Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Današnja "Politika"
790237f1598c0b314f8a2b2a3c91cd27.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Только се прича отегла да са једне стране није ни чудо што треба више пара јер су материјали поскупели јако. Са друге стране, ко су ти фамозни стати власници?! Ко је нешто имао на нбг који сав био једна мочвара. Ако су то стране компаније и лица, ја бих мало поразмислио о приоритетима.
 
 
У шта оде 21 милијарда евра?? У јаму и пероне?
 
Тамо је вероватно 6 милиона, остало изглед ау решавање имовинских односа, и оно, слатко, испод стола.
 
Znači, NS je već pola veka nedostižna civilizacija za Bg.. Odlična zgrada glavne ž. stanice, pored odmah autobuska stanica, dobro rešene pristupnice, zelena potkovica, sve fino, kulturno..
Probali su to radikali da upropaste sa novom - Devićevom autobuskom stanicom, bogu iza nogu. Srećom, nije im uspelo, čak je i Maja Gojković shvatila da su zas...li.
 

Međumesni javni prevoz u Srbiji dvostruko skuplji od evropskog proseka


...Autobuske stanice podstiču šaltersku prodaju karata na štetu prodaje putem interneta ili u vozilima i koriste svoj položaj da naplaćuju više cene prevoznicima koji nisu povezani sa njima. Banje i planinska mesta, u kojima se zajedno ostvari 50 odsto noćenja turista u Srbiji, dostupni su najčešće isključivo automobilom ili autobusom, navodi se u istraživanju o međumesnom javnom prevozu u Srbiji, koji su zajedno izradili Komisija za zaštitu konkurencije i Svetska banka.

Prema podacima Privredne komore Srbije oko 80 odsto linija u Srbiji duže je od 250 ili kraće od 100 kilometara. Najčešće su dužine između 25 i 50 kilometara, jer većina gradova nije direktno povezana železnicom, pa su zato autobusi osnovni vid javnog prevoza u lokalu.

Premda dohodak po glavi stanovnika u Srbiji iznosi oko 41 odsto proseka u 27 zemalja članica EU, cene karata po kilometru na linijama između većih ali i manjih gradova su približno dvostruko veće od prosečne cene u zemljama EU.

Podaci prikupljeni za ovo istraživanje ukazuju da su prosečne cene koje autobuske stanice naplaćuju za ukrcavanje i iskrcavanje putnika više u Srbiji za bar 35 odsto nego u Nemačkoj ili Poljskoj...

itd.

Tuga kako smo uneredili državu i u ovoj (važnoj) oblasti, a to je javni saobraćaj.
 
Ја један моменат не разумем: Зашто се срана станична услуга наплаћује путнику - одвојено? Па исто то ради и аеродром од авио компанија, а ове то урачунају у цену карте.
Колико нам је потребна свежа крв и можа још један аутобуски оператер
 
Ја један моменат не разумем: Зашто се срана станична услуга наплаћује путнику - одвојено? Па исто то ради и аеродром од авио компанија, а ове то урачунају у цену карте.
Колико нам је потребна свежа крв и можа још један аутобуски оператер
Pa ne naplaćuje se odvojeno, samo je kao stavka navedena posebno na karti a naravno da ulazi u ukupnu cenu prevozne karte.
 
Да, али не можеш на перон ако немаш ту исту карту... Да испратиш, помогнеш...
 
Да, али не можеш на перон ако немаш ту исту карту... Да испратиш, помогнеш...
Da, to je tzv. peronska karta koju kupuješ ako želiš bez prevozne karte da uđeš u peron, iz bilo kog razloga, i nema veze sa staničnom uslugom.
 
А са чим има, ако већ плаћаш станичну услугу? Чему то?
 
Stanicna usluga se placa pa ni na aerodromima ne mozete bez odgovarajuce karte do aviona tako ni do autobusa tako je i u metrou.
 
Ok, plaća se ali moramo se složiti da je peronska karta bezobrazno skupa, zar ne?
 
Ok, plaća se ali moramo se složiti da je peronska karta bezobrazno skupa, zar ne?
Peronska karta nije karta koja se kupuje uz prevoznu kartu. Jednostavno nemate kartu, hoćete na peron iz bilo kog drugog razloga plaćate ulaz na peron. Kupite prevoznu kartu i onda vam ne treba nikakva dodatna peronska karta.
 
Peronska karta nije karta koja se kupuje uz prevoznu kartu. Jednostavno nemate kartu, hoćete na peron iz bilo kog drugog razloga plaćate ulaz na peron. Kupite prevoznu kartu i onda vam ne treba nikakva dodatna peronska karta.

Već je bilo ovde slučajeva gde stranci kupe kartu direktno od prevoznika i onda dođu na BAS i ne mogu da uđu na peron iako imaju kartu, pa moraju da kupe dodatno peronsku, tako da to što pišete baš ne funkcioniše u praksi kod nas.

Pritom BAS tu naplaćuje praktično duplo istu uslugu, prvo prevoznicima za korišćenje staničnih perona/parkinga + putnicima peronsku (usluga korišćenja perona, to je isto ono što su već uzeli od prevoznika, na samim peronima nema bilo kakve dodatne pogodnosti), koji je smisao te peronske osim što je ozakonjen lopovluk od putnika, sve lepo treba da se reguliše na relaciji autobuske stanice-prevoznici a da putnik samo dobije cenu karte kad dođe na stanicu. Nigde u Evropi se ne naplaćuju peronske, barem ja to nisam viđao, ta usluga je već obuhvaćena čekaonicama gde ti samo otvore vrata ka peronima kad se uparkira tvoj bus i ti samo pokažeš/skeniraš kartu.
 
Dacu informacije iz velikog iskustva koje imam.

Uvek kada idemo za Beč autobusom imamo karte, koje nas ili čekaju u autobusu ili ih uzmemo u agenciji. E sad ako ih uzmemo u agenciji onda imamo peronsku kartu kod nas koju pokažemo i to je to. Kada nas karta čeka u autobusu iako ima i peronska karta koja nas čeka u autobusu oni traze da se kupi peronska na stanici, doduše kada imate zdrastvene probleme uglavnom vas puste bez kupovine peronske karte dodatno.

Sent from my MRX-AL09 using Tapatalk
 
A sta ce neko u peronskom delu ako ne putuje sem ako ne prati osobu koja ne moze sama da udje u autobus? A da salju se paketi i sl.umesto sto da se koriste posta i sl.kompanije.
 
Vrh