Evo par slika od pre petnaeatak dana kako Turci rade taj most preko Dardanela od Galipolja do Lapsekija pored Čanakakalea. Istovremeno, na evropskoj strani se gradi nastavak brzog puta koji će biti veza mosta sa ostalom mrežom: gradom Kešan gde je raskrsnica za Jedrene (bugarska granica, ka Evropi), Istanbul i granični prelaz Ipsala ka Grčkoj.
Čini se, u prolazu gledano, da će to biti pravi autoput. Poznajući tursku praksu, svi ti novi veliki objekti poput novog mosta na Bosforu iznad Istanbula ili Evroazija tunela ispod Bosfora, biće pod HGS naplatom, pa će zato i prilaz mostu, tih 10km biti pravi ap.
Turci su poprilično visoko postavili lestvicu u gradnji putne infrastrukture i teško će je ijedna okolna zemlja moći u dogledno vreme da dosegne.
Po stanju na oba kraka k10 i MV reklo bi se da nismo loši, ali padamo na stanju mreže nižeg nivoa. Mada, i na k10 na mnogo mesta nedostaje po traka. Ne znam da li sam negde napisao komentar mog dvanaetogodišnjeg sina posle prolaska Turske, Grčke, Makedonije i Bugarske: "Što svi oni ne puste Turke da ih opet okupiraju ba jedno 5-6 godina dok im ne naprave puteve, pa onda neki novi Balkanski rat?"