Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Na trotoarima i bici stazama ima dosta srče. Nadležni ih ne čiste dok neko ne prijavi. Pošto idem na posao biciklom poslednjih par meseci to mogu sa sigurnošću da tvrdim.

Plus, ko ne ide kolovozom mnogo više oštećuje gume zbog ivičnjaka.

Ožnja ulicom je mnogo udobnija i brža od vožnje trotoarom i stazama.
 
Meni nije jasno na kojim to gumama ljudi voze kada ih okom nevidljve čestice cepaju.
 
Staklo se ne vidi na putu dobro iz svakog ugla. Baš primećujem razliku ujutru i popodne u zavisnosti od sunca i smera.

Trnje na mojoj ruti ne viđam, ali novu razbijenu flašu viđam skoro svake nedelje.
 
Isto ove godine 2 puta peh! Tim pre što ove godine zbog raznih stvari prvi put nisam nabio četvorocifrenu km, ma ni blizu nisam bio (sramotno). Prethodnih nekoliko godina ništa. Trnje.

Opet nekako teško mi da poverujem da bicikl servis mafija posipa trnje. :ROFLMAO:
 
Тешко за компрехендовати, али бројеви су неумољиви.
 
Ja sam ove godine za izvozanih ~1300 km na bajsu po Beogradu samo jednom imao peh i to na Adi mi je pukla zadnja guma. Ne znam da li je zbog trnja ili tzv snakebite-a ali desilo se kada sam sa ulice prelazio na bici stazu. Nije ivičnjak ni bio toliko visok ali eto desilo se.
 
Да поделим своју црну (да црња не може бити) статистику. У скромној бициклистичком искуству моје породице, у последњих 10 или 15 година нисмо никада имали пробушену гуму, на узорку од 50-ак вожњи годишње. Ове 2022. године на истом узорку од 50-ак вожњи имали смо укупно 5 бушења, на три различита бицикла. Сва бушења су последица неког ситног трња. Да ту нису чиста посла, указује и искуство колеге који долази на посао бајсом, и који је сам ове године имао барем 5 крпежа, исто због трња. Заједничко нам је то што углавном користимо бици стазе. Други колега који користи улице и тротоаре (јер не његовој рути нема ни метра стазе), није имао никаквих проблема.

Ово може да значи само једно: на бици стазама се од 2022. налази огромна количина трња. Мишљења сам да то једино може бити последица нечије намере. Да ли су у питању вандали, поремећени умови, бици сервиси, или увозници гума, не бих знао, али ј*** им пас ма*** свима!




Toga ima kod mene na poslu k'o g*****.. Stalno su bušne gume na biciklima a najviše turistima..
 
Osvežava se staza u Vudroa Vilsona.
IMG_20221025_114309.jpg
 
Planiram da idem na posao bajsom.
Najzgodnije mi je da bicikl parkiram - vežem negde na potezu Hotel Jugoslavija - TC Ušće, pa da ostatak puta nastavim autobusom. Bajs bi me čekao od 8 do 18h.

Kakvi su vaši predlozi? Gde bih mogao da ostavljam bicikl? To je jedan jeftiniji model sklopivog bicikla.

Hvala unapred
 
Pa ako ostatak puta ideš busom, onda tehnički ne ideš bajsom na posao 😁
 
A ozbiljan odgovor je nigde.

Zato što

,,Svetskom putniku Riju Asadžiju ukraden uredno privezani "panasonik" bicikl dok je na samo 20 minuta otišao u TC Ušće."
 
Planiram da idem na posao bajsom.
Najzgodnije mi je da bicikl parkiram - vežem negde na potezu Hotel Jugoslavija - TC Ušće, pa da ostatak puta nastavim autobusom. Bajs bi me čekao od 8 do 18h.

Kakvi su vaši predlozi? Gde bih mogao da ostavljam bicikl? To je jedan jeftiniji model sklopivog bicikla.

Hvala unapred
Ja bih ga privezao ispred radnje Planet Bike, imaju vezove ispred ulaza. Jaka sajla/lanac se podrazumeva.

Edit: pretekao me kolega u foto-finishu! :D
 
Pa ako ostatak puta ideš busom, onda tehnički ne ideš bajsom na posao 😁
Očekivao sam ovakav odgovor, ne baš da bude prvi odgovor, ali očekivao sam ovakav odgovor :)
Nema teorije da na mom sklopivom magarencetu idem u centar grada, pa na Slaviju. Da je magarence električno bila bi druga priča.
 
У Новој Пазови је у индустријској зони направљена нова бициклистичча стаза која се практично спаја са стазом која води до Старе Пазове. Одушевило ме како изгледа, квалитетно је означена, дрворед је целом дужином. Била је ноћ па нисам могао да сликам
bajs1.png

Гугл још није ажурирао, али ево где је направљена
bajs2.png
 
Očekivao sam ovakav odgovor, ne baš da bude prvi odgovor, ali očekivao sam ovakav odgovor
Nema teorije da na mom sklopivom magarencetu idem u centar grada, pa na Slaviju. Da je magarence električno bila bi druga priča.
Ali do Slavije imaš biciklističku stazu. Ne znam gde posle toga ideš, ali skroz izvodljivo da pređeš Stari savski most i stazom voziš uz Nemanjinu. Uspon je ali, ako imaš bilo kakav menjač, nije strašno.
 
Sledeci korak da bude stavljanje biciklista da se voze autobusom da vide kako to izgleda kada 100/160 ljudi ceka da se jedan gospodin skloni sa kolovoza da prodje autobus.
 
Pa kad bi se tih 100/160 ljudi i svi ostali borili za normalnu infrastrukturu ne bi se dešavale takve situacije, a svakako mislim da je to jako retko i da se hvataš za slamčicu. Mnogo su veći i češći problem npr. automobili zaustavljeni u traci sa sva 4, a bicikli na kolovozu mu dođu kao statistička greška.
 
Vrh