nije bio originalni plan da se reknostruise gazela kad se zavrsi most preko Ade?
Jeste!

Most preko Ade je trebao da bude gotov 2008.


Мост преко Аде Циганлије од Чукарице до Новог Београда почеће да се гради у пролеће 2006., а биће завршен до 2008.
21. октобар 2004
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=515813
U jesen 2005 su pomerili rok završetka na 2009

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1210396
Мост ће бити изграђен до 2009. године, када ће у Београду бити одржана и Универзијада.
Град тренутно преговара са Европском банком за обнову и развој око кредита за дизање моста преко Саве, који би могао да кошта 80 милиона евра
11. октобар 2005
Nakon završetka Mosta, planirano je da 2008. počne rekonstrukcija Gazele.
Tender za obnovu Gazele je raspisan 2007, a radovi su trebali da počnu u aprilu 2008.
Radovi su prvo doloženi jer skupština nije ratifikovala kredit.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2008&mm=03&dd=17&nav_id=289551
No, radovi svejedno ne bi počeli jer grad nije iselio Karton City što je trebao da uradi 2007., a znamo kad je to urađeno



Ubija što smo 2006. imali para za početak izgradnje mosta preko Ade.
Jedini razlog što radovi nisu počeli i već završeni je nesposobnost Gradske vlasti da završi planska dokumenta i reši imovinske odnose iako su još 2002. znali da će se most tu graditi.

Da je administacija na vreme odradila svoj posao sad ne bi imali gužve
 
Ma sve ok, ko vozi u ovim uslovima preko Gazele treba da zna ša ga čeka, ni manje ni više. Ljudi koji koriste isključivo GSP (neki moji poznanici) mi govore da funkcioniše OK, obzirom na okolnosti.

Iole prihvatljivi alternativni putni pravci ne postoje, tako da ako ti se ne ide GSP-om, ti idi kako god želiš ali računaj na gužve i zastoje.

Ulazak sad u priču šta je kad trebalo ili nije nema smisla.

Prati signalizaciju, pusti neku relax muziku i trudi se da se ne nerviraš :) ... i da, izvini se lameli i korpi kvačila svog ljubimca, njima će svakako biti najteže.
 
Kako Japanci obnavljaju svoje puteve...

12640537784d81b8711be70689116921_orig.jpg


http://www.b92.net/automobili/razno.php?yyyy=2011&mm=03&nav_id=499768

Toliko o tome šta "mora tako" i "šta je neizbežno". :kafa: Vi slobodno i dalje upirite prstom u vozače...
 
Ljudi,pa su vozaci krivi pa su pesaci krivi.Krivi su odgovorni na vlasti koji odlucuju o ovakvim stvarima.

Kola nisu zabranjena zakonom niti je pesacenje.
 
Да се на Газели једна трака намени ГСП-у и таксију, да се линије појачају са тактом 2 минута да видите како би се јавни превоз убрзао, и гомила аутосамаца прешла у ЈГП, а осталим аутомобилистима убрзао прелаз преко реке.
Знам, изрекао сам јерес.....
 
cgmiki":2vtw6y1d je napisao(la):
Каквих једанаест година. Сада испада да сви који су сада на власти су криви за све ово.Откад се говори о новом мосту и реконструкцији Газеле и тек сада се неко прихватио да то уради и још су и криви за то.
С тим што није требало неколико догађаја каји захтевају хаос да се одраде истовремено, у томе је поента. Ако неко има нешто против тога што се гради још један мост и што се Газела после 40 година реконструише, онда немам коментара.
stf":2vtw6y1d je napisao(la):
Знам, изрекао сам јерес.....
Срећко Шојић":2vtw6y1d je napisao(la):
СтрељаћJе те, ПантићJу!!!
 
A kako bi ono..... da u nekim gradovima pojedini vozači na suvozačevom mestu imaju lutku na naduvanje :rolleyes: .....
vanredni uslovi dozvoljavaju privremene uredbe.. :cool: ima li mesta takvom razmišljanju , sobzirom da za ponton ni slova .... :grand:
 
Znam da je u zemlji Srbiji teško bilo šta planirati, ali rekonstrukcija Gazele je morala sačekati završetak mosta na Adi. Da, kriva je vlast koja je to loše organizovala sviđalo se to nekom ili ne. Loša organizacija je glavni razlog a sve ostalo je posledica.
 
Ja možda izgledam kao pao s Marsa, ali danas sam išao oko 17 od Topčiderskog brda do garaže na Obilićevom, i posle oko 18.30 od garaže do novog Merkatora, i nazad do Topčidera preko Gazele - i uopšte nigde nije bilo gužve, jedino sam na Gazeli otišao u levu traku, i izašao pored Prokopa i Muzeja 25. maj, sve je teklo ko po loju - manje gužve nego pre zatvaranja traka na Gazeli. :/
 
Хехе, дешава се, и ја сам се некако увек најбрже превозио са НБГ у Центар у време док је пола града затворено због неке државничке посете.
Биће да је лепо кад код куће остану сви они који заправо и немају нека посла, и кад се мало одустане од аутомобила због страха да ће се бити углављен до у недоглед.
 
Mislim da se radi o klasicnoj ljudskoj psihologiji.

Puno ljudi nije islo danas kolima vec je islo gsp-om ili bg vozom.Ali posto su danas prosli njihovi poznanici i kolege koji su bili tvrdoglaviji gazelu bez problema.Prenece vest o tom iskustvu svojim poznanicima i oni ce posle te ljute jednodnevne avanture odlaska na posao javnim prevozom se vratiti starim navikama i vracamo se na krkljanac.Nadam se da gresim.
 
BG:voz je popunjeniji nego inace.
Da uzmemo da je samo polovina tih dodatnih putnika išla ranije kolima a polovina autobusom. Eto koliko je manje automobilista potrebno pa da se može disati.
Živi dokaz onoga o čemu ja blebećem.
 
vucko":727wq8wx je napisao(la):
Mislim da se radi o klasicnoj ljudskoj psihologiji.

Puno ljudi nije islo danas kolima vec je islo gsp-om ili bg vozom.Ali posto su danas prosli njihovi poznanici i kolege koji su bili tvrdoglaviji gazelu bez problema.Prenece vest o tom iskustvu svojim poznanicima i oni ce posle te ljute jednodnevne avanture odlaska na posao javnim prevozom se vratiti starim navikama i vracamo se na krkljanac.Nadam se da gresim.
i ne samo to, kad su neki događaji koje ubrajamo u vanredne - poseta državnika, rekonstrukcija saobraćajnica, maraton, etc, etc - tada su pravila striktna i svi ih poštuju, a bezbednost na ulicama je gotovo 100%.

Nama treba tako nešto, jer se jedino tada zna procedura, redosled, korak po korak šta i kako.

Garantujem da neće biti nijednog udesa na Gazeli i autoputu kroz NBG dok god traje rekonstrukcija.
 
Danas sam prešao Gazelu oko 17h.
Bez velike gužve.
Kolona se protezala do malo dalje od Hitne pomoći, ali se kretala tako da nije ništa strašno.

Inače, pravo zadovoljstvo je bilo voziti se danas pored sajma prema Čukarici.
Ne pamtim kad sam brže prošao tuda u vreme špica!
 
Ja sam isao 20 minuta danas od Arene do gazele oko 17.30. Inace kod sajma je ka Cukarici manja guzva nego obicni, valjda jer su cepovi u drugim delovima grada
 
Sad ću da kažem jednu jeres pa ćete da me čerečite
U Beogradu nema epskih saobraćajnih kolapsa u poređenju sa recimo Bečom koji mi ovde često uzimamo kao nešto čemu treba težiti.

Npr. meni je u Beču za oko 3,5km trebalo oko 35min i pri tome je to potpuno normalna stvar, niko se ne uzbuđuje zbog toga, nema nekih posebnih priloga o tome u udarnim vestima na televiziji.
Uporedite tih recimo 3,5km u Beču za 35min i udaljenost između Arene i Autokomande koja je između 4,3-4,5km.
Sledi da, ako bi kod nas sve bilo super kao u Beču mi tu udaljenost prelazili normalno za oko 45min.

Ono što tu gužvu u Beču čini mnogo podnošljivijom nego što su Beogradski krkljanci je tolerantnost vozača kod njih.
Oni ne blokiraju jedni druge, dozvoljavaju da se neko uključi ili prestroji. vode računa da pešački prelazi ostanu prohodni za pešake, itd.
Naravno, ima i tamo loših primera, ali su generalno mnogo uviđajniji vozačii nego Boegrađani-

10 min za deonicu od arene do Gazele ili 20 min nije nikakav poseban epski kolaps niti nešto za kukanje žiteljima mnogih Zapadnih razvijenih gradova.
Činjenica da je to kod nas "gužva neviđena", totalni kolaps itd je indikacija koliko je stepen motorizacije, tačnije stepen upotrebe automobila zbog nemaštine kod nas još nizak.

Mi ćemo završetkom mosta preko Ade imati grad u kome, spram Zapadnih metropola, auto zaista jeste efikasno i brzo prevozno sredstvo u okvirima grada.
Ko je danas prolazio pored sajma prema Čukarici je imao malu ilustraciju koliko će most preko Ade značiti za rasteraćenje tog pravca.
Elem automobilisti će 2012 napokon svanuti, ali zato GSP user-i ima da crkavaju i dalje!
 
Беч је и тако уживанција, док из центра изађеш негде тамо у предграђе Швехат у највећем шпицу, треба ти и више од сат времена, али тамо једноставно возачи имају стрпљења. Поштују црвено светло, пешаке, нигде не журе, нису нервозни, не свирају ти ама уопште. Како тамо функционишу семафори, да зелено светло је можда 10, највише неких 15 секунди (не бројио сам никада тачно) ал опет нико не свира. Ја када идем тамо, а то је често, пошто ми је близу одавде, увек идем колима. А Београд? Муке за воланом. Иако кажеш да кола има мање, гужви исто, али у оваквом амбијенту свирања, дивљања и бахатости ти се све смучи па ти дође као вечност. Ето зашто је вожња у Бечу комфорнија.
 
@RockerSVK

Apsolutno se slažem. Pričam ja to dugo, ali mi ovde niko ovde ne veruje.

Sve sami izgovori do izgovora tipa:

"Kako čovek i da ne bude nervozan kad su tolike gužve"
Onda ja kažem "Znaš u Beču su neuporedivo veće gužve,ovo je ništa spram gužvi u Beču,a tamo nisu nervozni
I naravno, dobijem onaj pogled kao da sam lud i buncam.


Prvi put kad sam vozio u Beču, naravno dešavalo mi se često da nisam u pravoj traci.Nekad i u potpuno suprotnoj.
Oduševilo me je kako je bilo dovoljno samo da dam žmigavac i prvi auto iza prikoči da me pusti da se prestrojim.
Ovde, te prvo ne puštaju da se prestrojiš, a ovi iza udaraju sirenu.


20 min tokom rekonstrukcije za prelazak neopterećenije deonice u Beogradu je odlično.
Druga je stvar što smo zbog 90 i krize do skoro imali puste ulice pa smo navikli na potpuno nenormalno stanje a to je da:

autoputem kroz geografski centar grada vozimo kao da je autoput van grada.

Poređenja radi: ja sam se u Budimpešti zaglavljivao po 20min na deonici od 300m i to im je prilično normalno
 
Vrh