Истина, баш су то скоро помињали, тренутно су повољнији услови за лизинг А320 него за А319. Дугорочни план је да се сви А319 замене са А320.
Bas iz tog razloga je verovatnije da vidimo u floti jos nekoliko A320. Kad smo kod tog dugorocnog plana, mislim da nije dobar. Misljenja sam da bi trebalo da imaju par A319 u floti za linije za koje je A320 preveliki, a ATR76 premali. Neka A320 bude okosnica flote, ali neka ostave nekih 5 A319 za slabije linije. Osim ako ne planiraju da nabave neki drugi midsize avion, mada bi to znacilo uvodjenje novog tipa u flotu. Videcemo, ima jos dosta dok se to desi.
Да се надовежем на ову историјску експанзију Ер Србије од следеће године. Изгледа обећавајуће, сам избор дестинација и конекција је добро промишљен. Враћају се у Будимпешту јер су сада мало већи играч и имају шта да понуде (Чикаго, Кина, летње дестинације итд). Остаје једино рупа на Блиском истоку, надам се да ће ускоро најавити и Тел Авив, Каиро и можда Бејрут.
Za sada smo na 15 novih linija u odnosu na leto ove godine, mislim da je to najveca ekspanzija u istoriji kompanije. Bice jos, verovatno doguramo i do 20 novih destinacija. Budimpesta nije mogla da radi jer je tamo konkurencija ogromna, a Air Serbia tada nije mogla da ponudi nista sto vec ne postoji. Tada je letela samo za primarne aerodrome u Evropi i nelogicno je bilo da ima transfera preko BEG, dok P2P putnika gotovo i da nema tu. Sada vec imaju sta da ponude, pa je i sansa da uspeju mnogo veca. Tel Aviv i Kairo su gotovo sigurni, Bejrut malo teze, jos uvek je finansijska kriza zbog koje su i prekinuli letove. Pre bih rekao Aman umesto Bejruta. Objavili su i da sklapaju codeshare sa nekom kompanijom sa bliskog istoka, pa treba videti koja ce to biti. To verovatno znaci nova linija ka bliskom istoku, osim ako taj partner nije El Al. Posto je Etihad ispao iz igre, a imali smo i najave da je Ana Brnabic razgovarala sa vlasnikom Emiratesa, uopste me ne bi zacudilo da sklope codeshare sa Emiratesom, i da Emirates krene da leti za BEG umesto FlyDubaija. Videcemo.
Једино остаје бојазан како ће се изборити са недостатком авиона у флоти. Они и сада имају проблем са флотом јер привремено позајмљују два авиона и посаду за летове. Требало би већ сада да почну да проширују флоту да не буде непријатних изненађења на лето...
Sada imaju problem sa flotom jer ih JAT Tehnika zaj***va. YU-APB ne leti vec skoro 3 meseca, dok YU-APM stoji na zemlji mesec dana. Tacno ta dva aviona fale u floti. Takodje, deluje da je YU-ALO odsluzio svoje i da ide u zasluzenu penziju. Ne leti vec 11 dana i sva je prilika da nece ponovo poleteti.