Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Наравно да је потребна станица "Југ", само да се.. Уприличи.
Иначе, да, дешава се да људи силазећи са надвожњака,

DSC_0003.JPG


или сишавши из буса на стајалишту градског превоза,

DSC_0005.JPG

не знају како до станице,
па крену да претрчавају искључење са Аутопута ка Аутокоманди, иако знак показује кретање десно, јер се стајалиште одатле ипак јасно види..


DSC_0001.JPG


DSC_0072.JPG


А заправо је потребно заиста скренути десно, ићи уз ауто - сервисе право до зелене ограде и ту скренути лево,

DSC_0004.JPG


проћи кроз отвор у огради..

DSC_0073.JPG


И продужити стазом до међумесног стајалишта..

DSC_0075.JPG
 
Poslednja izmena:
Каква катаклизма. Проћи кроз ограду. Јадни људи. Преопасно, небезбедно, штрокаво, мусаво.
Па какав човек да буде? Расположен и насмејан?

А потребно је мало воље да се организеје обележи, освели, почисти... Да на кажем да треба да се потпуно избаци са тог места...
 
I sve to zbog uštede na ceni "stanične usluge" koja usput obezbedjuje rezervisano mesto putniku u željenom autobusu, na početnoj stanici. To na Autokomandi je lutrija , višestruka. Prvo da se preživi pretrčavanje auto-puta a drugo da se nadje slobodno mesto u autobusu. Ali svi su po malo krivi. Država tj Grad najviše. Oni ne čine ništa da se to promeni.
U mom ličnom slučaju, a verujem i mnogih, drugih koristim ovo stajalište ne zbog neplaćanja stanične usluge, već zato što mi je mnogo bliže nego BAS. Što se tiče mesta u autobusu, mesto uvek rezervišem telefonski a kartu platim stujardesi u autobusu.
 
Ma ko pretrčava auto-put tu? I to sa torbama.
Ja u životu nisam nikog video da radi tako nešto.
Ja to viđam redovno. Plus što je bilo dva slučaja obaranja tih što pretrčavaju, o kojima su pisale novine. Čak sam bio svedok i toga da je nekoliko njih za dlaku izbeglo da ih "pokupe" kola.
 
Каква катаклизма. Проћи кроз ограду. Јадни људи. Преопасно, небезбедно, штрокаво, мусаво.
Па какав човек да буде? Расположен и насмејан?

А потребно је мало воље да се организеје обележи, освели, почисти... Да на кажем да треба да се потпуно избаци са тог места...
Ako ti mislis da druga najfrekfentnija stanica u milionskom gradu ovako treba da izgleda onda stvarno ne znam šta da ti kažem.

Uz to dolazi i problem da ima mesta za jedno 3 autobusa istovremeno i u špicu nastaje haos. Pojedini polasci su prepuni pa se vikendom gotovo rednovno stoji, što znači da kreće stampedo kad se otvore vrata jel prvi koji udju zauzimaju preostala slobodna mesta a ostali stoje do krajnje destinacije.

Deluje mi da bi bilo mnogo bolje da se stanična usluga naplaćuje od prevoznika direktno a ne od putnika. Sve ostalo destimuliše ljude da koriste glavnu stanicu što je samo po sebi apsurdno.
 
 
Ту ће предузеће Београд на води нешто да направи.
 
Šapić naravno neće za 3 meseca izgraditi staničnu zgradu id 27.000m2 čija je vrednost 50 mil. evra nego će samo prebaciti saobraćaj i operativu smestiti u aneks. BAS će dati neophodan broj radnika da to kako-tako proradi a zgrada i završetak projekta će sačekati nekog novog gradonačelnika. Do tada potrošiće se još desetine miliona budžetskih para. To je realni scenario.
 
Pazi kad na kraju Grad o svom trošku završi novi BAS i onda dodeli na upravljanje firmi BAS d.o.o. ;)
Nije daleko od istine iz prostog razloga što postoje samo dve specijalizovane firme u Beogradu koje mogu da odmah organizuju funkcionisanje autobuske stanice. Obe firme to rade više od 60 godina, jedna je BAS a druga je Lasta.
 
Ne siguran sam da ce se pojaviti neka nova firma Milenium team bas doo. Nece propustiti priliku da svoje kumove i prijatelje uvale u lovu kao pile u kucine. Sadasnji radnici BAS ce malo pistati, vristati u Nemanjinoj, a onda ce doci kisa, kosava, neki ce poceti da rade u amanu, maxiju, neke vodje protesta ce namiriti u novom BASu, a neke masnim otpremninama i do sledeceg leta se BAS d.o.o nece ni spominjati
 
То би било боље него ова слутња просторгног планера. Бар би се бавио неко ко разуме нешто у том послу.
 
Pa nije to slutnja, kada ta firma koja do pre deset godina nije umela ni shupu da napravi gradi saobracajnice, pruge, BGH20, kupuje banje, gradi tehnoloske parkove, kupuje institute, pa sta je za njih upravljanje jednom autobuskom stanicom.
 
Чак ни то не би био проблем, ако би се урпављањем заиста бавио неко ко зна, нека ови буду капа, за скидање кајмака, али да ради неко ко зна. Ја немам сумња да је свака држава паразит, али да се зна КО и КОЛИКО, онда можеш да правиш економију. Без тога то је пропаст јер страда све и урушава се.
 
Vrh