Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Grad je mogao komotno, da osposobi,renovira,prosiri, Lastinu stanicu na autoputu,kao privremeno resenje.
 
Ратко одлично пише, али лоше говори. А ако је разлика између онога што ради и говори исто онаква колика је када пише и говори, боље да не ради ништа.
 
Odmah do Lastine stanice je ogroman GSP terminus.Mogli su da iskoriste ta dva velika terminusa na autoputu,koji su na dobroj lokaciji,i da naprave dobru zamenu za glavnu BUS stanicu.
Naravno uz odredjene korekcije,ali svaklako nije puno para potrebno,i moze brzo da se zavrsi.
 
Тамо на Части ни овако у шпицу не може да се приђе и прође без 10 минута. Још кад би се ту нагурала аутобуска станица лепо би се сви провели.
 
Ta ista guzva vazi i za buseve koji sa glavne idu u pravcu Nisa,i za one koji iz pravca Nisa idu na glavnu.Guzva je jednaka za sve.Pri tome moze se prici Lasti i iza ledja-Medak, i plus spreda-Bulevar MML,ne mora uopste autoputem.
Guzve na tom delu auto puta,ce se smanjiti kada obilaznica bude gotova.
Mi smo inace mnogo pametni,prodali stanove u gradu,pa kupili u Vrčinu za manje para,uhvatili boga za bradu,a onda jutarnji juriš autoputem na posao,e pa ne mogu i jare i pare,neka čekaju u gužvi,i ovako su je sami napravili.Uveo bih ja njima tramvaj u Vrčin,pa da vide svoga boga😁
 
Poslednja izmena:
Odmah do Lastine stanice je ogroman GSP terminus.Mogli su da iskoriste ta dva velika terminusa na autoputu,koji su na dobroj lokaciji,i da naprave dobru zamenu za glavnu BUS stanicu.
Naravno uz odredjene korekcije,ali svaklako nije puno para potrebno,i moze brzo da se zavrsi.
То је скоро физички ван Београда. Друго, приступне петље су закрчене радним даном и викендом и без толиког броја аутобуса, који би се појавио када би то била главна станица.
 
Grad je mogao komotno, da osposobi,renovira,prosiri, Lastinu stanicu na autoputu,kao privremeno resenje.
Нит сви аутобуси иду туда, нит је то део града.

Шта ће сад неко ко иде ка Ужицу, Краљеву или Зрењанину да путује ван Београда, да се пробија кроз колону таксијем или колима, пошто другачије не може до тамо, да би ушао у аутобус који поново мора да се пробија кроз гужву у супротном смеру? Не.
 
Кад имамо неку врсту вакума. Град се према садашњој БАС односи као према страном телу, ткиву које жели да одбаци, обесмишљено је њено функционисање накарадним БНВ урбанисмом. Са друге стране улупане су паре у привремени долазни перон а нова БАС на НБГ је запуштено градилиште, темељна јама са перонима.
 
put od dolaznog perona do izlaska na savski trg postaje sve zahtevniji.. ceo prostor je toliko zapišan da ne može ni da se diše ni da se hoda preko toga, o rupčagama i šahtama da ne pričam, ona deponija pored je samo bonus
 
A stalno pričaju da je rok za novu bas stanicu 2024. i da ima još vremena.
 
A stalno pričaju da je rok za novu bas stanicu 2024. i da ima još vremena.

Pričali su drugačije kada su otvarali radove. Ali ko se još seća njihovih obećanja i od pre 4 dana, a kamoli 4 godine?
 
Nije mi baš jasno ovo rušenje, zašto su krenuli od ovoga što je uknjiženo, a neuknjiženo ka Železničkoj stanici stoji. Da citiram sam sebe sa druge teme:
Meni nije jasno i zašto ne sruše ovaj neuknjiženi patrljak od BASa i kiosk i pekaru:Pogledajte prilog 136047

Takođe, tu se vidi i ivica buduće saobraćajnice koja mnogo više zalazi u BAS, zapravo prolazi iza ovih objekata što su sad srušeni.
 
Imam utisak da tu stanica nikada neće biti.
Juri Gagarin se ozbiljno gradi i nekome će se više isplatiti da budu zgradetine.
 
Vrh