Beogradska ulica je uska i uzidana visokim gradjevinama, ali bi mogao barem deo ulice da se proširi bez ikakvog rušenja. Deo beogradske od Njegoševe do ulaza u Slaviju bi mogao da se proširi, pa bi recimo ulaz iz Slavije izgledao isti kao ulaz u Nemanjinu (dve trake u oba pravca za vozila, tramvaj i stajalište za tramvaje) dok bi dalje ka Pravnom gde prestaje stajalište za tramvaj, dobio nišu za autobusku stanicu (dakle tramvaj + dve trake + niša za bus) a izmedju stajališta za tramvaj i niše busa bi bio pešački sa semaforom.
u celini bi bilo kao današnja Nemanjina, samo kraće.
Bio bi moguć brži ulaz iz kružnog toka i veći kapacitet ulaska u kružni tok od Pravnog, aktiviranje Njegoševe od hotela Park do Kalenića kao poprečnog vezivnog pravca preko Vračara ka Slaviji, otvaranje uredjenih pravilnih stanica tramvaja i autobusa.
Recimo slično proširenje na tom pravcu već postoji izmedju Pravnog i Tašmajdana, pa obavi posao. Moj asistent sa faxa je jednom rekao povodom nepovoljnih preduslova: "Ako je neko šantav na jednu nogu nemoj mu polomiti onu drugu, već mu nabavi štap" pa bi ovo bilo ne idealno rešenje, ali unapredjenje postojećeg za male pare, to svakako da.
u celini bi bilo kao današnja Nemanjina, samo kraće.
Bio bi moguć brži ulaz iz kružnog toka i veći kapacitet ulaska u kružni tok od Pravnog, aktiviranje Njegoševe od hotela Park do Kalenića kao poprečnog vezivnog pravca preko Vračara ka Slaviji, otvaranje uredjenih pravilnih stanica tramvaja i autobusa.
Recimo slično proširenje na tom pravcu već postoji izmedju Pravnog i Tašmajdana, pa obavi posao. Moj asistent sa faxa je jednom rekao povodom nepovoljnih preduslova: "Ako je neko šantav na jednu nogu nemoj mu polomiti onu drugu, već mu nabavi štap" pa bi ovo bilo ne idealno rešenje, ali unapredjenje postojećeg za male pare, to svakako da.