Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Da... tu vec ima elemenata stočne glupost 🤣

Ceo taj potez ka ul. Tošin bunar je problematican.
zbog koncetracije raznih ustanova koje nemaju dovoljan parking kapacitet.
te ljudi staju vozilima na 10-20 min ( i duže). i tako stalno postoji ometanje saobracaja a posebma nezgodacija je i kod ometanja javnog prevoza.
Čak i vikendom kad one ne rade , zbog IMTovog stadina (utakmice) taj potez je u problemu.
 
Ajd sad da li je on bravar, limar, firmopisac ?
Da li ima vremena da ,,sadi znakove po Bgdu ? Ne on ima svoj posao.

Čovek je sigurno lepo platio da mu se to uradi ? I, i zašto još da plati kaznu ?

Da bi ti došao do ispravne logike, primeni na sebi evo primera. Pretpostavljam da nisi auto električar. 😃
Ovako : Odeš kod auto električara da ti promeni far on ga NE namesti kako treba , pa te nateraju na vandrendi tehnicki i platiš i kaznu.
Ti pošteno platio a pride platiš i kaznu. Kolika je tvoja krivica a kolika šuster majstora.

Da ne ulazimo u razvodnjavanje
lakše je i čovečnije je prvo probati lepim
nego hvatat se za macolu bonsek ili brusilicu. Nisu svi baš stooka.
Nije problem ko je napravio već ko je postavio na ovom mestu, verovatno bez dozvole.
 
Staza na Mostu kod Ade, ovako je već par nedelja...nakupili se pesak, šljinak, lišće...kad se to pokvasi nije naivno.
IMG_20251106_114721.jpg

Multifunkcionalno vozilo Gradske čistoće svako jutro čisti stazu četkom, ali ne pomaže jer sve ostane na stazi, samo se izvuče iz ćoškova...mora šmrkom da se opere, inače biće belaja kad padne temperatura.
IMG_20251106_114802.jpg

Pisao Čistoći, nema odgovora...valjalo bi još koji mejl da im stigne.
Inače, podloga je poprilično stradala, tako da bi trebalo da se razmisli o rekonstrukciji staze.
 
То је назови стаза а заправо појас црвене фарбе на тротоару па су и једно и друго ширине недостојне минималних цивилизацијских норми.

Битно је да је ту 6 аутомобилских трака.
 
Јуче сам гледао Rame uz RAME sa NAJBOLJIM BICIKLISTOM na svetu | Tadej Pogačar Coffee Ride | Izazovi Avanturu.
Обратите пажњу како је Словенија решила бициклистичку стазу чак и на магистралним путевима.
Ево брзинске слике, за оне који немају времена да гледају (понедељак је, јелте).

Али, то је када постоји одређена саобраћајна култура, као и култ вожње бицикла.

Шта хоћу да кажем овим - где постоји воља, постоји и начин да се нешто реши.
Где нема места, ограничење аутомобилима 30кмч, јавни превоз 50кмч и овакве бициклистичке стазе ако нема времена за физичко раздвајање трака.

Можда у некој бољој Србији.
Ускоро.
 

Prilozi

  • 1762762030591.png
    1762762030591.png
    1,1 MB · Pregleda: 97
Staza na Mostu kod Ade, ovako je već par nedelja...nakupili se pesak, šljinak, lišće...kad se to pokvasi nije naivno.
Pogledajte prilog 257754
Multifunkcionalno vozilo Gradske čistoće svako jutro čisti stazu četkom, ali ne pomaže jer sve ostane na stazi, samo se izvuče iz ćoškova...mora šmrkom da se opere, inače biće belaja kad padne temperatura.
Pogledajte prilog 257755
Pisao Čistoći, nema odgovora...valjalo bi još koji mejl da im stigne.
Inače, podloga je poprilično stradala, tako da bi trebalo da se razmisli o rekonstrukciji staze.
Na žalost, jedina preporuka je da vozite kolovozom. Iako možete da se osećate vrlo nelagodno jer ljudi šibaju 100 na sat, ipak ima dovoljno mesta desno od spoljašnje linije da bude prilično bezbedno. Ako mislite kako je meni da pričam kad imam motor, razlika između 100 i mojih 50 na sat nije nešto drugačija od razlike između 100 i vaših 25-30 na sat. Nikad nisam imao nikakvih problema. P. S. Od puštanja mosta u saobraćaj 10 godina povremeno sam išao tu biciklom bez motora (dok nisam nabudžio).
 
Ima li neko iskustva sa kupovinom elektro biciklie preko Temua kog nas ?
Naime u nj. ponudi ima od 100 evra i više, ali pitanje je da li naša carina uvažava tu cenu ili odredjuje znatno višu po svom nahodjenju bez obzira na račun.

Sudeci po Bg malim oglasima za iste traže po 500 i više evra. Pretpostavljam da u formiranju cene učestvuje i znatan deo vezan za ocarinjenje (preko 50 e) elektro bicikla.
 
Купи искључиво хибридни бицикл који ће и убудуће по закону бити третиран као обичан бицикл. А свакако је најбезбеднија и најздравија опција.

То са темуа ти не препоручујем. Имаш на циклоберзи огроман избор врхунских половних бицикала. Ти нам је можда и једино "здраво" тржиште у земљи. Ако занемаримо да ту има доста крадених бицикала из ЕУ 😁
 
Ako ima ko kakav Gravel XXL na prodaju neka javi.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Da li iko ko vozi “trkački” volan tvrdi da je stabilniji i lakše koči nego sa ravnim volanom?

Verujem da se čovek navikne na sve, ali konstrukcijski su gravel i trkački bicikli nestabilniji, zar ne?

Pričam o gradskoj vožnji, naročito beogradskoj.
 
Ja od kada sam "otkrio" gravel ne bih ga sada menja ne znam za sta. A vozio sam i po bg nije da nisam. Ucestvovao sam i na trkama sa njim, cak imam i jednu pobedu. Hidraulicne su mi kocnice i nemam niti jedan problem. Dakle NAVIKA

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Ima li neko iskustva sa kupovinom elektro biciklie preko Temua kog nas ?
Naime u nj. ponudi ima od 100 evra i više, ali pitanje je da li naša carina uvažava tu cenu ili odredjuje znatno višu po svom nahodjenju bez obzira na račun.

Sudeci po Bg malim oglasima za iste traže po 500 i više evra. Pretpostavljam da u formiranju cene učestvuje i znatan deo vezan za ocarinjenje (preko 50 e) elektro bicikla.
Ja bih preporučio da proveriš prvo ima li ko da servisira takav bicikl.
 
,, ... Ja bih preporučio da proveriš prvo ima li ko da servisira takav bicikl.... ,,

Da to je mudar savet, hvala 😀

Ajd sad da pojasnim moje interesovanje

I ako svakodnevno (i po ovom vremenu) vozim bicikl,(5-10 km na dan) svestan sam da zbog godina života to necu moci još dugo 🫢 .
Sobzirom da sam navikao na slobodu i mobilnost koju jedino bicikl pruža, smislio sam da to produžim triciklom. 😀
Pretpostavljam da sa istom kondicijom cu sa obicnom triciklom prelaziti manje km pa sam smislio da iskoristim elektro pogon (umesto pauza ) za odmor od napornijeg pedaliranja.da bih zadržao istu mobilnost.

Iz tog razloga sam postao radoznao, kako ga što povoljnije pribaviti a sporedna nj. korist , što omogicava i transport manjeg tereta (pijacni) za koj sve češce pricinjava mi se da je sve teži....
Jbg... požutela krštenica 🤣
 
Poslednja izmena:
Vrh