direktor
Professional
- Učlanjen(a)
- 10.10.2008.
- Poruke
- 39.099
- Pohvaljen
- 45.972
Ne koliko vidim cekacemo april. To je takva sramota da bi ja toj firmi koja tu radi a i radi obilaznica oko Rozaja od 2017 ili 18 godine TRAJNO zabranio bilo kakve radove više u Crnoj Gori!Hoće li i kada puštat tunel Klisuru,zna li ko???
Oko obilaznice oko Rožaja,mislim da je raskinut ugovor i da se trenutno nista ne radi a i ta obilaznica je iz nidje u nista jer je i stari dio obilaznice u katastrofalnom stanju.Ne koliko vidim cekacemo april. To je takva sramota da bi ja toj firmi koja tu radi a i radi obilaznica oko Rozaja od 2017 ili 18 godine TRAJNO zabranio bilo kakve radove više u Crnoj Gori!
Valjda znaci nama koji idemo i pravca PeciOko obilaznice oko Rožaja,mislim da je raskinut ugovor i da se trenutno nista ne radi a i ta obilaznica je iz nidje u nista jer je i stari dio obilaznice u katastrofalnom stanju.
Vama možda znači,ali ne mnogo. Od Crnje do petlje kod ETC.a ti je ista udaljenost kao zaobilaznicom od Crnje do izlaza kod hotela Aldi. Jedina razlika je tih 2 ili 3 kilometra jadranske magistrale i dobrog puta od ETC.a do hotela Aldi. Je li vrijedna zaobilaznica te udaljenosti? I to samo za vas koji idete iz pravca Peći,drugi na nikakvom dobitku nisu.Valjda znaci nama koji idemo i pravca Peci
Јако је битна дужина тунела Трешњевик, што је тунел дужи , на мању надморску висину ће се пењати и обратно. Ако улазни портали буду на 1200-1300м то ће правити велике проблеме зими због близине Комова и великих могућности за мећаве!Nezvanicno sam saznao da je deonica Matesevo Andrijevica vec dogovorena sa Behtel-Enkom jer su oni garantovali vladi CG da mogu da krenu da rade na tunelu Tresnjevik do kraja godine. Videcemo rezultate tendera u maju.
Ovo se bas razlikuje od ranijih varijanti koje su bile u opticaju, prvenstveno mislim na varijantu 2. Neznam nije mi jasno ili ja nisam dovoljno pametan da forsiraju varijantu 1 . Ona bukvalno prolazi kroz ajde da bas nebude jaka rec ali kroz Berane. Bukvalno ce morati da se otkpljuju po mozda i velikim cenama parcele i da se ruse kuce jel se ide kroz centar Buca, Pesca, Luzac , Dolac, paralelno sa aerodromom Berane i pored samog manastira Djurdjevi Stupovi. To je na slikama 3,4,5,6. tu im je dole blizu i reka Lim. Prosto neshvatam zasto se ta planinska varijanta oko Berana neprihvata. Ovde ispred tunela Laz vec dve godine nemogu onu kucu da sruse i da otkupe a ovde preko bar 50 kuca bi trebalo da se ruse. Ovo govorim posto se na snimku i nevide ali bukvalno su to sada prava naselja i mnogo kuca a iz tih sam krajeva tako da znam kada gledam snimke da ce tu biti veselo ako prihvate varijantu 1Sinoc na TV Vijesti bila emisija Reflektor sa temom o saobracajnoj infrastrukturi u CG. Prikazana I animacija deonice od Andrijevice preko Berana do Boljara. Pa sam pokusao na brzaka da pokupim najvaznije tacke. Crvena je varijanta 1 a plava varijanta 2. Kljucna razlika je obilazak Berana dok se na ostatku trase uglavnom poklapaju. Cena po km 21,5 miliona evra. Racunaju ako krenu ove godine da ce je zavrsiti do 2029. Na poslednjoj fotki ima dosta podataka.
Pogledajte prilog 185976Pogledajte prilog 185977Pogledajte prilog 185978Pogledajte prilog 185979Pogledajte prilog 185980Pogledajte prilog 185981Pogledajte prilog 185982Pogledajte prilog 185983Pogledajte prilog 185984Pogledajte prilog 185985Pogledajte prilog 185986Pogledajte prilog 185987Pogledajte prilog 185988Pogledajte prilog 185989Pogledajte prilog 185990Pogledajte prilog 185991Pogledajte prilog 185992
Ljudi su koji izdaju smjestaj su kupili godišnje karte,tako je pisalo na nekim portalima i komentarima,ne znam je li istina i oni prodaju te karte na dnevnom nivou za nekih 60% vrijednosti dnevne karte. Što veća cijena na skijalištima veća i njima zarada. Tako sam čitao,ne znam je li istina.To je 40% više u odnosu na prošlu sezonu kad je bio 25. Čak ni to ne bi bio problem da su nešto radili da opravdaju tu cenu.
Pre svega mislim na državni deo, privatni ima nešto topova, čak su jedan novi deo staze sredili a možda puste i tanjir Ključ, doduše očajan potez sa cenovnikom im nije trebao.
Kasne topovi, evo Kop i Jahorina rade, smanjenim kapacitetom ali rade.
Troglava da radi i to ne cela moglo bi se reći ok ali ne radi. O skupo plaćenim šestosedima koji trunu ne bih davio više, to je za zatvor,
kao što je tunel Klisura i obilaznica oko Rožaja.
I da ne zaboravim izjava direktora skijališta da je ,,poskupljenje srazmerno povećanju životnog standarda'' je najbolji pokazatelj kakvi teletabisi vode JP na Balkanu generalno.
Nov menadžment pod hitno...
To je 40% više u odnosu na prošlu sezonu kad je bio 25. Čak ni to ne bi bio problem da su nešto radili da opravdaju tu cenu.
Pre svega mislim na državni deo, privatni ima nešto topova, čak su jedan novi deo staze sredili a možda puste i tanjir Ključ, doduše očajan potez sa cenovnikom im nije trebao.
Kasne topovi, evo Kop i Jahorina rade, smanjenim kapacitetom ali rade.
Troglava da radi i to ne cela moglo bi se reći ok ali ne radi. O skupo plaćenim šestosedima koji trunu ne bih davio više, to je za zatvor,
kao što je tunel Klisura i obilaznica oko Rožaja.
I da ne zaboravim izjava direktora skijališta da je ,,poskupljenje srazmerno povećanju životnog standarda'' je najbolji pokazatelj kakvi teletabisi vode JP na Balkanu generalno.
Nov menadžment pod hitno...