Šta je novo?

Beogradska ulica - delimično proširenje

trafikant

Beginner
Učlanjen(a)
20.07.2010.
Poruke
77
Pohvaljen
3
Beogradska ulica je uska i uzidana visokim gradjevinama, ali bi mogao barem deo ulice da se proširi bez ikakvog rušenja. Deo beogradske od Njegoševe do ulaza u Slaviju bi mogao da se proširi, pa bi recimo ulaz iz Slavije izgledao isti kao ulaz u Nemanjinu (dve trake u oba pravca za vozila, tramvaj i stajalište za tramvaje) dok bi dalje ka Pravnom gde prestaje stajalište za tramvaj, dobio nišu za autobusku stanicu (dakle tramvaj + dve trake + niša za bus) a izmedju stajališta za tramvaj i niše busa bi bio pešački sa semaforom.

u celini bi bilo kao današnja Nemanjina, samo kraće.

Bio bi moguć brži ulaz iz kružnog toka i veći kapacitet ulaska u kružni tok od Pravnog, aktiviranje Njegoševe od hotela Park do Kalenića kao poprečnog vezivnog pravca preko Vračara ka Slaviji, otvaranje uredjenih pravilnih stanica tramvaja i autobusa.

Recimo slično proširenje na tom pravcu već postoji izmedju Pravnog i Tašmajdana, pa obavi posao. Moj asistent sa faxa je jednom rekao povodom nepovoljnih preduslova: "Ako je neko šantav na jednu nogu nemoj mu polomiti onu drugu, već mu nabavi štap" pa bi ovo bilo ne idealno rešenje, ali unapredjenje postojećeg za male pare, to svakako da.
 
Ја заступам став да би Београдску и Ресавску требало затворити за приватна возила.
 
Takodje! GSP Über Alles!Moj predlog je tunel od ilije garasanina ili 27mog marta do slavije.

Na taj nacin bi veci deo vracara od buduce trsnke ulice do kneza milosa postao pesacka zona manje vise sto je veoma pozeljno.

P.S.Jadna slavija kada primi i saobracaj iz pravca prokopa preko deligradske jednog lepog dana bice jos gore stanje nego sada(ako je to uopste moguce zamisliti),stoga treba smanjiti opterecenje na slaviju.

P.P.S.Zna li se koja je bila trasa Vracarskog Bulevar pre nego sto je ukinut njegov plan po svetom GUP-u 2021?
 
Ulice ne treba prosirivati, nego suzavati pristup vozilima, izgradnjom garaza i sirenjem pesackih delova grada.

Slaviju bi trebalo postepeno pretvarati u pesacki trg. Najpre bi trebalo svesti broj ulica koje se u nju slivaju, na cetiri.

Nemanjina i Mekenzijeva sekle bi se sa pravcem Deligradska Beogradska, a ostale bi postale pesacke.

Izgradnjom metroa, tunela za vozila i sistema garaza, vremenom bi cela Slavija i okolne ulice trebalo da budu bez motornog saobracaja.
 
Zašto se takve ulice ne prenamene u jednosmerne umesto da se radi proširenje?
 
Problem kod Beogradska a i resavske koja je povezana sa njom jer su prakticno identicne je to sto ide tramvaj njima,kako regulisati da budu obe jednosmerne bez ostecivanja tramvaja?
 
Pa ne može ali zar nije jeftinije uraditi prenamenu nego kupovati i rušiti objekte pa još asfaltirati nove drumove? Ne znam gde se nalazi Beogradska ulica ali pretpostavljam da je negde oko centra grada. Ako je cesta 2x2 zar nije jeftinije i praktičnije uraditi 1x4 nego 2x3 i postaviti šine na krajnji pojas tj. rezervisati jednu žutu traku za javni gradski prevoz (tramvaj i bus)? Tramvaj je ionako trenutno rešenje u gradu, koje je u slučaju Beograda potrajalo malo duže, i dopunjuje ostali javni prevoz u nekim primerima i posle uvodjenja podzemne železnice ne vidim nikakve koristi tramvaja.

Tramvajske šine samo zauzimaju prostor, posebno kada ne idu žutom trakom nego idu svojim uzdignjenim putem kraj kolovoza na koji se ne mogu popeti autobusi ni trolejbusi. Kakava je korist tramvaja u gradu? On obavlja funkciju autobusa samo što ide na elektriku a ne na dizel i ima mogućnost (koja nije iskorištena) da ide tamo gde autobus ne može tj. u pešačke zone. Postavili vi bus liniju na neko mesto ili tramvaj je za putnike isto sa tim što za tramvaj morate postaviti šine i kupiti vlakove a to je dosta skuplje. Pošto su šine uže od drumova ja sam za to da tramvajske linije ostanu na onim mestima gde motorna vozila ne mogu tj. železnicom. Jeftinije je dokupiti autobuse nego vagone.

Zar nije ovo jeftinija varijanta?

85638722.jpg


Ne razumem se puno u te stvari i možda potpuno grešim ali čini mi se da je ovo efikasnije.
 
Beogradska je danas 2+2, ali samo u teoriji. Naime, trake su toliko uske, a parkiranim vozilima uvek vire retrovizori, pa niko ne koristi krajnje leve trake. Ili se ide desnom, ili na pola.
Resenje za Beogradsku je malo izmestanje vec postojeceg stanja. Naime, ja bih celu ulicu pomerio za pola metra desno (gledano od Pravnog ka Slaviji). Ukinuo bih parkiranje na toj strani, prosirio svaku traku za po 15 cm (toliko im i nedostaje),
Tramvaje prebaciti na desne trake. Parkiranje poduzno, samo na levoj strani ulice.
NAJVAZNIJE: Ukinuti levo skretanje iz Beogradske u Krunsku. Samo koci saobracaj, a mali broj vozila koristi to skretanje.

Naravno,ovo je predlog za blisku buducnost. Trajno resenje Beogradske je predlozio Wile.(+ u to ime) Zona usporenog saobracaja+tramvaj.
 
Beogradska je danas 2+2, ali samo u teoriji. Naime, trake su toliko uske, a parkiranim vozilima uvek vire retrovizori, pa niko ne koristi krajnje leve trake. Ili se ide desnom, ili na pola.
Resenje za Beogradsku je malo izmestanje vec postojeceg stanja. Naime, ja bih celu ulicu pomerio za pola metra desno (gledano od Pravnog ka Slaviji). Ukinuo bih parkiranje na toj strani, prosirio svaku traku za po 15 cm (toliko im i nedostaje),
Tramvaje prebaciti na desne trake. Parkiranje poduzno, samo na levoj strani ulice.
NAJVAZNIJE: Ukinuti levo skretanje iz Beogradske u Krunsku. Samo koci saobracaj, a mali broj vozila koristi to skretanje.

Naravno,ovo je predlog za blisku buducnost. Trajno resenje Beogradske je predlozio Wile.(+ u to ime) Zona usporenog saobracaja+tramvaj.
Slazem se za ukidanje levog skretanja, ali mislim da nema potrebe da se tramvaji premestaju u spoljne trake jer ovako ima najmanje konflikta. Jos kad bi bila zuta traka u spicu bilo bi savrseno.

Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Vrh