Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906031#p906031:25rgxuwj je napisao(la):
boca-ica » Uto Dec 07, 2021 2:37 pm[/url]":25rgxuwj]
....uveravaju da se priprema plan izmenjene organizacije linija javnog gradskog prevoza koji će biti na snazi posle otvaranja novog BAS-a,....

Divna prilika da se i okretnica Zeleni venac izmest na levu Savsku stranu bliže ili i uz sami novi BAS
:sesir:
Puj , puj , puj , daleko bilo i ne dao bog ! Kako će onda 800.000 stanovnika zapadnog Beograda stizati do centra grada? U 95-ici već sada jedva može da se stoji bez obzira na doba dana, a zamisli šta će biti ako se još okretnica na Zelenom Vencu izmesti 5 kilometara daleko od centra? Ljudi će početi da se voze na krovu autobusa kao u Africi i Indiji.

Dovoljan problem je što će i nakon završetka izgradnje glavna autobuska i glavna železnička biti bogu iza leđa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906048#p906048:2nqc1f23 je napisao(la):
NoLimit » 07 Dec 2021 15:28[/url]":2nqc1f23]Kome bi to koristilo i koje saobraćajno opravdanje postoji za takav potez bez ponuđene adekvatne alternative?

Idem npr. na posao iz Zemun Polja, hvatam 704 da bih preseo na 52 na Zelenjaku, i umesto toga treba da izađem gde? U Bloku 42? U bloku 20? I onda da se svi mi iz busa natrpamo na samo par stanica u 16/65/77/95/EKO1 i potpuno neravnomerno opteretimo te linije na toj relaciji. Zamislite sada dođe pun autobus (još i zglob npr.) sa 704, 706, 707, 15 ili 84, i ti ljudi treba da pređu most. Na Zelenjaku mogu otići peške do tačaka atrakcija potput Trga Republike, Knez Mihajlove, Terazija i na linije 24, 26, 27, 29, 31, 37, 43, 44, 52, 53, 56. Gde mogu otići iz Bloka 20 ili još gore bloka 42? Haos bi nastao da se nešto ovakvo poduzme.

Kako seljenje BAS-a utiče na svakodnevna (naglašavam svakodnevna) kretanja korisnika linija sa Zelenjaka? Zanemarljivo. To što je potrebno pojačati vezu sa blokom 42, ne znači da trebamo uništavati prevoz drugima. I gradski planeri su shvatili da nema ništa od seljenja Zelenjaka pre druge linije metroa, zato se to više ni ne spominje u kratkoročnom smislu.

Kako kažu ono "ko želi rat, u kući mu bio", tako i ovde za linije važi. Kome je do pomeranja Zelenjaka, pomerali mu njegovu liniju koju svakodnevno koristi na neko nebulozno mesto zbog čega će izgubiti hiljade sati u životu u budućim godinama.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906075#p906075:2nqc1f23 je napisao(la):
Užice » 07 Dec 2021 16:08[/url]":2nqc1f23]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906031#p906031:2nqc1f23 je napisao(la):
boca-ica » Uto Dec 07, 2021 2:37 pm[/url]":2nqc1f23]
....uveravaju da se priprema plan izmenjene organizacije linija javnog gradskog prevoza koji će biti na snazi posle otvaranja novog BAS-a,....

Divna prilika da se i okretnica Zeleni venac izmest na levu Savsku stranu bliže ili i uz sami novi BAS
:sesir:
Puj , puj , puj , daleko bilo i ne dao bog ! Kako će onda 800.000 stanovnika zapadnog Beograda stizati do centra grada? U 95-ici već sada jedva može da se stoji bez obzira na doba dana, a zamisli šta će biti ako se još okretnica na Zelenom Vencu izmesti 5 kilometara daleko od centra? Ljudi će početi da se voze na krovu autobusa kao u Africi i Indiji.

Dovoljan problem je što će i nakon završetka izgradnje glavna autobuska i glavna železnička biti bogu iza leđa.
Argumenti vam nisu validni. Svugde u svetu je Glavna autobuska stanica opslužena sa gomilom drugih linija gradskog prevoza, pa tako mora i kod nas, jer ko ste vi da kočite razvoj i napredak ovog grada? :D
 
Kada tamo negde do 2045. treća linija metroa bude povezala autobusku stanicu na NBG sa krugom dvojke, e tek tada bi eventualno imalo smisla ukidanje ili izmeštanje sadašnje okretnice na Zelenjaku. Bilo kakvo izmeštanje pre toga bi bilo saobraćajni i ekološki zločin nad svim građanima Novog Beograda,Zemuna i Surčina.
 
Без бриге, путници линија са Зеленог венца након њиховог измештања у блок 42 ће моћи да преседну на БГ воз па да преседају код Сајма на метро линију 1 како би стигли до центра града :)
 
.... Idem npr. na posao iz Zemun Polja, hvatam 704 da bih preseo na 52 na Zelenjaku, i umesto toga treba da izađem gde ?....

:lol:
OK, hademo redom
sada 704 prelazi most a 52 ne
U opociji preselenja ,,Zelenjaka,,
704 NE prelazi most vec to radi 52 i dr sl.

Nikakakve loše saobracajne promene nema (osim za ljude koj rade na i oko Zelenjaka) U principu za vecinu sve je isto
mada i bolje :)
jer sadašnji veci broj linija sa leve Savske obale prelazi most nego što ima linija od Zelenjaka ka Brdjanima
Sve isto samo njega nema :lool:

Oslobodimo Zeleni venac
od autobuskih okova
:sesir:
 
A šta ako preusmere 52, 53 i 56 na Most na Adi i da se okreće u bloku 20?
 
kompletno preseljenje iskljucuje preusmerenje vec moguce je i zbog veceg prostora omoguciti i nove linije koje bi išle i preko dr. mostova i tako onaj ko ne mora u ,,centar,, može da izbegavali veciti krkljanac u K.Miloša i u Savskoj ako koristi te dr. nove linije

Prosto zar ne
:)

Sole siguran sam da sad možeš razradu ovoga sam da nastaviš ,
malo stručnije no ja
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905507#p905507:az138br5 je napisao(la):
NoLimit » Нед Дец 05, 2021 10:29 pm[/url]":az138br5]
За аутобусе из смера Пазове, Инђије и Новог Сада који долазе старим путем:
- Траса од Батајнице преко Главне у Земуну и Булевара Уметонсти има ~18км, а траса преко Т6 и аутопута ~19км. Разлика није значајна.
- Трасом преко Т6 се губе два најатрактивнија стајалишта. Прво је у Земуну код Поште / Робне куће, друго је код Ушћа. Како ће стајалиште код Ушћа вероватно бити изгубљено како год, недопустиво би било да се изгуби и оно у Земуну.
- Овде не би било исплативо преусмеравање.

За аутобусе из смера Новог Сада и севера који долазе аутопутем:
- Они аутобуси који су после аутопута залазили у Земун, за њих важи иста рачуница као за аутобусе који долазе старим путем.
- Они аутобуси који долазе директно аутопутем све до града, имају доступно више варијанти сличне дужине (преко Арене, СМТ-а, Тошиног Бунара, итд.).
- Овде мислим да ће зависити од самог избора превозника и стајалишта, све трасе су валидне.
Аутобуси за Нови Сад немају стајалиште код Ушћа, само код Поште/Робне куће у Земуну, а поједини и код Саобраћајне школе. За Пазове и Инђију нисам сигуран. Питање је да ли људи силазе у Земуну због Земуна или Новог Београда. Кад изађем у Земуну, видим да доста људи чека превоз на истом стајалишту (ка НБГ). За путнике би најбоља варијанта била стајалиште код Општине Нови Београд (велики број линија градског превоза ка разним деловима Новог Београда и Земуна), али би то направило хаос градском превозу. Евентуално да се изгради ниша за међумесна аутобусе како се не би блокирала жута траке.

Што се тиче линија које иду искључиво ауто-путем тј. не иду кроз Земун (сви поласци Нишекспреса и још покоји полазак других превозника), оне немају ниједно стајалиште до Новог Сада тако да се ништа не мења. Раније је Нишекспрес у доласку у Београду стајао код Сава центра, али више неће да стају иако стају линије за Руму, Сремску Митровицу, Шид, Шабац, Лозницу итд.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905541#p905541:az138br5 je napisao(la):
WLABmz » Пон Дец 06, 2021 12:34 am[/url]":az138br5]Не можеш само гледати километражу, 18-19 км аутопутем или кроз центар Новог Београда и Земуна је као небо и земља. Мислим за правац ка Новом Саду. Ако буду за Нови Сад ишли преко Земун поште, мислим да ће ту настати кркљанац јер се одатле/дотле ГСП-ом брже стиже до/од центра Београда него од локације нове аутобуске станице, плус је ту време вожње од нове аутобуске до Земун поште. Уосталом, та локација код Земун поште за стајалиште међуградских аутобуса је крајње неприкладна, тако да се надам да ће га укинути премештањем аутобуске станице на Нови Београд и забранити пролазак међуградских аутобуса кроз центар Земуна. Најбоље би било да сви аутобуси за Срем и Бачку стају код Студентског града и то је то - до Новог Сада све аутопутем. Земунци имају воз и Студентски град, па нек бирају. Уосталом, можемо очекивати велико пребацивање путника са аутобуса на воз када крену возови за Нови Сад, због краћег возног времена, а вероватно и јефтиније карте.
Ја бих уместо Студентског града ставио Београдску арену (Шпанских бораца) јер ту стају и 18 и 88, а има сасвим довољно места, евентуално претходно стајалиште - Омладинских бригада. Новосађанима би свакако одговарало више од Студентског града.
 
Jednostavno, prosto i bukvalno
Samo ti prpusti kroz tvoje klikere a onda ce i ostali prvenstveno stari čl. BB da razmisle i uvide vajdu ( vec dokazani da su strućni) :)
Bilo je reci i ranije o takvoj opciji seobe ,,zelenjaka,, vezano za onaj blok pun baraka pored starog sajmišta....
Sad imamo novi orjentir
novu autobusku stanicu koja mora imati bliske i dobre veze saobracajne veze
Jbg. nadležni još nisu ni pri zamisli opet ćekaju naše pisanija na Beobuildu
pa da krenemo ,
nema smisla da ih držimo u ne izvesnosti :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906168#p906168:1kawai29 je napisao(la):
boca-ica » Uto Dec 07, 2021 10:21 pm[/url]":1kawai29]
.... Idem npr. na posao iz Zemun Polja, hvatam 704 da bih preseo na 52 na Zelenjaku, i umesto toga treba da izađem gde ?....

:lol:
OK, hademo redom
sada 704 prelazi most a 52 ne
U opociji preselenja ,,Zelenjaka,,
704 NE prelazi most vec to radi 52 i dr sl.

Nikakakve loše saobracajne promene nema (osim za ljude koj rade na i oko Zelenjaka) U principu za vecinu sve je isto
mada i bolje :)
jer sadašnji veci broj linija sa leve Savske obale prelazi most nego što ima linija od Zelenjaka ka Brdjanima
Sve isto samo njega nema :lool:

Oslobodimo Zeleni venac
od autobuskih okova
:sesir:


Скратити линије из Земуна и са НБГ да не прелазе Бранков мост је толико суманут и сулуд потез да чак неће пасти на памет ни овима из садашње власти, једино што ће можда урадити да растерете Зелени венац је да продуже неке линије до окретнице код Галерије јер је лоше посећена и неприступачна, зато што је БнВ Вучићев омиљени пројекат и приоритет.
 
... суманут и сулуд потез....

Ma da ....
Nova autobuska stanica čekace saobracajno povezivanje sa čarobnim metrom, koj rešava sve.... do tada preusmerice trase ostalih bus linija malo da kruže oko nje , malo preko drugih mostova. a neke linije ce produžiti kroz visoko kapacitni Teraziski tunel i ostale nj. ulice

A Zelenjak kao ,,idealna,, okretnica ce ostati večito okovan autobusima

Bas interesantna očekivanja


:sesir:
 
Најбоље решење за нови БАС би било да кад ураде нови Савски мост да се преко њега продуже све линије које су окретале на Савском тргу осим 601 и да окрећу код блока 42. Мада није ни то најсјајније решење. Можда и да се 27Е и 35 продуже исто до блока 42.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906262#p906262:18jpiseb je napisao(la):
boca-ica » Sre Dec 08, 2021 6:31 am[/url]":18jpiseb]
... суманут и сулуд потез....

Ma da ....
Nova autobuska stanica čekace saobracajno povezivanje sa čarobnim metrom, koj rešava sve.... do tada preusmerice trase ostalih bus linija malo da kruže oko nje , malo preko drugih mostova. a neke linije ce produžiti kroz visoko kapacitni Teraziski tunel i ostale nj. ulice

A Zelenjak kao ,,idealna,, okretnica ce ostati večito okovan autobusima

Bas interesantna očekivanja


:sesir:


Не знам зашто се толико бринеш за повезивање нове БАС, која је линија из Земуна ишла до старе БАС? Деценијама само 83, па су касније увели и 78, тако исто сад из Земуна иде 85 и стаје поред самог главног улаза у нову БАС, могу можда још једној линији из тог правца да измене трасу да би прошла поред нове БАС и сасвим довољно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906185#p906185:1t2px84x je napisao(la):
Nikola NS » Tue Dec 07, 2021 9:55 pm[/url]":1t2px84x]
Аутобуси за Нови Сад немају стајалиште код Ушћа, само код Поште/Робне куће у Земуну, а поједини и код Саобраћајне школе. За Пазове и Инђију нисам сигуран. Питање је да ли људи силазе у Земуну због Земуна или Новог Београда. Кад изађем у Земуну, видим да доста људи чека превоз на истом стајалишту (ка НБГ). За путнике би најбоља варијанта била стајалиште код Општине Нови Београд (велики број линија градског превоза ка разним деловима Новог Београда и Земуна), али би то направило хаос градском превозу. Евентуално да се изгради ниша за међумесна аутобусе како се не би блокирала жута траке.

Из Новог Сада немају званично код Ушћа, док Пазовачки и Инђијски имају, ту сам писао за цео потез. А иначе, то што немају званично, не значи да не стоје тамо одређени превозници у одређеним ситуацијама у смеру ка Београду. Ако им нико не тражи (већина путника је из НС), неће стати, ако им у Инђији и Пазови уђе 30 људи, стаће. Искусио у пракси стотинама пута. Исто као што редовно стоје и на Бранковом мосту одређени превозници из Новог Сада када иду (Дунавпревоз и Арива нпр.). Но, то није ни битно сада више јер ће у новом стању скроз да се промене путање, све ово пада у воду и постаје ирелевантно. Исто тако није ни битно ни зашто су људи излазили раније у Земуну, битно је зашто ће излазити након сељења БАСа.

Људи ће излазити у Земуну јер им је преко свих линија које тамо пролазе бржи долазак до Зелењака и центра, него да иду прво до Блока 42. Буквално имамо трогуао Земун - Центар - Блок 42. Зашто би ишао преко 2 крака около, ако можеш једним директно. Ово је чак и пожељно, тако да се смањи нови притисак на релацију центар - Блок 42 односно првенствено на линију 95, и да се један део тог притиска пребаци на релацију Земун - Центар где већ имамо већи број линија које иду ка Зелењаку, са добрим тактом и капацитетом. У Земуну се део тих линија мало и испразни (70x линије) јер људи преседају на 17/45/73, итд., тако да таман може да се допуни са овом шаком јада људи која ће изаћи из аутобуса из НС.

С обзиром на број аутобуса који вози БГ-НС старим путем, не видим како то може да прави хаос у Земуну. Тренутно, у ситуацији када железница не функционише годинама, имамо 21 полазак за цео радни дан (старим путем), од 5 ујутру до 8 увече. То су 1,4 аутобуса по сату. И то је вероватно врхунац који ће икада бити. Тај број може само да се смањи, и можда ће већ ускоро пасти на испод једног аутобуса по сату. Један аутобус на сат који стане у жутој траци на међуградском стајалишту на 60-120 секунди на месту где стоје аутобуси деценијама и где то стајање не омета друге аутобусе односно градски аутобуси могу да га обиђу... тешко да то прави било какав саобраћајни проблем. Суштина је да постоји саобраћајна потреба, и ако људи желе тамо да иду, и не шкоди никоме, нека иду тамо. Док год нема штете за јавни интерес, треба пустити тржиште да се регулише само.

Међуградско стајалиште код Општине Нови Београд би било врло атрактивно, али исто тако би онда многи тамо чекали уместо у Блоку 42 и зато што би избегли перонску и зато што је боље повезано. Направили бисмо нову Аутокоманду, тако да сам против тога за чисте међуградске линије за Нови Сад. Ту је Блок 42 и Земун скроз довољан. Причам поново, о линијама које иду за Нови Сад старим путем. Аутопутске линије су скроз друга ствар.
 
Занимљиве догодовштине аустралијских туриста на БАС-у

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=aAdCWeIdnqk[/youtube]
 
Kako će biti oduševljeni stanovnici Belvila kada proradi BAS na NBG :D
 
Већ су одушевљени са погоном ГСП испод прозора и топланом са друге стране.
 
Mucno je gledati ovo gradiliste koje je samo jedno u nizu zlocina koje je preduzece CIP nacinilo, za svo kasnjenje i fuseraj bice odgovorni oni jer su ih ugurali kao prečeg projektanta objekta za koji oni nisu stručni jer su još uvek zaglavljeni na cipovskom remek delu nadstresnica na ž. stanicama, napravljenisu su nedopustivi, bahati i neprofesionalni propusti kod projektovanja čelične konstrukcije perona koja su nažalost nedoknadiva, iz neznanja odlučili su da konstrukcija bez razloga bude potpuno čelična i to varena na licu mesta što predstavlja najskuplji način izvodjenja takvih radova, budžet je time višestruko premašen, ali da je samo to problem, ostaviti neobezbeđen čelik atmosferskim uticajima je metak u čelo do sad izvršenim radovima, jer tu nema nazad kada korozija krene... Srećom stanična zgrada bi trebalo da bude druga priča jer koliko znam cip ne radi na njoj.
 
Trebalo je napraviti i jednu juznu stanicu kid komqnde ili malo nize... i spojiti je sa ovom nekom linijom metroa. Mada glupo je da se razliciti vidovi saobracaja poklapaju, to nema nigde u svetu..
 
Slabo se ovde radi. Brzo će februar mesec, prosto ne mogu zamisliti novu glavnu autobusku stanicu za 2 miliona stanovnika Beograda izmeštenu u ovo ruglo bez stanične zgrade. Ko da nam je jedan Prokop malo...
 
Аутокомандо, ево нас.

Значи и овако је гужва тамо константно, тек ће сад да буде фино
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909779#p909779:2r9vkb8m je napisao(la):
Užice » Pon Dec 20, 2021 1:14 am[/url]":2r9vkb8m]Slabo se ovde radi. Brzo će februar mesec, prosto ne mogu zamisliti novu glavnu autobusku stanicu za 2 miliona stanovnika Beograda izmeštenu u ovo ruglo bez stanične zgrade. Ko da nam je jedan Prokop malo...
Verovatno je i neće preseliti do marta. Preseliće prigradski saobraćaj (Lazarevac, Obrenovac, Mladenovac), slikati se na stanici pred izbore sa porukom eto otvorena je nova autobuska stanica posle 70 godina ...a stara stanica će i dalje raditi do izgradnje stanične zgrade. Ne bi bilo prvi put da otvore nešto što je nezavršeno i posle nastave sa radovima još 2-3 godine.
 
Vrh