Koliko nova deonica od Kuzmina do mosta ima smisla zavisi od rešenja graničnog prelaza i "silaska" na magistralu pre ili posle njega.
Ukoliko se napravi rešenje da profunkcioniše novi objedinjen granični prelaz i da se onda saobraćaj sa mosta spusti na zemlju na RS strani i nesmetano nastavi magistralom za Bijeljinu, onda sve itekako ima smisla... najveće gubljenje vremena inače odnosi se na stari granični prelaz, tako da ako profunkcioniše novi, onda je super...
Sve ostalo je manje više od slabe koristi vozačima jer par minuta uštede autoputem od Kuzmina do Rače brzo će se potrošiti ukoliko opet sav saobraćaj bude kanalisan na stari granični prelaz.
Meni lično nije jasno zašto trasa od Kuzmina ka mostu ne napreduje brže... petlja kod Kuzmina je tek skoro započeta, ne zna se ni koliko je zaista trasirano ka mostu, a koliko su još njive... itd... eksproprijacija valjda?
Ispada da će za celu deonicu od Kuzmina do Bijeljine, kroz Srem i Semberiju, dakle idealna ravnica, biti potrebno minimalno 6 godina, a verovatno i više.
Najblaže rečeno, to je depresivno... prodje život ljudima dok dočekaju 40tak kilometara autoputa kroz ravnicu...
