Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 297 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    314
E sad i ti! Pa tesko napraviti ram sa prskalicama u garazi i slivnikom...
 
Garažni broj 3207 sa linije 52, fotografisan u 14h na terminusu Zeleni Venac, čovek je sam uglancao instrument tablu, sve staklene površine ispred i oko sebe, za svaku pohvalu!
12400760_1198150590199415_4610350612667201124_n.jpg


Ko prati moju stranicu, imaće prilike da vidi ovakve pozitivne primere, pošto od firmi nagradu neće dobiti, bar da ih javno pohvalimo i istaknemo! :)
 
A da mi putnici biramo najpedantnijeg vozaca gsp na svaka 2 mjeseca evo ovaj ulazi u konkurenciju i na kraju da dobije neki simbolican poklon kad je firma vec naopaka i blesava
 
onaj Zatezalo sa 52 bi bio pretplaćen na tu titulu. Mada on nije u GSP, alui zašto bismo ih odvajali na GSP i privatnike. Vozač je vozač, i često nije on birao poslodavca nego obrnuto, a posao je identičan.
 
Taj sa 52 je pravio dosta prekrsaja pogotovo do Zarkova i vozio je 5-10min sporije po jednom pravcu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367607#p367607:1lymfz2n je napisao(la):
direktor » 18 Jan 2016 09:01 pm[/url]":1lymfz2n]A da mi putnici biramo najpedantnijeg vozaca gsp na svaka 2 mjeseca evo ovaj ulazi u konkurenciju i na kraju da dobije neki simbolican poklon kad je firma vec naopaka i blesava
Ja sam hteo da to organizujem nekako da svakom od sličnih ljudi uručimo barem neki znak pažnje, fazon do 200, 300 dinara, neka olovka, šta znam, nešto u fazonu da primeti da neko ceni da to radi. Nažalost, evo za dve godine rada sajta, nisam našao adekvatnog sponzora za tako nešto, a ja nemam sredstava da i to sam finansiram, stoga radim ono što mi je preostalo, bar da ih pomenem.

direktor":1lymfz2n je napisao(la):
Na kojoj liniji vozi zatezalo sad :?:
Mislim da sam negde pročitao da je na 26.
 
Jeste 26, vec se zale ljudi da mnogo kasne njegovi polasci, cak i na crveno svetlo prolazi kada nema nikoga, samo da smanji kasnjenje.
 
E bas taj sa 3207 sad vec juce, oko 17:30 pofura mrtav ladan kroz Trgovacku i na semaforu nije skrenuo levo nego nastavio kao 56... Ljudi odlepili, bio skoro pun bus.
 
@loyola Ma juce je bio takav dan :D



Odlucim se ja juce (ponedeljak) na manju "avanturu" - odlazak na posao javnim prevozom. :)
Naoruzam se pozitivnom energijom, no naoruzam se i salom, kapom, cizmama, vunenim carapama, rukavicama i naravno, dugim gacama.
Da, da, drugari, duge gace su obavezan rekvizit, kada zimi idete negde, a nemate predstavu za koliko cete stici ;)

Izlazim iz kuce i stizem na stanicu. Bus nailazi na vreme, po redu voznje.
Malo razocarenje, nije MB :(
A kao i svaki balkanac i ja sam duboko u dusi zeleo da se 'bre' vozam u 'mecki' ;)
(Ma i svima vama je to zelja, samo se folirate, jel da ;) )

Dakle razocarenje. Umesto 'svapske mecke' dosao mi ikarbus.
Da je bar 'Vucicev ikarbus' u pitanju, nego obican... zemunski...
Pa jos zut... ih...
Pa jos gb 296! A neko ( @becks89 ) rece da je trebao na secenje?! Isekoh se ja tad! Nije mi ovo trebalo.

No sta da se radi, na posao se mora, sneg sa kola nisam ocistio... znaci, nema nazad.
Udjem kad ono...
Hahhaa, pa ljudi moji, ono kao izlozba !
Ozbiljno bre!
Ili sajam ajd, nije bilo umetnickih dela da bi bilo okarakterisano kao izlozba. Ali sajam sedista za autobuse :D
Drvena zuta, pa drvena zuta sa teksturom drveta, pa neko drap drveno... pa plasticna jos jedno tri vrste :D
Ej, mozes da biras !
Nije to kao kad udjes u Solaris, a ono sve monotono, jednoobrazno...
Ovde je kreativnost radila ;)

Proverim sediste pre sedanja na isto: cvrsto je :D
Sednem... i druga su cvrsta, nema lupkanja.
Malo smrducka nafta, ali zato vrata imaju prorez u gornjem delu od 1-2cm cm, pa nema sanse da ce nekom da pozli.
Eh bre, na sve su mislili majstori iz gradskog!
Jedan pozdrav za njih :)

Krece bus... Ohoo, zivahan mali. Izvuce uz rusanjsko brdo kao da avion polece sa surcinskog (NT) aerodroma.
Dobro de, ja se doduse verovatno i ne secam kako polece avion jer sam zadnji put leteo jos davne 1979 godine... :(
Al koga briga, lepo zvuci.

Dakle, 'pici' Ikar kao avion, ma sta avion, ko raketa!
I ukjucujemo se na ibarsku magistralu.
Presalta menjac 'sve' brzine ovas posla i mi picimo sve brze, i brze i brze...
Vidi ti ikara, a bogami i 'misko' za pohvalu!
Pa ovaj zna zasto se ovaj put naziva magistralom!
A ne ko neki sto gnjave 50, kao da su po centru grada. ;)
Pocinju 2 trake kod Orlovace, a mi picimo...
Cek, gle jbt... pa opet ubrzava? Ovo moze jos brze?!
Hahahahah, gle, gle, obilazimo Toyotu?
Hehe, japansko g***o, mora da gnjavi neki penzioner...
Vracamo se u desnu traku, a levo pored nas prolazi 'mecka'...
Lepa, crna mecka, E klasa skoro nova iz 2004, (malo presla, baka vozila subotom na pijac) ;) :D
Ode mecka... prodje me odusevljenje... Mecka je BRE mecka, lepo ja kazem, iako pricaju da sam ljakse...
I tako dok spustam pogled, tuzan (i ruzan) sto se ne provozah u mecki, pa makar i gsp-ovoj, 'misko' dodade jos gasa.
Jos!? Pa odakle vise?
Sav u soku izvadim kineski android poslednje generacije (oni I-foni, to samo snobovi kupuju) pa ukljucim GPS - program za merenje brzine i koordinate 'iskljucivo' GSP vozila (otuda i slicno ime) ;)
Gle jbt!!!
Idemo devedeset i kusur!!!
Eeej, gle stizemo 'mecku'!!!
Hahaha, nije uspela da nas obidje!!!
Pu bre, kakva mecka, ikarbusu moj zemunski!!!
Ti nisi autobus, ti si avion :D
Ej, i jos bi @becks89 da te baci na secenje ;)
Ne dam, bre!
:D ;)

....

Da dodam, da je misko pre 'S' krivine kod orlovaca-kruzni put, spustio brzinu na razumnu i da je zaista vozio lepo.
Moram dodati i to da je ovaj bus na trapovima apsolutno savrsen.
Ni jedna spona nije lupnula, niti jednom se nije osetio trzaj ili udarac, kao pri kretanju i ubrzavanju, tako ni pri usporavanju i zaustavljanju.

A da, zaboravih da pomenem da nike bilo grejanja, ali i sta ce nam grejanje u busevima kada u njih svi ulazimo u jaknama? ;) :D

Ajd u zdravlje i izvin'te ako sam vas smorio. :)
Moja danasnja avantura je bila uspesna i izuzetno zanimljiva.

P.S.
A tek srece na licu malo kasnije.
Na 53 me vozi 'prava mecka' !!!
Eeej, mercedes!
Pa dan za pamcenje :D :lol:

Doduse, vuce se nesto, imam utisak da ga zeza intarder ili menjac (ili oba)...
I ovde ima 'prorez' na vratima (za ventilaciju), ali ne oseca se nafta.
Pa sta ce mu prorez? :shock:
Ih bre, svaba kopirao naseg ikara, ali nije shvatio sustinu...
I gde je ponovo, zaboga miris nafte?
Ako se ne oseca nafta, kako da budem siguran da sam u busu?
Mozda mi podmetnu trolu? ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367647#p367647:2ma9qns4 je napisao(la):
marrecar » 18 Jan 2016 11:55 pm[/url]":2ma9qns4]Jeste 26, vec se zale ljudi da mnogo kasne njegovi polasci, cak i na crveno svetlo prolazi kada nema nikoga, samo da smanji kasnjenje.
to mu je velika mana inace lik je gotivan skroz.Neka mu daju liniju 54 jer je linija26 jos gora od linije 52.Covek verovatno se boji da ne urnise bus pa voli da ide polako ali to ne valja jer dosta izgubi na vremenu i da to nijedan putnik ne voli.Covek je dosta gotivna osoba samo malo da promeni stil voznje i bice dobro.Licno da sam vozac autobusa vise bi voleo da barem 2 minuta odmorim nego da non stop vozim autobus
 
lepo je rekao da je kosmaj aran ali niko ne veruje sem Lakija :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367662#p367662:22dzvj87 je napisao(la):
loyola » 19 Jan 2016 12:45 am[/url]":22dzvj87]E bas taj sa 3207 sad vec juce, oko 17:30 pofura mrtav ladan kroz Trgovacku i na semaforu nije skrenuo levo nego nastavio kao 56... Ljudi odlepili, bio skoro pun bus.
Mozda je prvi put na liniji 52 desava se ako je navikao covek na potez 300 ili 400 :) inace svaka mu cast kako je vredan Sve pohvale za njega :)
 
Стижу "дураселовци":


"Sa ovim autobusima BG jedan od retkih u svetu"

Beograd -- U Gradskom saobraćajnom preduzeću u Beogradu potpisan je ugovor o isporuci pet novih niskopodnih solo autobusa na električni pogon.

Električne niskopodne autobuse proizvod kineska kompanija "Hajger", a distributer je Bugarska kompanija "Chariot Motors". Cena jednog autobusa je 460.000 evra, a rok trajanja je 12 godina. Sa punjenjem od 10 minuta vozilo može da predje 20 kilometara, a kapacitet vozila je minimum 80 putnika. Oni će saobraćati na novoj liniji od Centra "Sava" do Vukovog spomenika.

Ugovor o isporuci električnih autobusa potpisali su dirketor JKP "Gradsko saobraćajno preduzeće" Željko Milković i generalni direktor kompanije "Čeriot motors" iz Sofije Milen Milev, a potpisiavanju je prisustvovao gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

"Danas pokrećemo jednu novu stranicu u istoriji Gradskog saobraćajnog preduzeća u Beogradu. Danas je potpisan ugovor o kupovini prvih pet električnih autobusa za GSP. Ovo je prvi put u istoriji da Beograd i GSP nabavljaju električne autobuse", kazao je Mali.

Mali je kazao da je nabavka pet električni autobusa prvi korak konsolidacije i restrukturiranja Gradskog saobraćajnog preduzeća.

"To je deo programa i plana kosolidacije GSP-a i jedna velika poruka s obzirom na to da se radi o ekološki prihvatljivim vozilima", kazao je Mali.

Dodao je da na ovaj način Beograd postaje deo "ekskluzivne grupe malog broja gradova u svetu koji imaju i koriste električne autobuse".

Prema njegovim rečima, električni autobusi su "ekološki prijateljski autobusi", jer ne proizvode štetne gasova, a Beograd će biti prva prestonica u Evropi koja će imati jednu liniju sa električnim autobusima.

Mali je kazao da je rok za isporuku 150 dana, a da će se ukoliko bude novca svake godine nabaljati nekoliko električnih autobusa.

"Time ćemo uraditi veliku stvar za građane Beograda, ali i za kvalitet, brzinu i cenu našeg prevoza, jer su ovi autobusi mnogo štedljiviji", rekao je on.

Dirketor JKP "Gradsko saobraćajno preduzeće" Željko Milković kazao je da potpisivanjem ovog ugovora JKP GSP ulazi u "eru nekog novog tehnološkog radoblja"

"To je najmodernija tehnologija kondenzatora visokog kapaciteta sa brzim punjenjem", dodao je Milković.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1086943
 
Vrh