Šta je novo?

Brankov most

Onda bi se deo s Trga prelio na 26 u kom je već gužva. Bolje samo 71, 72 i 75.
67 i 68 bih ostavio na ZV kao kratke i pouzdane veze s blokovima. Lako je presedanje na sve ostale na Brankovom mostu.
 
Али овај конкретан случај није до пара...

Čovek je ispravno napisao da generalno treba ulagati više u prevoz. Treba, ali mora i da se plaća da bi to bilo moguće i održivo. Svako povećanje broja linija u našem slučaju znači samo povećanje apsolutnih troškova i subvencija.

Svuda u normalnim zemljama, ako prevoz funkcioniše rentabilno, interes je svih da se broj linija povećava itd. Grad nešto zaradi od toga, a putnici imaju bolju uslugu. Kod nas je još uvek taj komunistički sindrom - držaćemo socijalni mir sa besplatnim prevozom, ali onda je usluga takva kakva jeste, jer društvo ne može da to finansira. I ne treba.
 
Ista. Te linije samo održavaju privatnici, a sve je u organizaciji grada i sekretarijata. Jedino kada su privatnici imali svoju naplatu, nije bilo šverca, ali je tad bio kondukter u svakom vozilu. Tada kod privatnika nije važila markica i svi su morali da plaćaju, čak i penzioneri. Beše to ono mračno doba prevoza, kada su i uvedeni privatnici i do danas ne možemo da ih se otarasimo.
Jedini način da se danas poboljša naplata je vraćanje konduktera u sva vozila, jer ovo očigledno ne funkcioniše ovako.
 
Čovek je ispravno napisao da generalno treba ulagati više u prevoz. Treba, ali mora i da se plaća da bi to bilo moguće i održivo. Svako povećanje broja linija u našem slučaju znači samo povećanje apsolutnih troškova i subvencija.

Svuda u normalnim zemljama, ako prevoz funkcioniše rentabilno, interes je svih da se broj linija povećava itd. Grad nešto zaradi od toga, a putnici imaju bolju uslugu. Kod nas je još uvek taj komunistički sindrom - držaćemo socijalni mir sa besplatnim prevozom, ali onda je usluga takva kakva jeste, jer društvo ne može da to finansira. I ne treba.
Риба смрди од главе. Имамо државу коју је приватизовао један жвалави комплексаш. Док се намире он, његови мафијаши и његови шефови из страних сила остану мрвице. Е те мрвице се онда инвестирају у друмску инфраструктуру а зашто?

- Да би се трошкови транспорта, односно загарантовано уставом право слободног кретања пребацили са државе на грађане. Онда нас тако прииморане на кола деру акцизама на гориво и онда ми практично плаћамо двоструки рекет. Генијално! То је шема коју је овде први имплементирао и неговао титов режим.

Пошто је такво стање ствари, држава мора покајнички прво да постане сервис грађана и кад се то деси онда сервис треба и да се плати. А сада, касу им пуним да би ст*** могла колима на главу да ми се пење.
 
Ti problemi su još iz 90ih. Život u Srbiji ne počinje, a i ne završava, sa aktuelnom partijom na vlasti. Čim sam ovo prvo pročitao, sva ostala argmentacija ti je drastično izgubila na težini...

Ustav ne definiše obavezu države da ti obezbedi prevozno sredstvo da bi ostvario slobodu kretanja. To je besmislica. Sloboda kretanja i nastanjivanja podrazumeva da imaš pravo da napustiš teritoriju RS i da se u nju vratiš.

Uglavnom, zaboravi na normalan prevoz, pošto i sam navodiš da nećeš da platiš. Vučić, ustav - to su sve zamene teza, a suština je: naš narod bi da je malo i dalje u komunizmu, ali da živi kao sav normalan svet koji se odrekao komunizma. Nema toga. Svake godine pojedete 200 miliona eura poreskih para što je zapravo 400 miliona: 200 koje bi imao gradski prevoz da plaćate karte i 200 koji bi otišli u razne projekte u Gradu.

Ne vozim se prevozom, ali mi je uvek smešno kada neko kaže da neće da plaća prevoz, jer nije dobar. Pre je bilo - preskup je za ovo što se nudi (LOL), evo sada je 50 dinara, pa opet niko ne plaća.

Пошто је такво стање ствари, држава мора покајнички прво да постане сервис грађана и кад се то деси онда сервис треба и да се плати. А сада, касу им пуним да би ст*** могла колима на главу да ми се пење.

Državu bilo uvo za tvoje uslove. Ne plaćaš prevoz i zato imaš smrdljivi autobus. Ne može bolje od toga niti je nekoga briga da poboljšava uslugu koju niko ne želi da plati. Onaj Dr. Šapić se primio na te priče da je kao skupa karta, pa spustio na 50tak din i kao sada će svi da plaćaju. Na kraju će Grad da plati još 17 miliona odšetete Kentkartu zbog njegove naivnosti i neznanja.
 
Poslednja izmena:
Ako nisam zadovoljan uslugom koju pruža gradski prevoz, koja mi je identična alternativa?Jer za masan burek imam alternativu da u drugojh radnji kupim burek koji nije masan.​
 
Onda bi se deo s Trga prelio na 26 u kom je već gužva. Bolje samo 71, 72 i 75.
67 i 68 bih ostavio na ZV kao kratke i pouzdane veze s blokovima. Lako je presedanje na sve ostale na Brankovom mostu.
Okretnica kod Vukovog spomenika ne može da primi tolike linije. Može samo još jednu liniju. Ali zato, ako postoji potrebe za time, kao alternativa može da se iskoristi okretnica kod Omladinskog stadiona koja može da primi još jednu liniju bez problema.​
 
Vrh