Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 297 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    314
Гага":1qyn4duw je napisao(la):
Данас на линији 65 у правцу града на Бежанијској коси уместо броја "65" код задњих врата на стаклу је писало (одштампано на штампачу) да је то линија 26 !!! Људи су ипак са гунђањем улазили у аутобус.
Аутобус је стари Икарбус са гаражним бројем 1006, а регистарски број је BG 321 YX, то је било око 13:48 часова.

Не ради дисплеј на аутобусу 1006. Само не знам што нису склонили папир са бројем 26. Иначе овај аутобус је редован на линији 65 и није толико стар. ;)

Матеја Бељан":1qyn4duw je napisao(la):
Velik je problem i sa 25 i 25P, dešava se da ne piše svuda 25P ili da piše a vozilo je prešlo na 25

Требало би пренумерисати 25П у 36 и тачка, али идиоти из ДЈП терају по свом. :mad:
 
Pa ne mora iz tog dela grada, može svako da pošalje, a bolje je da bude više potpisa
 
Како је згужвао контејнер, свака му част... :rolleyes:
hro-pusten-vozac.jpg
 
1111":n7vf3fes je napisao(la):
Гага":n7vf3fes je napisao(la):
Данас на линији 65 у правцу града на Бежанијској коси уместо броја "65" код задњих врата на стаклу је писало (одштампано на штампачу) да је то линија 26 !!! Људи су ипак са гунђањем улазили у аутобус.
Аутобус је стари Икарбус са гаражним бројем 1006, а регистарски број је BG 321 YX, то је било око 13:48 часова.

Не ради дисплеј на аутобусу 1006. Само не знам што нису склонили папир са бројем 26. Иначе овај аутобус је редован на линији 65 и није толико стар. ;)
Па ако не ради тај екран који показује која је линија, зашто га не поправе или замене. Значи чиста немарност службе одржавања ГСП-а.
Аутобус можда није стар, али по унутрашњости би се рекло да јесте !
 
1111":a0njk3gy je napisao(la):
Ево вести са Вечерњих новости о пуштању возача 77ице из затвора:

http://www.novosti.rs/vesti/naslovn...c-koji-je-usmrtio-studente-pusten-iz-pritvora
У том случају значи да би сад власник требао да одлежи затвор јер је он давао изјаве да је аутобус тотално исправан, а такође и неко из службе одржавања тог приватног превозника. Неко је ипак одговоран за ову несрећу.
На жалост родитеље девојке и младића који су погинули не може ништа да утеши.

Један предлог: два млада живота су се угасила у једној секунди од помахниталог аутобуса. Ово двоје младих људи не би требало никако заборавити. Предложио бих да се тај паркић, где се овај трагични догаћај десио, назове по иману те девојке и тог момка „Данијелин и Радомиров парк“ и поставити пригодну спомен плочу на месту где су погинули.
 
Гага":11nybn4r je napisao(la):
1111":11nybn4r je napisao(la):
Ево вести са Вечерњих новости о пуштању возача 77ице из затвора:

http://www.novosti.rs/vesti/naslovn...c-koji-je-usmrtio-studente-pusten-iz-pritvora
У том случају значи да би сад власник требао да одлежи затвор јер је он давао изјаве да је аутобус тотално исправан, а такође и неко из службе одржавања тог приватног превозника.

Mora da se šališ. To su prevoznici sa poljanom pored puta gde se ti autobusi parkiraju da prenoće. Nema tu nikave službe održavanja, ako pogledaš videćeš da se radi o porodičnim firmama gde je vlasnik i direktor i dispečar, a šef njegova žena, dok im je verovatno sin zadužen za kontrolu vozilu.

Koliko je odgovaran prevoznik, toliko je odgovorna i DJP koja je dozvolila ovim nazovi prevoznicima bez infrastrukture da obavljaju delatnost i ne samo to, već nesposobna da vrši bilo kakvu kontrolu stanja na terenu :rolleyes: Nikoleta je baš o tom problemu pričala na forumu GSP-a, da faktički DJP nema kontrolu sprovođenja uslova ugovora u praksi od strane privatnih prevoznika (to smo videli kada su klima-uređaji u pitanju). Takođe, dozovliti nekom da skoro u 2012. godini kupuje visokopodni autobus je van svake pameti.

Kad smo već kod toga, ovako izgleda odgovor diplomiranog indženjera saobraćaja koji radi u Direkciji za javni prevoz na moje pitanje zašto se i dalje dozvoljava privatnicima da se kupuju niskopodna vozila:

Postovani,

Hvala na interesovanju.Saobracanje niskopodnih vozila na teritoriji Grada Beograda zavisi od konfiguracije terena predstonice. Po brdovitim delovima Grada nije moguce saobracnje niskopodnih autobusa.

Srdacan pozdrav
Direkcija za javni prevoz

:rolleyes:
 
Samo da javim da mi je juče (30.11.2011.) stigao odgovor od saobraćajne inspekcije i GSP-a povodom prijave od letos, u kome se navodi da su upravo po nalogu inspektora popravljeni klima uređaji u GB 1349, 1359 i 1360 !!! :lol: :lol: :lol:
 
Postovani,

Hvala na interesovanju.Saobracanje niskopodnih vozila na teritoriji Grada Beograda zavisi od konfiguracije terena predstonice. Po brdovitim delovima Grada nije moguce saobracnje niskopodnih autobusa.

Srdacan pozdrav
Direkcija za javni prevoz

:lool: Ал те је испоштовао,онако по српски. Сад би требао његовом надређеном да пошаљеш писмо у ком би му скренуо пажњу на то да му стручни кадар у дирекцији и није баш тако стручан или да кадар користи тешке дроге.
 
Александар":2m8cpi6e je napisao(la):
Postovani,

Hvala na interesovanju.Saobracanje niskopodnih vozila na teritoriji Grada Beograda zavisi od konfiguracije terena predstonice. Po brdovitim delovima Grada nije moguce saobracnje niskopodnih autobusa.

Srdacan pozdrav
Direkcija za javni prevoz
Ако ИК112Н може на 303 и 302, на коју линију онда не може :rolleyes: :lool: :lool:
 
Naravno da je taj odgovor velika glupost (citiraću kolegu s gsp foruma):

"markotar"":277r3j3p je napisao(la):
Neko ko je dip. inž. saob. bi posle ovako odvaljene gluposti, koju makar malo upućen čovek, a posebno ne "stručnjak" (pa još stručnjak koji prati stanje na ulicama, a promaknu mu niskopodci na brdovitim linijama koji saobraćaju ohoho godina), ne bi smeo da odvali ni pijan ni drogiran, komotno morao da sam da časno otkaz, spali svoju diplomu i da se više nikada i nigde na ovoj planeti ne bavi saobraćajem!! A ako ne da otkaz dobrovoljno neko drugi bi svakako trebao odmah da mu ga uruči ili da mu odbije bar 50% od plate u sledećih 5 godina (ako se može vozačima može se i inženjerima), jer ovakvo lupetanje je jednostavno uvreda za mene (a predpostavljam i vas ostale) koji smo građani ovog grada i koji finansiramo njegovu platu što kroz poreze što kroz karte koje plaćamo!

Ah da, još jedna stvar. Zakon obavezuje prilikom svakog zvaničnog odgovora ili dopisa potpisivanje, imenom i prezimenom, osobe koja ga je sastavila i stoji iza određene institucije. Ali ćate kod nas to često izbegavaju krijući se iza fraza "Srdacan pozdrav / Direkcija za javni prevoz".
 
Oni su poznati po davanju nebuloznih odgovora, samo da bi ispoštovali kao i nešto napisali...
 
das im malo paznje u medijima pa se svi povampire :notok: :notok: :notok:
 
Linija 18..ako ne gresim ,kad je guma celava to je lose,a pogotovo sad u decembru..da ne duzim jedan dan kad je bilo as hladno autobus je u krivini malo proklizao..a nisam shvatio zasto..sve dok danas nisam video gume...
slika 1-ovakoo treba da izgleda guma
388446_191995877556244_100002374997518_429812_208652619_n.jpg

slika2-ali ona izgleda
381046_191995477556284_100002374997518_429811_5739833_n.jpg

ovo je inace jos dobro...posto na nekim se ne vide i ove dve linije,vec je savrseno glatka guma
 
388446_191995877556244_100002374997518_429812_208652619_n.jpg


ovako isto ne treba da bude... Pa sve šare su uništene !!
 
Prošli su tehnički pregled, ne vidim u čemu je problem... :shok:
 
Sad će oni te šare da prodube ''nekim'' alatom. Znam da neke kamiondžije to rade. Kol'ko je sigurno, ko zna.
 
Vozač nije oslobodjen pušten je da se brani sa slobode Inače inspekcija je utvrdila da je došlo do krivičnog dela utaje poreza zato što je BEOBUS naplaćivao od grada komercijalizaciju vozila,a vlasnik vozila je BAMIRON,koja jeste član udruženja,ali je ona trebala da ima potraživanja,ali pošto su njeni računi u blokadi od januara meseca,dug je naplaćivan preko BEOBUSA. Juče sam u razgovoru sa nekim bitnim ljudima u skupštini(moj komšija) saznao da se ide na to da Veolija i Lasta ostanu jedini prevoznici pored GSP Beograd. :notok:
 
Somi303":2vw9ibhd je napisao(la):
Александар":2vw9ibhd je napisao(la):
Postovani,

Hvala na interesovanju.Saobracanje niskopodnih vozila na teritoriji Grada Beograda zavisi od konfiguracije terena predstonice. Po brdovitim delovima Grada nije moguce saobracnje niskopodnih autobusa.

Srdacan pozdrav
Direkcija za javni prevoz
Ако ИК112Н може на 303 и 302, на коју линију онда не може :rolleyes: :lool: :lool:
A Kakav je teren a relaciji 46 ž.stanica-mirjevo? Budalaština. Pa što naručuju niskopodne autobuse,ako ne možemo svi da se vozimo njima? :bash:
 
Pa on je mislio da će taj odgovor jednostavno proći, što i bi, da je poslao prosečnom korisniku JGP-a koji nema pojma.

Baš se čudim kako IK-112N radi na 401 :rolleyes:
364510.jpg
 
Dobar clanak
"nikoleta"":2bcj6vea je napisao(la):
Večernje novosti, 03.12.2011.

VEČERNJE NOVOSTI SAZNAJU
Autobus nije smeo da bude na ulicama!

Nalaz sudskih veštaka razjašnjava zašto je vozilo na liniji "77" usmrtilo studente. U izveštaju piše da je "vozilo bilo tehnički neispravno za javni saobraćaj"

bg-zapisnik.jpg


NISU samo neispravne kočnice uzrok zbog kojeg je "Beobusov"autobus na liniji "77" uleteo u park na Zvezdari i usmrtio dvoje studenata, Dijanu Đorović i Radomira Vučkovića. Naprotiv, na autobusu je, kako je utvrđeno, prvim vanrednim veštačenjem, pronađeno još niz nedostataka.

Uvidom u izveštaj sudskog veštaka saobraćajno-transportno-bezbednosne struke, a na osnovu tehničkog pregleda autobusa koji je urađen u AK "Rade Končar" i ovlašćenog servisa za "Teknoksgrup Srbija" (za motor marke "katepilar"), najpre je utvrđeno da autobus marke LIAZ nije registrovan na "Beobus" već da je vlasništvo preduzeća "Bamirong" d.o.o.

Ovaj podatak nije šokantan, ako se uzmu u obzir ostali - uočeni nedostaci. Tako u izveštaju stoji da je koeficijent kočenja iznosio 47,65 odsto, a zakonom je propisan minimum od 50 odsto za autobus. Stoga je, kako piše u izveštaju, "autobus bio tehnički neispravan za javni saobraćaj".

Kada je reč o uređaju za upravljanje, utvrđeno je da i tu ima nedostataka, odnosno da "prednji zglob uzdužne spone ima povećan zazor". Jednostavnije rečeno, kočnice nisu naštelovane.

Takođe, na autobusu nisu bili ispravni ni zadnje desno stop svetlo i zadnji desni pokazivač pravca. Osim ovoga uočena je i "falinka" na zadnjem desnom pneumatiku, na kojem je izmerena dubina šare od 3,14 milimetara. Ukratko, guma nije bila adekvatna.

Uvidom u tahografski listić, primetno je da je prvi vozač koji je vozio "77", to činio često iznad dozvoljenih 50 kilometara na sat, dostizavši čak i 69 km/h. Posle 15 časova, kada je vozilo preuzeo Jovan Stolić, za sada jedini osumnjičeni za pogibiju dvoje studenata, brzina naglo pada sve do kobnog događaja, kada je autobus dostigao 42,1 km/h. Takođe, uočeno je i da srednja crta, koja pokazuje rad motora nije vidljiva sve vreme rada autobusa. Postoje i nedoumice oko perioda od petnaestak minuta rada motora (vožnje) između dve veće pauze, kao i sumnja gde je "nestao" putni nalog jer on nije prikazan u veštačenju.

Sa svim ovim nedostacima, ovaj "autobus ubica" nije nikako smeo da izađe na ulice Beograda!


BEZ PAUZE
Veštačenje je pokazalo i da tokom vožnje autobusa "77" nije bilo dovoljno pauze za vozače. Utvrđeno je da je period rada autobusa, prema zapisu sa tahografa, u suprotnosti sa članom 243, stavovima 2. i 3. Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima, jer je vreme upravljanja bilo kojeg vozača duže od 4 sata i 30 minuta, bez odmora od najmanje 45 minuta, koji je obavezan. To nameće pitanje o bezbednosti i direktno stvara odgovornost i za onoga ko je napravio taj red vožnje.
 
Ali to nikako ne može biti razlog tragedije. To bi bilo uzrok nesreće gde vozilo nije moglo, na primer, naglo da ukoči kada mu izleti pešak, ili kada čukne vozilo ispred svog. Ovo što se desilo je nešto drugo...
 
Vrh