Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Piccolo

Higher intermediate
Učlanjen(a)
25.03.2013.
Poruke
1.447
Pohvaljen
3.436
Kamen je estetski prijatniji za korita unutar naselja, ali stoji da sa aspekta funkcionalnosti nije bolji i pritom zahteva redovna održavanja i čišćenja (nepoznata pojava našim službama).
 

plavac

Beginner
Učlanjen(a)
20.09.2019.
Poruke
46
Pohvaljen
106
Da malo rekapituliram šta je urađeno i šta još treba uraditi.

Pogledajte prilog 136482

Po starom glupom običaju, radi se od sredine. Umesto da se prvo radilo spajanje sa Mostom na Adi, to je ostavljeno za kraj (i ne nazire se početak). To je plava linija sa brojem 3.

Do sada je urađeno (mada još nije gotovo) samo deo između crvenih linija gde je jedini problem bila raskrsnica sa Pere Velimirovića i to je sada valjda rešeno na bolji način nego što je bilo.

Od problema, ostaju raskrsnica sa Vareškom (plavi krug 1,) zajedno sa rampom ka Košutnjaku i raskrsnica sa Miška Kranjca koja je već odavno delom mogla da bude poboljšana jer imamo asfaltirane tramvajske koloseke koji se ne koriste.

Zna li se uopšte kada je realno da se napadnu preostali potezi?

Što se tiče bici staze i trotoara - zaista ne znam šta je bio problem da se to uradi u sklopu postojećih radova.

Sve u svemu radovi i organizacija su potpuno u skladu sa SKORO SVIM SNS projektima do sada.
Dule, to što si označio plavom bojom i brojem 3 nije krajnja faza, već naredna, za koju su već raspisali tender i navodno
počeli radove. Poslednja rupa na svirali je, naravno, Rakovica. Kao i uvek. To će se raditi na kraju. A kada, zna valjda samo
vrhovni tvorac.

Kad smo kod te druge faze (Topčider - Most), na tabli piše da je rok izvođenja radova 1 godinu. Prvi mesec je već prošao,
a radovi nisu ni počeli praktično. Bojim se da će ta nivelacija kod bivše NIS stanice biti žešće usporena.

O trećoj fazi ni ne razmišljam. Verovatno ću se ja pre vratiti u Srbiju, nego što će to biti završeno, a nemam još planove
da se penzionišem.
 

karim

Intermediate
Učlanjen(a)
17.10.2011.
Poruke
177
Pohvaljen
528
Danas prosao biciklom dva puta celu trasu, oko 11h i 13h. Dva radnika u blizini raskrsnice sa PV cackaju nesto kablove kod stubova za rasvetu. Jedan minijaturni bager poravnava zemlju kod Stare trojke. I jos dvojica ljudi namestaju kocke za ivicnjake izmedju tramvajskih bastica u blizini rasadnika. Dva sata kasnije od te petorice ostala su ova dvojica sa ivicnjacima i malo dalje jedan radnik sa lopatom ravna zemlju i to je to. Dnevno se tu pojavi max 4-5 radnika, realno dvoje do troje reklo bi se nesto i rade.

Na drugoj fazi, od skretanja ka Kosutnjaku prema Mostu na Adi apsolutno nema nikog zivog, nikakve aktivnosti. Ta faza je znatno kompleksnija, dat je mnogo kraci rok, a pocetak ne obecava nimalo.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
19.535
Pohvaljen
25.912
Ради ли макар железница шта на уклањању шина?
 

Вожд

Expert
Učlanjen(a)
15.04.2014.
Poruke
9.876
Pohvaljen
23.701
DSC_0010.JPG
DSC_0011.JPG
DSC_0012.JPG
DSC_0014.JPG
DSC_0015.JPG
DSC_0016.JPG
DSC_0017.JPG
DSC_0018.JPG
DSC_0019.JPG
DSC_0021.JPG
DSC_0022.JPG
DSC_0023.JPG
DSC_0024.JPG
DSC_0026.JPG
DSC_0028.JPG
DSC_0031.JPG
DSC_0034.JPG
DSC_0036.JPG
DSC_0037.JPG
 

karim

Intermediate
Učlanjen(a)
17.10.2011.
Poruke
177
Pohvaljen
528
Maj prođe, a put se ne otvori...

Kad se samo setim da smo ovde, nakon otvaranja leve trake 1. septembra prošle godine, kada je najavljeno da će "u najkraćem mogućem roku biti završena i druga strana", sa opreznim optimizmom razmatrali i moguće otvaranje preostale dve trake, najpre do Nove godine (2022.), pa onda 100% sigurno, nema šanse da ne bude, makar do izbora 3. aprila. Pa je Vesić 2. maja izjavio "ove nedelje puštamo u rad".

I tako, šumi Topčiderka i nosi...
 

johnny_s

Higher intermediate
Učlanjen(a)
09.04.2011.
Poruke
606
Pohvaljen
1.362
Da li planiraju da posade drvored pored trotoara?Pričaju kako se sadi "najviše u istoriji", a ovde imaju slobodan prostor oko bulevara i rasadnik odmah pored i ništa...

Posebna glupost je što je trotoar odmah pored puta, a imali su prostora da ga pomere za metar i posade drvored i živu ogradu između bulevara i trotoara. Onda bi bilo podnošljivo prošetati od Kanarevog to Topčidera. Ali pretpostavljam da je to rezervisano za Beograd na vodi.
 

karim

Intermediate
Učlanjen(a)
17.10.2011.
Poruke
177
Pohvaljen
528
Da li planiraju da posade drvored pored trotoara?Pričaju kako se sadi "najviše u istoriji", a ovde imaju slobodan prostor oko bulevara i rasadnik odmah pored i ništa...

Posebna glupost je što je trotoar odmah pored puta, a imali su prostora da ga pomere za metar i posade drvored i živu ogradu između bulevara i trotoara. Onda bi bilo podnošljivo prošetati od Kanarevog to Topčidera. Ali pretpostavljam da je to rezervisano za Beograd na vodi.
Eh, sta su sve mogli... Sa drvoredom bi taman kasnili dodatno jos dve, najvise tri godine.

Hvala Srdjane, super snimak kao i uvek :). Vidim da je brojcana situacija danas sa radnicima potpuno identicna kao i pre 10 dana: dvojica pipkaju sine kod onih servisa (na 1:00), jedan mini-bager se vozika kod nadvoznjaka (1:05) i jos dvojica cackaju srednje ivicnjake kod rasadnika (1:27). Ovim tempom svecano otvaranje za Vidovdan 2023.

@chmi je juce izvestio da su se na fazi dva konacno pojavili radnici i kamioni, ali na ovom videu od rasadnika do Mosta na Adi nema apsolutno nikoga (dvojica koja prelaze prugu na 2:39 mi ne lice na radnike). Mozda se namerno sakrivaju od dronova? ;)
 

astrodule

Professional
Učlanjen(a)
05.08.2009.
Poruke
15.827
Pohvaljen
24.676
Lokacija
Novi Beograd, Fontana
Što se tiče onih strelica za desno što sam se pitao - kažu da je sve po projektu

Поштовани, из Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда су нам одговорили да је хоризонтална сигнализација изведена у складу са одобреним пројектом. Хвала.
 

Earthmoving

Expert
Učlanjen(a)
22.01.2016.
Poruke
6.686
Pohvaljen
14.595
Lokacija
Lion
Baš odličan snimak, kompletan i kompaktan. Valjda će bar stave ograde između ovog uskog trotoara i piste gde će jure 80, pa glupo pešak bude na pola metra od kolovoza. Moje zamerke su: trebao je zeleni pojas između ulice i trotoara radi bezbednosti i estetike, trebao je širi trotoar, trebalo se ukloni onih par ružnih objekata zbog kojih bulevar savija, trebao je se izgradi parking na vreme dok ima prostora (glupost da nema parkinga ni kod Topčiderskog parka, a tolko prostora okolo) , moglo je bude 6 traka umesto 4, imalo je mesta, kao što će ga biti u sledećoj fazi na ex šinama. Ali dobro, što sad sve odjednom, treba se ostavi nešto i za novu rekonstrukciju kroz 20 godina...
 

Earthmoving

Expert
Učlanjen(a)
22.01.2016.
Poruke
6.686
Pohvaljen
14.595
Lokacija
Lion
Da stvarno savršene. Ja sam snimao dronom, znam sa čime se susreće, ali on to tako sa lakoćom upakuje u video da ostane samo uživancija. Posebno ovaj zadnji. Visina drona, ugao kamere, širina, linija praćenja... sve savršeno, sigurno jedan od najboljih dron snimaka nekog projekta koji sam gledao. U samo 3 minuta sve je obuhvatio, nije predugo ni prekratko, a opet koga interesuju detalji sve je tu, lako će ih naći. Eto morao sam još jedan post samo o ovome jer često kritikujem a ono što je dobro prećutim kao da se podrazumeva, ali stvarno ovo ne bih da prećutim već da naglasim zasluženo poštovanje 👌
 

Earthmoving

Expert
Učlanjen(a)
22.01.2016.
Poruke
6.686
Pohvaljen
14.595
Lokacija
Lion
Iznenadilo me juče predveče kolka je razlika u temperaturi, na celom NBg i Mostu na Adi je bilo 28 stepeni, a tamo gde bi trebala biti ova nova faza ulice bivšom prugom, posle Topčiderskog parka preko reke i šinskog mosta, svega 21 stepen. Valjda jer je u hladu Košutnjačkog brda, Rakovičke reke i dosta visokog, starog drveća. Možda i najsvežije mesto leti u širem centru Bga
 
Vrh