Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Fantaziranje, a znaš zašto?
Putniku koji dolazi u Beograd nije najbitnija stvar da se vozi vozom, samo da bi rekao da se vozio vozom, već da što pre stigne na cilj.
Putniku koji ide u Valjevo, isto, nije najbitnija stvar da se vozi vozom, već da što pre stigne na cilj.
Kad to kaže neko kome je stalo da železnica u ovoj zemlji prodiše, e, onda...

Па управо ће брже стићи у Ваљево или на Вуков споменик ако воз за Ваљево и Вуков споменик креће из Земуна, а не да се развлачи сат времена у колони од Генекса до Мостарске петље. Не знам шта овде није јасно.
 
Сложићете се да је најбоље решења да изграде аеродром на Прокопу
:bubanj:
едит: најбоље између Железничке и будуће аутобуске (која ће такође бити на Прокопу)
 
Ali voz za Valjevo ne kreće iz Zemuna, niti će (sa ovakvim mozgovima).

1. Ти не знаш да ли ће воз за Ваљево ићи из Земуна. Неки су већ ишли, неки иду тренутно. Не постоји разлог да не иду сви у будућности.
2. Са тим резоном да воз за Ваљево не иде из Земуна могу само да одговорим "па ни шатл бус са аеродрома не иде на Прокоп".
 
I šatl bus Aerodrom - Prokop deluje nerealno, pa opet pišete o njemu. Koja vozila, čija vozila, koji interval itd? Voz Zemun - Bar postoji, pre par godina je bio i jedan par vozova Zemun - Niš. Dakle, ne postoji nikakva prepreka da vozovi ka Užicu, Nišu, Vršcu ne idu iz Zemuna, naročito jer im je TPS Zemun baza. Čak mislim da kada se uhodaju sa organizacijom saobraćaja Beograd - Novi Sad da je to vrlo realno.​
I Šatl bus Zemun - Aerodrom deluje nerealno, ako tako posmatramo, pa opet pišeš o njemu. Koja vozila, čija vozila, koji interval itd za taj tvoj šatl?

To kako bi nešto moglo da funkcioniše i kako funkcioniše, su dve dijametralno suprotne stvari u Srbiji. Dok je GŽS bila na Savskom trgu, imali smo direktnu vezu nje i BAS - a sa aerodromom. Izmeštanjem GŽS na Prokop, to smo izgubili. To bi trebalo da postoji i u budućnosti, a kada jednog lepog dana apsolutno svi vozovi budu kretali iz Zemuna, možemo da razmišljamo o povezivanju iste sa aerodromom. Do tada Prokop - blok 42 - Aerodrom, pa nek zvuči kao maštanje i nemoguće milion puta. Ništa manje nego li predlog sa Zemunom.​
 
Па не ваља да иде преко Газеле линија за аеродром. Ипак је ту битна тачност. Са аутопута да се искључи најдаље на Тошином, ако се мене пита и на Змају.

Проблем нам је што не тешко може линија која покрије Ж. ст. Земун да продужи ка граду - ако се једном остваре "претње" из ГУП-а и повеже се та станица тунелом са Париске комуне, онда неће бити проблема и моћи ће "Јатов аутобус" опет да стаје код Фонтане и да покрије железницу, али баш ће да се оствари то, ко и претходни ГУП-ови.

Зато, по мени:

А1: Аеродром - Бежанијска коса - нови БАС - СЦ - Бранков мост - Тунел - ЈАТ (Таш - где ће да стане, то ме не питај).

А2 (Аеровоз - да се продаје уједно и карта за влак) Аеродром - Ж. ст. Земун.
 
Вероватно. Ал не треба много. А1 већ постоји, само да се рерутује и узнапреди у бус, а за ж. ст. Мунзе може и минибус.
 
Гледам фотографије станице и улаза/излазак аутобуса безмао под правим углом на улицу, без траке за убрзавање. Укрштање са саобраћајницама у нивоу, обећава лепе гужве
 
Јадни радници. Сад ће онај њихов са црвеном шапком да блокира Газелу, па ће опозициона јавност да приложи перонску карту солидарности.
 
Jedan od razloga što su svi protesti od 2015/6. do danas imali tako slabog efekta je upravo partikularizacija.
 
A drugi što se uvek nalaziš između dva blata, vlasti i opozicije. Ovaj članak na N1 je sjajan primer, novinari ne vide problem sa tim da 700 (eeej, sedam stotina ljudi) "radnika" opslužuje glorifikivani parking sa WC-om (koji se pri tom posebno plaća).

Ne kažem da je to što je Šapić rekao u redu, naprotiv, mislim da je bahati priučeni političar koji se savršeno uklapa u gradsku vlast. Ali ako ćemo objektivno, ni jedna strana ovde nije čista i to ne može da se pročita ni u jednim novinama. BAS koji je uzeo pare, a onda odjednom pare nestale u sred gradnje koja je već prespora, radnici koji su zaposleni na ko zna koji način, a pitanje je koliko ih zaista i radi, Grad koji je do sad žmurio, Šapić koji bi silom i van zakona da sve završi... I nigde ne vidim nekoga da razloži i piše o tom problemu, kao i o milion drugih, a bilo bi dovoljno da dođe na forum i krene da prepisuje.
 
Ovde biti dobitna kombinacija za rukovodstvo BAS. Dobili pare, potrošili pare i na kraju ostale im pare u džepovima! A stanica? Pa napraviće je iz budžeta tj. iz naših džepova!
 
Pre 15ak dana par sindikalaca organizuje davanja punomoćja opoziciji u BAS-u radi učešća na Skupštini. Skupe 13-14 zaposlenih i oko 9 promila (0,9%) akcija. E sad, koliko su primitivni i polupismeni pokazuje što su punomoćja dali trojici zaposlenih, koji po zakonu ne mogu dobijati punomoćja (piše i na samom obrascu).
 
Ovde biti dobitna kombinacija za rukovodstvo BAS. Dobili pare, potrošili pare i na kraju ostale im pare u džepovima! A stanica? Pa napraviće je iz budžeta tj. iz naših džepova!
A tek što će džabalebaroši nezavisni sindikalci da završe kao socijalni slučajevi, ne ginu im svratišta za odrasle.
 
Pre 15ak dana par sindikalaca organizuje davanja punomoćja opoziciji u BAS-u radi učešća na Skupštini. Skupe 13-14 zaposlenih i oko 9 promila (0,9%) akcija. E sad, koliko su primitivni i polupismeni pokazuje što su punomoćja dali trojici zaposlenih, koji po zakonu ne mogu dobijati punomoćja (piše i na samom obrascu).
A za ovo Toma nakaza i Kovrlija trag-komični saznali 3 sata pred Skupštinu BAS-a, pa pustili priču da je odložena.
 
A drugi što se uvek nalaziš između dva blata, vlasti i opozicije. Ovaj članak na N1 je sjajan primer, novinari ne vide problem sa tim da 700 (eeej, sedam stotina ljudi) "radnika" opslužuje glorifikivani parking sa WC-om (koji se pri tom posebno plaća).
Страшно, излуђујуће и поразно по сваку мотивацију и животни елан. Просто да се запита човек са 5 милиграма мозга у глави шта тражи више у оваквом друштву.
 
Vrh