Šta je novo?

Brza saobraćajnica Požarevac-Golubac

Evo slika sa satelita.

Trasiranje sa južne strane Velikog Gradišta:
Screenshot 2022-05-04 at 11.13.15.png


I oko sela Ponikve:
Screenshot 2022-05-04 at 11.14.35.png


Pogled na veći deo terena od Požarevca do Golupca:
2022-05-01-00_00_2022-05-01-23_59_Sentinel-2_L2A_True_color.jpeg
 
Trasa ispod Gradišta (južno) je odlična! Imajući sve u vidu, doneće samo u tom detalju, čini mi se, i do 15minuta uštede ka Golupcu.
 
Od A1 do Požarevca radi se intenzivno između 6-og i 7-og km (kod MOL-ove pumpe), čak i juče, nasipi i nešto dalje "trasiranje", bliže AP ima jedan mali deo "trasiran". Velike deponije tucanika na početku i kod PO. To onako usput... Žurio, pa nema slikovnice.
 
@blagic mislim da ima veze s izgradnjom pristupne infrastrukture za vetropark Krivača

 
'' ... .Mi smo počeli izgradnju pristupnih puteva koji će omogućiti da vetroagregate,lopatice i gondole prevezemo do mesta gde će oni biti postavljeni i montirani.Radovi na oko 13 kilometara puteva očekujemo da oni budu završeni do kraja oktobra ili početkom novembra ove godine.... ''
 
Prijatelj koji radi u koridorima Srbije je iz ovog kraja i fotkao je stanje trase oko Velikog Gradišta (31.05.2022.)
Na fotografijama su prikazane i minimape sa uglom fotkanja kako bi se lakše orijentisali.
Inače, na ovoj deonici od Velikog Gradišta (fali jedan delić da premosti lokalni put) pored Braničeva, pa sve do sela Ponikve, istrasirano je oko 11km puta.
Veći broj radnih mašina i kamiona je na terenu, i radi se intenzivno svakog dana.

(Ukoliko budem bio u mogućnosti, pustiću i snimak iz drona gde se mnogo lepše vidi).
20220601_173751.jpg
20220601_173800.jpg
20220601_174713.jpg
 
Ljudi hoće li ova brza saobraćanica stvarno imati ovoliko kružnih tokova ? Mislim da je jako loše juriti 100km/h i onda kočiti u kružnom pa opet gas, i sve tako.
 
Ljudi hoće li ova brza saobraćanica stvarno imati ovoliko kružnih tokova ? Mislim da je jako loše juriti 100km/h i onda kočiti u kružnom pa opet gas, i sve tako.
Naravno. Meni su bolji denivelisani putevi 1+1, ali kažu stručnjaci da manje košta 2+2 sa kružnim tokovima, da je bezbednije i da je čak brže, iako kočiš na kružnima, ali zato nema teretnjaka da vuku kolonu koji ne možeš da pretekneš.
Za obim saobraćaja koji je na ovom putu, a pogotovo ako se uzme da nije mnogo dugačak, mislim da je ovo prihvatljivo rešenje.
Mada ja uvek poludim kad prođem preko Badnjevca na putu za KG.
 
Ljudi, budite realni...
Pa ne može baš svuda AP... ovo je za dve svetlosne godine bolje od bilo čega što taj kraj trenutno ima...
Kad bi se lepo ovo produžilo do Prahova i Negotina, pa onda dole ka Zaječaru, Knjaževcu i da izbije na AP kod Malče - odličan prsten oko cele Istočne Srbije...
 
Mislim da bi trebalo da zaobiđe NP Đerdap.
 
Mislim da je petlja Rusanj na ibarskoj magistrali model koji bi trebalo primeniti na brze saobracajnice, nemci cak taj model uz dva sinhronizovana semafora primenjuju i na autoputevima i dobro funkcionise
IMG-20220615-233849.jpg
 
30.06.2022, Smer od naplatne rampe ka Požarevcu.
Na samom početku saobraćajnice uzdignut je nasip pre same petlje kod Male Krsne, i tu nema nikakvih mašina, niti novih dešavanja.
Na ostalim delovima saobraćajnice do Požarevca najviše se radi na nasipanju i nabijanju peska.
Veći intenzitet radova odvija se pre mosta na Velikoj Moravi, tu se radi na uzdizanju nasipa za budući most, i raščišćavanju i nasipanju peska odmah posle mosta.
Uglavnom na celoj toj deonici od par kilometara, najviše se radi na raščišćavanju terena i nasipanju peska za buduću trasu puta.

Najveći intenzitet radova i najveći napredak je na deonici Veliko Gradište - Braničevo - Ponikve, tu se postavlja krupan tucanik, saobraćajnica već dobija svoju "punu veličinu".
Taj deo od Velikog Gradišta prema Golupcu će i biti prvi završen i pušten u saobraćaj.
20220630_131317.jpg
20220630_131736.jpg
20220630_131756.jpg
20220630_131843.jpg
20220630_131857.jpg
20220630_131919.jpg
20220630_131929.jpg
20220630_132022.jpg
20220630_132025.jpg
 
Vrh