Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 150 95,5%
  • BMC

    Glasovi: 7 4,5%

  • Ukupno glasača
    157

filipcukovic

Intermediate
Učlanjen(a)
27.04.2019.
Poruke
359
Pohvaljen
552
Lokacija
Beograd
Na 52 su zglobni došli tek 2018, a po tvojoj priči su solo na 89 stigli 2016 par meseci posle novog tendera.
I ako gledamo ko je ''dobio bolji prevoz na štetu drugih'', ti upravo želiš da neko dobije bolji prevoz na štetu drugih. Ista priča.
 

prostorni planer

Higher intermediate
Učlanjen(a)
07.06.2010.
Poruke
1.368
Pohvaljen
1.706
Ok onda se to nije desilo posle par meseci vec 2018. Meni sa ove vremenske distance tako izgleda. Ne svejedno mi je, ja sam iz revolta kada su stavili solo na 89 krenuo svuda da idem kolima i za 4 godine sam jednom usao u gradski prevoz i nadam se da necu vise nikada. Ako oni tako rade neka se ne cude sto ljudi masovno prelaze na automobile kao vid prevoza.

Evo sada sam proverio januara 2018. je na 89 krenuo solo, zajedno sa 83 a na 52 krenuli njihovi zglobovi.
 
Poslednja izmena:

Košutnjak

Beginner
Učlanjen(a)
19.09.2019.
Poruke
84
Pohvaljen
49
Koliko mi je poznato trebalo bi da je bilo ovako:
Po stupanju novog tendera 1.1.2016 52 i 89 su bile solo Kosmaj,a 15 je održavao Novi Beograd sa zglobovima.Negde u drugoj polovini januara 15 odlazi u Zemun,a 89 dolazi na NBGD.Nakon završetka rada Laste(kraj aprila)na potezu 600,89 odlazi u Kosmaj,a ti zglobovi odlaze na 15,610,611,dok Zemun preuzima ostale linije poteza 600.Nakon sto su privatnici preuzeli potez 600 Zemunovi zglobovi odlaze na 15,83,a 52 se vraća na Novi Beograd.
2018:52 ponovo zavrsava u Kosmaju,a 83 odlazi na Novi Beograd(pretežno su tu radili zglobovi sa 511,koju su tada uzeli privatnici).Ubrzo dolazi do rotacije i ostaje tako do dana danasnjeg bez izgleda da se promeni…
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
19.924
Pohvaljen
26.621
И ми се сад овде препиремо да ли су зглобна возила потребна више на једној или другој линији, а реалност је да су потребна свуда где могу да пролазе.
 

filipcukovic

Intermediate
Učlanjen(a)
27.04.2019.
Poruke
359
Pohvaljen
552
Lokacija
Beograd
@Košutnjak
Otprilike da, samo što je jedno vreme, pritom ne tako kratko, pred prelazak u Kosmaj na 83 radio Zemun.

@Дошљак
Naravno, ali za političke poene 174 novih solo autobusa zvuči bolje nego 100 zglobnih
 

bv5156

Intermediate
Učlanjen(a)
15.02.2022.
Poruke
269
Pohvaljen
135
Koliko mi je poznato trebalo bi da je bilo ovako:
Po stupanju novog tendera 1.1.2016 52 i 89 su bile solo Kosmaj,a 15 je održavao Novi Beograd sa zglobovima.Negde u drugoj polovini januara 15 odlazi u Zemun,a 89 dolazi na NBGD.Nakon završetka rada Laste(kraj aprila)na potezu 600,89 odlazi u Kosmaj,a ti zglobovi odlaze na 15,610,611,dok Zemun preuzima ostale linije poteza 600.Nakon sto su privatnici preuzeli potez 600 Zemunovi zglobovi odlaze na 15,83,a 52 se vraća na Novi Beograd.
2018:52 ponovo zavrsava u Kosmaju,a 83 odlazi na Novi Beograd(pretežno su tu radili zglobovi sa 511,koju su tada uzeli privatnici).Ubrzo dolazi do rotacije i ostaje tako do dana danasnjeg bez izgleda da se promeni…
610 je jedno vreme ja mislim bio NBG pa je od pre 2, 3, 4 godine premešten u Zemun.
 
Učlanjen(a)
05.01.2022.
Poruke
81
Pohvaljen
377
Pravi veteran!
IMG_0087.jpg
 

Gaspar18

Higher intermediate
Učlanjen(a)
28.10.2014.
Poruke
1.528
Pohvaljen
1.038
Nemoj samo solo 610 molim te... Linija iz meseca u mesec ima ispod 70% ostvarenih polazaka... Mnogo pijaca na trasi, plus je cep na trasi od Poljoprivrednog Fakulteta do Centra Surcina, gde su kritične Opština Novi Beograd, Delta Siti, Kozara i Grand Kafa...
 

I tako

Novice
Učlanjen(a)
15.03.2022.
Poruke
12
Pohvaljen
26
Situacija od danas, tj. sad vec od juce je bila takva , da sam se zapitao, ili da su pocrkali Higeri ili rade " vanredni prevoz" ( znate na sta mislim). Em ga nema, em se ide bez reda, em to sto dodje je za muzej...A, da ne pricam sto je vec bio krcat na Zelenom vencu. Pitao sam se, hoce li uspeti da premosti blagi uspon na Partizanskom putu. Njihova merenja, prebrojavanja, analize , ne prate realne potrebe gradjana. Sta oni broje, kojim metodama...
Vozaci odlaze, busevi crkavaju, idemo u nove nabavke vanserijskih proizvodjaca, a problemi ostaju isti...
Situacija je takva, da SzJP radi sta hoce, ne zanima ih sta putnici misle....Mozete ih zvati i pisati do mile volje....
Jednom sam im predlozio, " hajmo zajedno da brojimo putnike, pa mi onda recite da to tako treba".
 

TheOnlyLuka

Intermediate
Učlanjen(a)
01.03.2020.
Poruke
318
Pohvaljen
410
Lokacija
Mirijevo, Beograd
Nikoga od njih nije briga. Nije normalno da u jednom preduzeću koje se primarno bavi prevozom putnika ima više administracije od vozača i mehaničara. Danas se sve svakako radi elektronski - od pravljenja reda vožnje i dodeljivanja istih vozačima, do praćenja i kupovine karata, itd. Uopšte im ne treba toliko ljudstva. Oke, upravnici pogona i ne znam ni ja šta, ali ni njih ne treba mnogo.

Da je ikoga od njih briga za ovaj grad i javni prevoz, živeli bismo danas u potpuno drugačijoj priči. Ne treba mnogo za neki početak i pristojan prevoz - pa i sa ovakvim voznim parkom kakav nam je - jeziv da, ali se mora odnekle početi. A svakako bi trebalo kupovati vozila većeg kapaciteta (kupovina onolkog broja Higera ili Higera kao takvih je epski promašaj) i poboljšavati i konvertovati najopterećenije koridore (što svakako nisu u 100% koridori odabrani planom metroa) u vozila još većeg kapaciteta - metroa, tramvaja i BG:Voza, a ovo poslednje ako ne sahrane - a kako su krenuli, hoće.
 

Bender Rodriguez

Professional
Učlanjen(a)
12.03.2017.
Poruke
14.526
Pohvaljen
29.607
Partokratija bajo moj. Armija uhleba.

Isto tako, kaze mi majka da kad ide u Infostan poslovnicu da plati racun (jer nema provizije valjda), kaze u poslovnici ukupne velicine 60 m2 sedi njih 9-10. Kaze sede bukvalno u tri reda (salteri, stolovi, stolovi) i tacno vidis da su ovi iza saltera tu postavljeni partijski, da ne rade nista a primaju platu.

Siguran sam da je i sa GSPom ista situacija.

Ovo je uvek bila jedna birokratska zemlja. A sad je tek prava partokratija.
 
Poslednja izmena:

Gaspar18

Higher intermediate
Učlanjen(a)
28.10.2014.
Poruke
1.528
Pohvaljen
1.038
Majko moja mila sa pogonom Zemun, 319 i 357 ako ih je neko video u skorije vreme, i ako se nije drogirao brufenima i kafetinima nece nikad... Ono je bruka i sramota na sta ono lici, i naravno 322 koji je napred potonuo...
 

Gaspar18

Higher intermediate
Učlanjen(a)
28.10.2014.
Poruke
1.528
Pohvaljen
1.038
Ovim putem pozdrav za kolegu sa foruma koji me je danas vozio na 76, umesto Rase, a vozio je 3298 😎😎.... Miki brate moj odusevio si me
 

Posejdon

Higher intermediate
Učlanjen(a)
13.08.2021.
Poruke
610
Pohvaljen
2.016
Lokacija
Vračar
Danas sam u eko2 video crnca koji je nekada davno vozio trolejbus 41. Imao je problem tada sa United Forsima. Inače trola je bila cela u plavo belom 101% UF. Sa njim sam se poslednji put vozio na Rad - Zvezda pre nekih 15godina. Lepe uspomene...
20220324_091404.jpg
 

БГ:ВОЗ

Intermediate
Učlanjen(a)
05.11.2021.
Poruke
209
Pohvaljen
239
Majko moja mila sa pogonom Zemun, 319 i 357 ako ih je neko video u skorije vreme, i ako se nije drogirao brufenima i kafetinima nece nikad... Ono je bruka i sramota na sta ono lici, i naravno 322 koji je napred potonuo...
Колико година је стар 322, и колико је прешао?

Само пљуј настави да пљујеш једино ме чуди то што админ не реагује.
 

perovicp

Beginner
Učlanjen(a)
29.07.2015.
Poruke
49
Pohvaljen
82
:)
na Nemačka reč, die Schicht (iliti ovde poznatija kao Šihta) - ima srpska reč za to- Smena

...Ne škodi, a može da koristi...
 

Gaspar18

Higher intermediate
Učlanjen(a)
28.10.2014.
Poruke
1.528
Pohvaljen
1.038
Nisam sedeo kraj motora...
 
Poslednja izmena od urednika:
Vrh