Šta je novo?

Delta Planet Autokomanda - [Tržni Centar | 172 000 m²]

TC Galerija i TC Beo su zapecatili mogucnost gradnje TC Autokomanda, jer oni pokrivaju delove grada i ciljnu publiku na koje je targetirao Delta Planet (pogotovo Galerija).
 
Хмх. БЕО је толико препун, да се трећина купаца измести на Аутокоманду, било би довољно.
 
I onda lepo kolaps od Bežanije do Bubanj potoka i od Vračara do Banjice, od 7 ujutru do 11 uveče. Milina.
 
Нек направе Делта аутоцентар на Аутокоманди са чувањем старих објеката - пумпу, перионице, вулканизери, хотели за гуме, ауто салони, сервиси, технички прегледи, рентирање...
 
Ne može, mora da bude nešto ogromno i fensi, pa makar pola grada bilo paralizovano time.

Dosta je Beograd bio """neizgrađen""". Vreme je da stanemo rame uz rame sa Njujorkom i Hong Kongom (inače jako prijatnim mestima za život).
 
Poslednja izmena:
Bolje bi bilo da se iskoristi za poslovni prostor nego prodajni.
 
Нек направе Делта аутоцентар на Аутокоманди са чувањем старих објеката - пумпу, перионице, вулканизери, хотели за гуме, ауто салони, сервиси, технички прегледи, рентирање...
I koja bi bila korist od toga sa ekonomskog stanovišta, ako gledamo iz pozicije Delte? Nikakva.
Takve stvari se ne grade na 400m vazdušnom linijom od građevina od kulturno istorijskog značaja poput Hrama i Narodne biblioteke, a naročito imajući u vidu saobraćajni kolaps na samoj komandi.
Koja bi bila korist za građane ako gledamo koje su njihove potrebe tog dela grada u širem smislu? Apsolutno nikakva! naportiv, samo bi dodatno otežalo život ljudi u tom delu.

Ono što sam siguran da bi bilo odlično (obzirom da se sadržaji nekada rezevrisani samo za centar grada,dorcol&vracar sada šire), da se sve postojeće stare građevine na Autokomandi sačuvaju, obnove i unaprede, da se taj deo džentrifikuje, da bude zelenih površina tipa park, igralište, zatvoren multifunkcionlani prostor za kulturni sadržaj, projekcije i razne događaje manjeg tipa, amfiteatar na otvorenom, coworking prostor za mlade start-apove, kafici, restorani, gym, prodavnice i naravno da se sačuva spomen park muzej žrtvama logora. Time bi se oplemenio taj deo grada, koji je lokacijiski je na dobrom mestu ali ni čemu zapravo ne služi. Ne bi se naružuila vizura grada. Ljudi bi dobili mesto da prošetaju, kao i zabavni sadržaj a opet ne bi se dodatno opteretila saobraćajna infrastrukra. I naravno Delta bi dobila zasluženo dobru PR priču i neku vrstu moderne zadužbine...
Ne mora sve da bude profit i samo profit i da se natrpava svaki metar građevinama.
 
I koja bi bila korist od toga sa ekonomskog stanovišta, ako gledamo iz pozicije Delte? Nikakva.
Takve stvari se ne grade na 400m vazdušnom linijom od građevina od kulturno istorijskog značaja poput Hrama i Narodne biblioteke, a naročito imajući u vidu saobraćajni kolaps na samoj komandi.
Koja bi bila korist za građane ako gledamo koje su njihove potrebe tog dela grada u širem smislu? Apsolutno nikakva! naportiv, samo bi dodatno otežalo život ljudi u tom delu.

Ono što sam siguran da bi bilo odlično (obzirom da se sadržaji nekada rezevrisani samo za centar grada,dorcol&vracar sada šire), da se sve postojeće stare građevine na Autokomandi sačuvaju, obnove i unaprede, da se taj deo džentrifikuje, da bude zelenih površina tipa park, igralište, zatvoren multifunkcionlani prostor za kulturni sadržaj, projekcije i razne događaje manjeg tipa, amfiteatar na otvorenom, coworking prostor za mlade start-apove, kafici, restorani, gym, prodavnice i naravno da se sačuva spomen park muzej žrtvama logora. Time bi se oplemenio taj deo grada, koji je lokacijiski je na dobrom mestu ali ni čemu zapravo ne služi. Ne bi se naružuila vizura grada. Ljudi bi dobili mesto da prošetaju, kao i zabavni sadržaj a opet ne bi se dodatno opteretila saobraćajna infrastrukra. I naravno Delta bi dobila zasluženo dobru PR priču i neku vrstu moderne zadužbine...
Ne mora sve da bude profit i samo profit i da se natrpava svaki metar građevinama.
Ти гледаш простор лењирски, ваздушну удаљеност. Ја гледам практично - Врачару, Вождовцу и Савском венцу треба аутомобилски центар више него тржни. Мислиш да се више заради од тржног центра где су 70% шетачи који разгледају излоге и клинци који лутају, него на аутомобилизму? Када се прода један ауто у салону, то је као цео дневни пазар неког бутика. Мајстор када поправља један ауто заради више од 10 девојака које раде нокте у тржном центру за цео дан.
Ту код Храма и Народне библиотеке је граница ужег центра, даље креће историјска периферија, данас тзв. шири центар. Да ли је већа гужва на прилазу ТЦ Ушће или на прилазу било којој бензинској пумпи или аутосалону?

Пази да ће Мишковић да прави културне садржаје и то на Аутокоманди која је пешачки гледано слепо црево баш на простору бивше Аутокоманде и топовских шупа.
Или ће нићи тржњак са рушењем свега, или стамбене зграде са рушењем свега.
Аутомобилски садржаји могу да се сместе у старе објекте бивше касарне Аутокоманде. Баш њих брига за ПР.
 
Ти гледаш простор лењирски, ваздушну удаљеност. Ја гледам практично - Врачару, Вождовцу и Савском венцу треба аутомобилски центар више него тржни. Мислиш да се више заради од тржног центра где су 70% шетачи који разгледају излоге и клинци који лутају, него на аутомобилизму? Када се прода један ауто у салону, то је као цео дневни пазар неког бутика. Мајстор када поправља један ауто заради више од 10 девојака које раде нокте у тржном центру за цео дан.
Ту код Храма и Народне библиотеке је граница ужег центра, даље креће историјска периферија, данас тзв. шири центар. Да ли је већа гужва на прилазу ТЦ Ушће или на прилазу било којој бензинској пумпи или аутосалону?

Пази да ће Мишковић да прави културне садржаје и то на Аутокоманди која је пешачки гледано слепо црево баш на простору бивше Аутокоманде и топовских шупа.
Или ће нићи тржњак са рушењем свега, или стамбене зграде са рушењем свега.
Аутомобилски садржаји могу да се сместе у старе објекте бивше касарне Аутокоманде. Баш њих брига за ПР.
Da ali ja nisam spominjao tržni centar, već otvoren prostor sa igralištem za decu, šetalištem sa renoviranim već postojećim zgradama iste spratnosti kao sada, (u kojima su lokali fazon beton hale, sadržaji kao u Dorćol Platz, Mixer House) sa parkom i zelenilom i spomen parkom i/ili mini muzejem koji je na mestu logora, i amfiteatrom na otvorenom (poput onog ispred muzeja istorije Jugoslavije kod Hajd parka) za događaje javnog tipa. Time bi se dobila nova dinamika u tom delu grada, plus ako već maštamo, da se poveže pešačkim podvožnjakom ispod autoputa ili pasarelom preko autoputa sa početkom na kraju braničevske, Ovim bi se omogućila nesmetana komunikacija pešaka i bicklista između Vračara/Neimara/ Južnog buelvara i početka Lekinog brda (koje suštinski počinje od j.blv). Ovim rešenjem zapušteni deo grada dobija novi smisao i život i i značaj i usmeren je koliko toliko ka ljudima.
Ako se setiš i airport city je bio slepo crevo pa je sada centar tog dela NBG.
Što se tiče automobilskog centra to je za periferiju, Ibarsku, i obod grada, na kraju krajeva tako već nešto postoji sada na tom mestu,plus ceo taj kraj ima puno privatnih i vulkanizera i servisa i prodavnica sa delovima tako da je taj koncept besmislen.
 
Да ли мислиш да ће Делта тек тако да се одрекне профита зарад меморијалног центра и уметничких садржаја? Искрено тешко.
 
640px-Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg
 
TЦ Стадион у никад мањим уличицама не генерише колапс. Највећи колапс генеришу људи који иду на посао и назад са једне на другу страну Саве.
 
Autoput je oduvek generisao daleko veću gužvu od Medakovića I i II, Marinkove bare i donjeg dela Braće Jerković.
 
Vrh