Šta je novo?

Autoput Beograd - Sarajevo

@StaraMo koliko je realno da ovde ne bude čeone naplatne rampe? Ni sa jedne strane Save. Uđeš na Šimanovcima i isključiš se kod Bijeljine.
 
@StaraMo koliko je realno da ovde ne bude čeone naplatne rampe? Ni sa jedne strane Save. Uđeš na Šimanovcima i isključiš se kod Bijeljine.
Teoretski da i kada bi plaćanje bilo elektronski pa bi tamo neki softver to razvodio po računima.
Praktično mislim da ne postoji jer se radi o dve države,tj dva platna sistema a veliki broj ljudi plaća u kešu.

Oni čak medjusobno ne mogu da se dogovore pa se sada kod Doboja u pravcu Sarajeva na koridoru 5C planira granična entitetska naplatna rampa koja će biti i naplatna i ulazna.

Takodje na projektu zajedničkih tagova nisu uspeli medjusobno entitetski da dogovore jedan račun u KM već korisnik na jednom tagu nosi račun JP FBiH u KM i drugi račun JP ARS i na oba računa mora imati sredstva u KM.
 
@StaraMo sad si me zbunio. Koliko ja znam po prvobitnom projektu bile su predvidjene dve naplatne stanice na Vc. Jedna na Tesanjskoj strani pred samim ulazom u tunel Putnikovo brdo, preko koga prelazi entitetska granicai ona bi bila u vlasnistvu Federacije I druga odmah sa druge strane izmedju dva tunela po ulasku u RS. E posto bi to bila ludost da se na samo 1km dva puta zaustavljas I placas putarinu, onda su se dogovorili da izbace ovu naplatnu na teritoriji RS I da objedine obe u ovoj na teritoriji Federacije I to tako da ko izlazi iz RS I plati te pare idu na racun RS, a ko ide iz Federacije taj novac ostaje Federaciji.
Kako to ide sa tagom I sa racunima to nam ti mozes objasniti, ja pojma nemam. U prilogu evo I snimaka sa tog dela od pre par dana, mada se jos nije pocelo sa izgradnjom naplatne stanice.
 
@StaraMo sad si me zbunio. Koliko ja znam po prvobitnom projektu bile su predvidjene dve naplatne stanice na Vc. Jedna na Tesanjskoj strani pred samim ulazom u tunel Putnikovo brdo, preko koga prelazi entitetska granicai ona bi bila u vlasnistvu Federacije I druga odmah sa druge strane izmedju dva tunela po ulasku u RS. E posto bi to bila ludost da se na samo 1km dva puta zaustavljas I placas putarinu, onda su se dogovorili da izbace ovu naplatnu na teritoriji RS I da objedine obe u ovoj na teritoriji Federacije I to tako da ko izlazi iz RS I plati te pare idu na racun RS, a ko ide iz Federacije taj novac ostaje Federaciji.
Kako to ide sa tagom I sa racunima to nam ti mozes objasniti, ja pojma nemam. U prilogu evo I snimaka sa tog dela od pre par dana, mada se jos nije pocelo sa izgradnjom naplatne stanice.
Da ali oba entiteta imaju naplatu po km a svi koji plaćaju kešom kao dokaz ulazne stanice(radi obračuna po kilometru) upravo moraju uzeti karticu na ulazu i predati je na izlazu.
Tako da onaj ko ide od Banjaluke plaća na toj rampi ,razdužuje tu staru karticu i sada mora uzeti novu karticu drugog operatera da bi na stanicama na dalje mogao da bude korektno naplaćen.

Sa tagom se to može lakše uraditi ali tehnički i on na tagu mora imati prepisan nov ulaz kada bude prošao tu zajedničku rampu.

Upravo će tu i biti problematika ,tj nisu svi tehnički detalji dogovoreni a izjave političara su jedno a tehnička rešenja drugo...

Ako fizički bude jedna rampa po traci a ti nailaziš sa tagom iz RS ta jedna Enp antena te u tom prolasku može samo naplatiti jer prolaziš 40kmh recimo a rampa mora ostati spuštena ,zatim bi trebala biti još jedna antena koja bi sad upisala tvoj novi ulazak i tek onda bi se rampa trebala podići.
U real time operacijama sve je to veliki tehnički izazov,naravno rešiv a kako će tačno izgledati videćemo u budućnosti.
 
Kakvi genijalci - “sanity has left the building”.

A da prosto integrišu sistem naplate? Ako ne znaju sami nek lepo odu u Italiji gde ima više operatera pojedinih deonica, a naplata je integrisana. Bespotrebno meltretiranje građana je izgleda predominantna zabava u oba entiteta, ako može onih “preko plota” idealno, ako usput maltretiramo i “naše” - pa šta da se radi - važno je da jedni druge saplićemo. Pri tome oba entiteta su geografski tako oblikovana da bilo koji suvisao tranzitni put između udaljenih delova jednog entiteta (koji nije ekonomski van svake logike) ide preko onog drugog. Dakle umesto da rade zajedno da to iskoriste, oni smišljaju sve veće gluposti.
 
То је тактика муслимана од Дејтона!
 
Da se mi ne lažemo, to je taktika i svih ostalih, samo se povremeno Srbi i Hrvati istale za nešto. Apsolutno jedini momenat kada svi glasaju “ZA” je za podizanje plata poslanicima i ministrima na svim nivoima. Znači secikese i prevaranti na sve strane.
 
Какви год да смо ми, далеко смо од безнадежно оболелог друштва учмале сарај котлине са којим је било какав договор скоро немогућ:


“Dačić je kazao da u "21. vijeku Srbija i BiH nemaju autoput između svoja dva glavna grada".
Dačić je mu je kazao:"Daj onda trasu za autoput".

Konaković je imao spreman odgovor:

"Ide trasa za autoput kada ona bude išla ka Sandžaku koji je nama jako važan, kada bude išla preko Goražda, kad zadovolji i interese bh. strane, kad bude išla preko Goražda na Sandžak i povezala nas možda i sa Turskom, ide puni gas.”
 
Можда је време да се умеша нека трећа, неутрална, објективна страна и преузме апсолутну контролу хехе
 
Dačić je pominjao povezivanje Beograda i Sarajeva, a ovaj je odgovorio pominjući Goražde, Sandžak i Turske. Kao, može autoput ako ide tuda. Jesam ja to dobro razumeo? Znaju li ti ljudi geografiju uopšte?
 
Dok se kod nas vodi polemika da li je trebalo da autoput ide preko Rače.
 
Zar se taj autoput ne spaja posle na autoput koji vodi ka turskoj ?tj zar nece da se spoji sa ostatkom autoputrva u ka turskoj i ka madjarskoj i ka rumuniji...
 
Vrh