Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Za 10 dana ističe rok od 360 dana dat za deonicu od Rasadnika do Mosta na Adi. I dokle smo stigli?

Možda se u međuvremenu odustalo od izgradnje bulevara i prešlo na proširenje turističke ponude prestonice?
Prave se Topčiderska jezera i kanalizacioni slapovi. Kad može zoo vrt na Adi, buvljak na Miljakovcu, možda i Topčider dobije neko lekovito blato umesto ulice?

1679333312448.png


1679333349810.png


1679333389810.png
 
Ja sam ubeđen da su oni u ovaj posao ušli sa manjkom finansija, i da je to i razlog da se ovako oteže. Prosto ne mogu sebe da ubedim u drugačiji scenarijo, jer da je bilo koji drugi u pitanju do sad bi se našlo rešenje.
 
Dali je moguće da ovih nekoliko kućica na mestu novog kružnog toka prave problem?
Jeli to državno ili moraju da otkupe pre rušenja?

Moguće je i da prepravljaju dokumentaciju za spajanje na bulevar vojvode Mišića.
Ako to ne denivelišu kako treba, onda će tu stalno biti blokada.
Verovatno će morati da ruše i deo postojećih rampi da ih uklope na novu proširenu trasu.
 
Ma jeste nego nas ubiše ta socijalna davanja za decu, penzionere, invalide.....
 
Dali je moguće da ovih nekoliko kućica na mestu novog kružnog toka prave problem?
Jeli to državno ili moraju da otkupe pre rušenja?
Kućica najbliža kružnom toku, ova sa roze fasadom pripada železnici i ona je u planu za rušenje, koliko znam druge ne smetaju, kružni tok će biti na poziciji bivše pupme i iza nje na bivšoj pruzi.
Da li neko ima informaciju, da li se odustalo od tunela za tramvaj i ostavlja se ukrštanje puta sa njim?
 
Kućica najbliža kružnom toku, ova sa roze fasadom pripada železnici i ona je u planu za rušenje, koliko znam druge ne smetaju, kružni tok će biti na poziciji bivše pupme i iza nje na bivšoj pruzi.
Da li neko ima informaciju, da li se odustalo od tunela za tramvaj i ostavlja se ukrštanje puta sa njim?
Hvala na informaciji. Znači ne moraju čekati eksproprijaciju, završili su uklanjanje pragova. Nije mi jasno što onda čekaju. Mora da neki planovi još nisu odobreni.
Za taj tramvaj kod kružnog toka, ja bi ga radije digao nego ukopavao. Jeste da bi ukopan tunel bio jeftiniji, ali uvek postoji mogućnost plavljenja. A i pešaci/biciklisti bi sigurnije prolazili ispod tramvaja na nadvožnjaku nego da čekaju dali tramvaj izlazi iz tunela.
U svakom slučaju bi tramvaj tu morao biti denivelisan.
 
...Za taj tramvaj kod kružnog toka, ja bi ga radije digao nego ukopavao. Jeste da bi ukopan tunel bio jeftiniji, ali uvek postoji mogućnost plavljenja. A i pešaci/biciklisti bi sigurnije prolazili ispod tramvaja na nadvožnjaku nego da čekaju dali tramvaj izlazi iz tunela...
U svakom slučaju bi tramvaj tu morao biti denivelisan.
Na ovom potezu, koliko me sećanje služi, saobraćao je samo tramvaj na liniji 3. Pitanje je koliko često? Ima li smisla denivelisati tramvaje, ako prolaze ovuda na 15 minuta? Na Autokomandi ima više linija, pa raskrsnica nije denivelisana, nego tramvaj prolazi kroz sam kružni tok.
 
Na ovom potezu, koliko me sećanje služi, saobraćao je samo tramvaj na liniji 3. Pitanje je koliko često? Ima li smisla denivelisati tramvaje, ako prolaze ovuda na 15 minuta? Na Autokomandi ima više linija, pa raskrsnica nije denivelisana, nego tramvaj prolazi kroz sam kružni tok.
Mislim nije dobra praksa praviti novo loše rešenje samo zato što su u prošlosti neka druga rešenja bila loša. Slažem se da bi na Autokomandi bilo sjajno kada bi se tramvaj denivelisao. Pitanje je da li su za to postojali finansijski, vremenski, prostorni i drugi tehnički uslovi kada se radila rekonstrukcija. Takođe, to bi eventualno značilo i višemesečno zatvaranje saobraćaja na Autokomandi tokom izgradnje, pa je možda i to bio faktor zašto se nije išlo na takvo zahtevnije rešenje, usleg neviđenog kolapsa koji bi tako nastao. Na lokaciji gde je ovde predviđen KT sa tramvajskim tunelom izgleda da ima sasvim dovoljno prostora da se u svakom trenutku obezbedi dovoljan bajpas ili neko drugo privremeno rešenje tako da se drastičnije ne ometa postojeći saobraćaj dok traje izgradnja.
 
Problem na Autokomandi su poplave tokom svake veće kiše i za repavanje toga je potrebno malo više posla i malo više rakopavanja, vrlo moguće sve do Franša.
 
Како то кад је никад већи буџет?
Никад већи буџет за никад већи бирократски апарат и лоповлук.

Пролазим овом рутом често и раднике/машине виђам само и искључиво на старим пругама тамо код старе Топчидерске станице. А и то је за прсте једне руке....
 
Ja gajim neku slabašnu nadu da će se nakon prvog aprila, kada *završe* onaj cirkus u Vojvođanskoj sa spajanjem Obilaznice sa NBG, od tamošnjih stotinjak radnika i 150 mašina smilovati da presele barem dvojicu-trojicu malo krupnijih sa jednim bagerom ili nekom drugom spravom i ovamo. Koliko sam video po natpisima na pojedinim mašinama u Vojvođanskoj, tamo je isto angažovan RAS Inženjering, a koji je valjda glavni izvođač i u Bulevaru PP.
 
Zašto su nasuli ovaj materijal preko stare pruge?
Dali planiraju tu da provuku neki put?
nasipanje_kod_petlje_2023_03.jpg
 
Trasom pruge je planiran bulevar. Spominjano od prvog dana kada su krenuli radovi.
 
Sada postoje svi uslovi za denivelaciju iz pravca BBrda.

Koju će naravno kočiti budući tunel sledećih 30 godina, nakon kojih će se i zvanično odustati od istog. :D
 
Stvarno zašto ovde kod vojvode Mišića ne naprave potpuno denivelisanu raskrsnicu?
Oni izgleda misle da spustaju bulevar na dole, stave semafor i pesački, pa ga opet dižu na gore.

Mogu da bulevar drže pravo na nivou ove crvene linije. A ispod može da se nastavi vojvode Mišića.
Još dodati rampu (narandžasto) da se popnemo sa vojvode Mišića prema mostu.
Tako nema zaustavljanja na ovom mestu. Pešaci prolaze ispod.

1679538769590.png
 
Ova ulica je počela da se pravi 2018. godine, a sposobnost investitora i izvođača je više nego očigledna.

Uvek mi padne na pamet kako će tek lepo biti napravljen novi most preko Save umesto onog starog krš fašističkog.

Ali pošto niko ne može da kaže a da se čuje da je car go imamo šta imamo.
 
Vrh