Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Space Motion

Intermediate
Učlanjen(a)
05.06.2021.
Poruke
284
Pohvaljen
547
Ovi jedan dan jedan tunel su za one kojima se servira priča o 1000km autoputeva, najtežih autoputeva se u ovom trenutku gradi u srbiji.
 

MiraC

Higher intermediate
Učlanjen(a)
30.10.2017.
Poruke
1.981
Pohvaljen
3.483
Nismo jedan period isli na AP, i
Nas utisak, a prosli smo oba smera -
na AP je mnogo vise saobracaja nego prosle g u ovo vreme i to sad od Pakovrace ima kamiona, a vec od Ljiga do Bg je veliki broj vozila.
Niko ne vozi sporo, nas koji vozimo 120 svi zivi obilaze hahahahha
Ima li neki zvanican podatak o povecaju saobracaja na Milosu Velikom?

Jedno pitanje, da li oni " češljevi" ( metalni spojevi u asfaltu) mogu da se menjaju? Od Pakovrace ka Preljini oni su im bas katastrofa. Veca brzina i bas se oseca. Ok, veca brzina u smisli 130 hahahah
 

blagic

Higher intermediate
Učlanjen(a)
22.04.2019.
Poruke
1.653
Pohvaljen
4.002
Lokacija
Ocean
Deo između dva tunela će stvarno biti uživanje za vožnju.
Pozitivna stvar je što, između dva tunela, imaju samo tri kuće za rušenje. I još jedna u Prilipcu. Nadam se da to mogu rešiti da svi budu zadovoljni.
 

zoranuro

Higher intermediate
Učlanjen(a)
24.07.2018.
Poruke
866
Pohvaljen
2.142
Mislim da ce ovo biti pušteno u saobraćaj realno 2025 godine. Strasno je kašnjenje u proboju tunela. Voleo bih da nije tako i voleo bih da demantuju radom. Bukvalno je kod nas problem gradnja tunela. Sećate se koliko smo samo čekali da se zavrsi i pusti tunel Brancic na deonici Ljig - Cacak. Pa i ova deonica obilaznice oko Beograda kasni zbog tunela Beli Potok. Gde god se probija i gradi tunel tu kašnjenje obavezno bude veliko. I uvek ih iznenadi sastav zemljišta i voda koja se nadje na putu probijanja. Mislim da će u isto vreme završiti i Moravski AP i deo do Pozege.
 
Poslednja izmena:

RegentAL

Intermediate
Učlanjen(a)
02.04.2019.
Poruke
208
Pohvaljen
588
Mislim da ce ovo biti pušteno u saobraćaj realno 2025 godine. Strasno je kašnjenje u proboju tunela. Voleo bih da nije tako i voleo bih da demantuju radom. Bukvalno je kod nas problem gradnja tunela. Sećate se koliko smo samo čekali da se zavrsi i pusti tunel Brancic na deonici Ljig - Cacak. Pa i ova deonica obilaznice oko Beograda kasni zbog tunela Beli Potok. Gde god se probija i gradi tunel tu kašnjenje obavezno bude veliko. I uvek ih iznenadi sastav zemljišta i voda koja se nadje na putu probijanja. Mislim da će u isto vreme završiti i Moravski AP i deo do Pozege.
I šta nas tek čeka za dva tunela od preko 3 km posle Ivanjice...
 

boocky

Intermediate
Učlanjen(a)
14.11.2017.
Poruke
322
Pohvaljen
922
Da li je moguće da ne možemo da uvezemo mašinu za kopanje tunela, tipa krticu ili nešto slično?
Godinama imamo problem sa kopanjem tunela i to je evidentno...
 

RegentAL

Intermediate
Učlanjen(a)
02.04.2019.
Poruke
208
Pohvaljen
588

„Izgradnja naftovoda koji bi zamenio snabdevanje Srbije naftom preko JANAF-a je korisna i logična alternativa za gradnju fudbalskog stadiona ili autoputa koji je nedovoljno iskorišćen“

Kako vidimo, od nečega će se odustati.
 

Ivex

Beginner
Učlanjen(a)
25.04.2021.
Poruke
37
Pohvaljen
164
Kaže rodak koji ima vikendicu u Pakovraću 500 metara od trase auto-puta da poznaje vlasnika eksproprisane kuće koji je od naknade za eksproprijaciju kupio dve kuće, ne znam na kojim lokacijama. U eksproprisanoj kući je bilo opremljeno i useljeno prizemlje, a sprat je bio neopremljen.
 

blagic

Higher intermediate
Učlanjen(a)
22.04.2019.
Poruke
1.653
Pohvaljen
4.002
Lokacija
Ocean
Zar zaista treba postavljati takvo pitanje? Po celoj Srbiji milioni kvadrata zjape nedovršeni i napušteni.
 

Stomatolog

Higher intermediate
Učlanjen(a)
18.12.2014.
Poruke
1.058
Pohvaljen
1.037
Po mom mišljenju kod nas nije problem sama gradnja tunela nego predhodno loše odrađena geološka ispitivanja koja imaju za posledicu loše projektovanje i na kraju nastaju problemi u samoj izgradnji. I onda kad se naleti na problem u toku radova, dok neko dođe da prouči problem, dok se nađe neko da reši problem, dok taj napravi izmenjeni projekat, dok neko odobri izmene i dodatna finansijska sredstva i dok se to na kraju i odradi prođe mnogo vremena. I još kada se problemi zaredaju onda nastane lančana reakcija i odlaganje kraja radova u nedogled.
 

zmija

Intermediate
Učlanjen(a)
17.07.2017.
Poruke
101
Pohvaljen
181
i sad moje skromno misljenej
pa zar je moguce da kod nas mora sve da bude najteze NAJTEZA DIONICA ,NAJTEZI TEREN, NAJTEZI TUNEL,NAJTEZE KLIZISTE,NAJTEZA RAVNA DEONICA MOCVARNA ITD
najtezi tunel beli potik dug 400metara i dubok 15 metara prave toliko godina ja sam i zaboravio kad je to poceto,potrosice novca da se mogao napraviti tunel dug nekoliko kilometara
i onda moramo da nadjemo opravdanje sta se to desilo da je moralo da krene naopako
kliziste ,curenje vode ,bazilika korona itd
postajem isti EART
valjda kad previse dugo pratis nesto ne mozes vise da progutas sva njihova opravdanja
P.S.
najbolje ne pratiti ovakve projekte i voditi normalan zivot a kad nesto naprave koristiti i ende
 

Nikola NS

Intermediate
Učlanjen(a)
06.10.2016.
Poruke
486
Pohvaljen
960
Lokacija
Beograd / Novi Sad
najtezi tunel beli potik dug 400metara i dubok 15 metara prave toliko godina ja sam i zaboravio kad je to poceto,potrosice novca da se mogao napraviti tunel dug nekoliko kilometara
Слажем се да пројекти иду траљаво, али ми није јасно како мислиш да се могао направити тунел дуг неколико километара. Да ли мислиш да се извођачи плаћају на сат или дан? Не, плаћају се према изведеним количинама радова. Цене евентуално могу да порасту због неких додатних радова или поскупљења материјала (ако је уговорено усклађивање цена, што углавном јесте на великим пројектима који трају више година), али тешко да се може направити неколико километара тунела од те разлике. Ако се већ критикује, нека то буде аргументовано. Неаргументована критика само погодује владајућима.
 

AleksandarGrf

Higher intermediate
Učlanjen(a)
21.10.2015.
Poruke
643
Pohvaljen
809
Pa sad, bilo bi lepo da je tako.

Istina je da od prvog potpisa do poslednjeg kontakta, pri isteku garancije za izvedene radove, traje igranka "ko ce koga" gde se burgija i nalazi rupa u svakom slovcu i gleda da se uzme para na svakoj lopati koja (ni)je predvidjena ugovorom. Opet, zavisno od tipa ugovora.

Posto nam je vlast i njihovi pioni koji vode drzavna preduzeca poznata kao prepostena, fer je preispitivati svako odstupanje od osnovnih elemenata ugovora, a rok je svakako jedan od njih.

Da konkretizujem, u normalnom slucaju strane izvodjac i investitor imaju suprotstavljen interes, gde investitor zeli da plati sto manje a da gradnja traje sto krace, a izvodjac obrnuto. Vrlo je moguce(jer se desava STALNO) da izvodjac angazuje manje radne snage, radovi idu sporije, izvodjac prijavljuje fantomske razloge za to i opravdava troskove, i POVECAVA cenu, a investitor umesto da preko svog nadzora to obara i ne prihvata, svoj nadzor ucenjuje pretnjama i otkazima, sve uredno prihvata, placa, a tal se deli.
 

MiraC

Higher intermediate
Učlanjen(a)
30.10.2017.
Poruke
1.981
Pohvaljen
3.483
Zato sam i napisao. Samo da na trasi koju rade nema tunela. Evo videćete 2025 ce pustiti ceo Moravski koridor i ap do Pozege
A sta je sa delom Surcin-Nbg? Nije duga, nema tunela, nema mostova. Tu je eksproprijacija.
Ali da, ako na trasi ima tunela ,ocigledno je sve ovo los materijal za busenje i to je najcesci problem. Mozda dalje, ka Ivanjici bude bolje.
 

Nikola NS

Intermediate
Učlanjen(a)
06.10.2016.
Poruke
486
Pohvaljen
960
Lokacija
Beograd / Novi Sad
Pa sad, bilo bi lepo da je tako.

Istina je da od prvog potpisa do poslednjeg kontakta, pri isteku garancije za izvedene radove, traje igranka "ko ce koga" gde se burgija i nalazi rupa u svakom slovcu i gleda da se uzme para na svakoj lopati koja (ni)je predvidjena ugovorom. Opet, zavisno od tipa ugovora.

Posto nam je vlast i njihovi pioni koji vode drzavna preduzeca poznata kao prepostena, fer je preispitivati svako odstupanje od osnovnih elemenata ugovora, a rok je svakako jedan od njih.

Da konkretizujem, u normalnom slucaju strane izvodjac i investitor imaju suprotstavljen interes, gde investitor zeli da plati sto manje a da gradnja traje sto krace, a izvodjac obrnuto. Vrlo je moguce(jer se desava STALNO) da izvodjac angazuje manje radne snage, radovi idu sporije, izvodjac prijavljuje fantomske razloge za to i opravdava troskove, i POVECAVA cenu, a investitor umesto da preko svog nadzora to obara i ne prihvata, svoj nadzor ucenjuje pretnjama i otkazima, sve uredno prihvata, placa, a tal se deli.
Последња реченица је суштина проблема - надзор треба да штити струку, а тиме и све грађане Србије. Он треба да каже да ли су додатне количине или веће цене оправдане или не, да ли је продужетак рока оправдан или не.
Иначе, не бих се сложио да је извођачу увек у интересу да одуговлачи и да радови стоје. Постоје трошкови који су фиксни (нпр. плате запослених и сл.), а и механизација треба да се исплати.
 

sev

Higher intermediate
Učlanjen(a)
06.09.2017.
Poruke
811
Pohvaljen
2.418
Dok na koncu mi nikako ne kažnjavamo greške i očigledno lošu upravu, već uvek i uvek iznova mislimo da ne možemo tu ništa i uvek i uvek iznova se nadamo da ce mozda biti bolje sledeći put (samo od sebe), bolje biti neće.

I to nam je sasvim zaslužena kazna. Nek nas šišaju, kad smo ovce.
 

ZAK

Intermediate
Učlanjen(a)
19.11.2019.
Poruke
328
Pohvaljen
1.179
Evo ga još jedan video koji je urađen sa svim mogućim efektima da igleda moderno a ništa ne kaže. Prosto mi nije jasno kako samo uspeju da snime iz toliko uglova a da ne snime ništa. Ne vidi se glavni deo.

 
Vrh