Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Danas sam ušao na gradilište autobuske stanice. Šalovanje betona je bilo na meniju. Kada se bude završila stanica biće povezana sa Železničkom stanicom i to će biti prava priča. Jako je dobro povezano autobuskin linijama. Evo slika, ŽS! ;)
Pogledajte prilog 132407Pogledajte prilog 132408Pogledajte prilog 132409Pogledajte prilog 132410Pogledajte prilog 132411Pogledajte prilog 132412Pogledajte prilog 132413Pogledajte prilog 132414
Ma super, samo što je doktor za lopovluk Mali radove na ovoj stanici otvorio davne 2018. godine, uz obećanje da će prve putnike primiti već u septembru 2019. godine. Izgradnja još nije stigla ni na pola svatova, a koja je danas godina i mesec?

Ako nastave da "grade" stanicu ovim tempom, ona neće biti završena ni do sledećih izbora 2026.
 
karadjordjeva-5425636668567-71795880162.jpg
 
Džaba nam autobusi koji kreću iz bloka 42 ako je stanična zgrada onaj kontejner ispod mosta...
 
Овај жути ваљак стоји на истом месту већ једно два, три месеца.
 
Pošto sam poslednji put bio na BAS kao klinac, dakle pre više od 15 godina, tada se nisam interesovao niti me je zanimalo kako to funkcioniše kada se odlazi iz Beograda. Pre nedelju dana sam došao busom u Beograd, koji je došao na dolazni peron BAS, tu nas izbacio i mi putnici krenuli na izlaz svako na svoju stranu. Mene je neko čekao kod rampe gde ulaze autobusi, dakle nisam prolazio kroz ijednu kapiju ili šta god.

E sad idem u drugom smeru, iz Beograda. Rezervisana karta, na sajtu piše odlazni peron 37. Sajt BAS je naravno neupotrebljiv, nema korisne informacije, nema mape stanice niti "uputstva". Pa sad moram ovde da pitam, jer računam da su ovde ljudi više puta ulazili na BAS od mene. U pitanju je međunarodni polazak. Gde ja uopšte prvo treba da dođem, kako bih uspeo da na kraju stignem do svog odlaznog perona? Pretpostavljam da su dolazni i odlazni peroni fizički odvojeni? Da li se plaća nekakva peronska karta? Ako da, koliko?
 
Pošto sam poslednji put bio na BAS kao klinac, dakle pre više od 15 godina, tada se nisam interesovao niti me je zanimalo kako to funkcioniše kada se odlazi iz Beograda. Pre nedelju dana sam došao busom u Beograd, koji je došao na dolazni peron BAS, tu nas izbacio i mi putnici krenuli na izlaz svako na svoju stranu. Mene je neko čekao kod rampe gde ulaze autobusi, dakle nisam prolazio kroz ijednu kapiju ili šta god.

E sad idem u drugom smeru, iz Beograda. Rezervisana karta, na sajtu piše odlazni peron 37. Sajt BAS je naravno neupotrebljiv, nema korisne informacije, nema mape stanice niti "uputstva". Pa sad moram ovde da pitam, jer računam da su ovde ljudi više puta ulazili na BAS od mene. U pitanju je međunarodni polazak. Gde ja uopšte prvo treba da dođem, kako bih uspeo da na kraju stignem do svog odlaznog perona? Pretpostavljam da su dolazni i odlazni peroni fizički odvojeni? Da li se plaća nekakva peronska karta? Ako da, koliko?
Перон 37 је са супротне стране од главне зграде где су шалтери, карту ако подижеш на шалтеру ту купујеш и перонску карту и онда около дођеш на пероне преко пута где је и перон 37, на рампи им даш перонску карту, уђеш и нађеш перон 37, тако нешто отприлике.
 
Перон 37 је са супротне стране од главне зграде где су шалтери, карту ако подижеш на шалтеру ту купујеш и перонску карту и онда около дођеш на пероне преко пута где је и перон 37, на рампи им даш перонску карту, уђеш и нађеш перон 37, тако нешто отприлике.
Napomena da ima manji salter i sa druge strane za medjunarodne polaske.
Ali nije drama i da udjes sa strane gde subglavni salteri i samo preseces do druge. Nije bas velika frekfencija buseva.

Srecan put.
 
Juče sam prolazio pored BAS-a i sa drugom sam komentarisao deponije đubreta koje su na prilazu iz pravca Glavne železničke stanice napravljene. U tom trenutku nailazi ilegalni taksista koji je pitao da li nam treba taksi na šta sam rekao da smo domorodci i da nam ne treba taksi na šta je taj primitivac počeo da dobacuje i da me vređa. Sramno je da država ne reguliše taksiste na BAS-u ako već skoro neće gasiti stanicu. Ponovo država ne brine o svojim građanima već pušta one koji krše zakone i oštećuju ugled države da profitiraju.
 
Ma evo već četvrta država zaredom da ja pamtim ne može da reguliše taksiste na BAS-u. Kad nije mogla SR Srbija sa onim pandurima što obijaju bubrege, baš će neka da može.

Napisah već, imate prevelika očekivanja od naše države, čije su moći ograničene i uslovljene mentalitetskim, kulturološkim, moralnim, ekonomskim i drugim faktorima sredine. Nećete doživeti da se to promeni, neće niko od nas. To je uzaludno, i umesto vere 'da država postane bolja', treba spremati narod/građane za život u socijalnoj džungli, da budu dovitljiviji, snalažljiviji... informisaniji, a tako će biti i uspešniji u životu, pa se na kraju možda popravi i društvo. Možda. Evo jug Italije se npr. nikad nije popravio.
 
Pošto sam poslednji put bio na BAS kao klinac, dakle pre više od 15 godina, tada se nisam interesovao niti me je zanimalo kako to funkcioniše kada se odlazi iz Beograda. Pre nedelju dana sam došao busom u Beograd, koji je došao na dolazni peron BAS, tu nas izbacio i mi putnici krenuli na izlaz svako na svoju stranu. Mene je neko čekao kod rampe gde ulaze autobusi, dakle nisam prolazio kroz ijednu kapiju ili šta god.

E sad idem u drugom smeru, iz Beograda. Rezervisana karta, na sajtu piše odlazni peron 37. Sajt BAS je naravno neupotrebljiv, nema korisne informacije, nema mape stanice niti "uputstva". Pa sad moram ovde da pitam, jer računam da su ovde ljudi više puta ulazili na BAS od mene. U pitanju je međunarodni polazak. Gde ja uopšte prvo treba da dođem, kako bih uspeo da na kraju stignem do svog odlaznog perona? Pretpostavljam da su dolazni i odlazni peroni fizički odvojeni? Da li se plaća nekakva peronska karta? Ako da, koliko?

Ulaz je iz Karadjordjeve ulice. Na attachovanoj slici sam ti nacrtao plavu strelicu gde je ulaz za medjunarodne polaske. Kada udjes na perone, ides levo, videces i sam brojeve perona.

Ono sto su i drugi napisali - mnogi ulaze na perone prekoputa, pa prelaze "ulicu" odn. deo gde su parkirani autobusi. Moze i tako :)

Iskreno se nadam da cemo konacno za nekoliko meseci (verovatnije pred kraj godine) nekome sa slicnim pitanjem crtati mapu u bliku 42.

A sto se tice resavanje problema sa taksistima - da drzava HOCE to moze da resi u roku od nekoliko dana - inspekcija u civilu, policija i tuzilastvo da rade svoj posao, i za svakog nelegalnog taksistu oduzimanje vozila (zakonski to resiti) i ozbiljna kazna. Za svakog legalnog taksistu koji nekog prevari prvi privremeno oduzimanje dozvole na mesec dana, za ponovljen prekrsaj trajno oduzimanje dozvole. Naravno, obavezno uvodjenje fiskalnih kasa u vozilu. Video sam kako taj sistem radi u Novom Pazaru - SAVRSENO (da, da, nije greska - to je tamo postojalo ili jos postoji). Lazi taksista kako bi to usporavalo saobracaj ili otezavalo taksistima je LAZ (tvrdim!) Sve je automatizovano. Klikne start na taksimetru, kao i do sada, klikne stop na taksimetru, kao i do sada, a sistem sam odstampa fiskalni racun sa zabelezenim vremenom polaska, dolaska, tarife, kilometraze i cene.
Samo sa ovim merama koje bi se sprovele resen problem divljih taksista. Zasto se to ne radi? Zato sto su taksisti drzava u drzavi - maltretiraju gradjane ako im neko ozbiljnije stane na zulj. I svako ko im dira po dzepu oni protestvuju, a drzava nece da cacka mecku jer ima "preca posla".

Pozdrav i srecno svima...
 

Prilozi

  • Capture.PNG
    Capture.PNG
    1,4 MB · Pregleda: 1.132
Koji si ti meni kralj, hvala ti!

Nego još jedno pitanje. Ima li neki parking tu, osim one skučene garaže pored ekonomskog?
 
Koliko ja znam - nema. Stavise, taj skuceni parking ti je najblizi ulazu za medjunarodne polaske :)
 
Vrh