Šta je novo?

Bel Mondo

Zdravo svima, ako neko ima informaciju...Koliko kosta cena garsonjera (oko 30m2)? Mislim da se to ovde vodi kao studio...Hvala unapred.
 

Iskren da budem, ova crno-braon kombinacija nije toliko losa kao sto je to izgledalo samo sa crnom ogradom.

U poredjenju sa drugim projektima u blizini, pogotovo onim sa drecavim bojama, ovo se po meni ipak prirodnije uklapa u okolinu.

Da li neko mozda zna da li je predvidjena neka zvucna barijera na ovoj strani do pruge?
 
Da li neko mozda zna da li je predvidjena neka zvucna barijera na ovoj strani do pruge?
Да, биће постављени заштитни зидови од буке. Али то ће се урадити тек кад се изграде додатна два железничка колосека (са сваке стране по један), од железничке станице Нови Београд - две тунелске цеви кроз Бежанијску косу-па до железничке станице Земун. Ткз. букобрани ће се поставити од ж.с. Нови Београд до тунела кроз Бежанијску косу. Постоји акциони план, видео сам га пре неких четири године, и одговарајуће цртеже.
Сличан акциони план постоји и за постављање букобрана на целој деоници мото-пута од Студењака до Ласте.
 
Да, биће постављени заштитни зидови од буке. Али то ће се урадити тек кад се изграде додатна два железничка колосека (са сваке стране по један), од железничке станице Нови Београд - две тунелске цеви кроз Бежанијску косу-па до железничке станице Земун. Ткз. букобрани ће се поставити од ж.с. Нови Београд до тунела кроз Бежанијску косу. Постоји акциони план, видео сам га пре неких четири године, и одговарајуће цртеже.
Сличан акциони план постоји и за постављање букобрана на целој деоници мото-пута од Студењака до Ласте.
Znači nikad :)
 
IMG_1704.jpeg
 
Ja moram dati jednu pohvalu a to je da ne pamtim da se objekat ovih gabarita brže izveo, i uskoro, završio.

Sad da li i kome vredi ova lokacija, okolina, estetika i slično, to je već za drugu diskusiju.
 
Ja moram dati jednu pohvalu a to je da ne pamtim da se objekat ovih gabarita brže izveo, i uskoro, završio.

Sad da li i kome vredi ova lokacija, okolina, estetika i slično, to je već za drugu diskusiju.
Ne znam tacno koje ste vi to gabaritne objekte pratili pa ste fascinirani istim?
Dve godine od pocetka radova, a pre proleca minimum nece biti primopredaje sto je za ovakav objekat neki prosek, cak i ispod...
 
I dalje sam fasciniran time što ovde nije napravljena centralna vatrogasna stanica kako je planirano, ili makar neki drugi objekat javne namene. Ovako stambenjak pored glavne pruge u Beogradu koja će se i širiti na 4 koloseka i gde jezde vozovi svakih nekoliko minuta mi je veoma sumanuta stvar. Ali pošto znamo da je investitor dobio parcelu kao kompenzaciju za izgradnju stanične zgrade na Prokopu ništa me ne čudi.
 
I dalje sam fasciniran time što ovde nije napravljena centralna vatrogasna stanica kako je planirano, ili makar neki drugi objekat javne namene. Ovako stambenjak pored glavne pruge u Beogradu koja će se i širiti na 4 koloseka i gde jezde vozovi svakih nekoliko minuta mi je veoma sumanuta stvar. Ali pošto znamo da je investitor dobio parcelu kao kompenzaciju za izgradnju stanične zgrade na Prokopu ništa me ne čudi.
Sa svim se slažem, samo odakle to za širenje? Nisam siguran da ima mesta, dok u tunelu sigurno nema.
 
Svi raniji planovi od izgradnje novog železničkog čvora 1970tih, a i trenutni predviđaju 4 koloseka od Prokopa do Batajnice jer je to jedini način da i međugradski vozovi i BG voz funkcionišu tako da ne zakrčuju jedni druge.
Biće širenje nadvožnjaka i železničkog nasipa i izgradnja drugog Bežanijskog tunela. Jednog dana će verovatno i na kraju da se gradi još jedan železnički most.
Sve u svemu 4 koloseka pod prozorom dok jure vozovi preko 100km na sat uopšte nije prijatno niti elitno. Radio sam u blizini i kroz zatvorene prozore smo čuli kako tutnje vozovi, a ovi ljudi koji tu žive pretpostavljam da će nekada i hteti da otvore prozore.
 
Poslednja izmena:
Vrh