Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

20251129_124125.jpg

На доласцима је готов нови део који је намењен Rent a Car агенцијама. ВХС на -1 и на приземљу као и кафетерија још увек нису отворене! Доласци су значајно унапређени али фали још садржаја као и монитора за праћење летова. Тренутно уобичајена суботња гужва на Тесли.
20251129_124926.jpg
 
Zasto kafici u odlascima i dalje nisu otvoreni?

Godina dana su vec gotovi, bez otvaranja. U cemi je problem??
Isto tako u duty-free zoni, nista se ne otvara, maltene gotove radnje su zatvorene??
 
P11 Tesla je ok parking. Nemoj parkirati na parkingu preko puta, sa zapadne strane. Vidi se gde je trasa nove pruge i da će uskoro biti presečen i ovaj deo. Nisu mi jasni ljudi koji i pored toga što se radi pruga parkiraju kola sa druge strane, pa samo će im jednog dana kola ostati odsečena u njivi!
Izvor Youtube Vlad089:

Pogledajte prilog 259110

Ako hoćeš da budeš džek, možeš da kupiš svoj rođeni parking za 90000 evra. Po ceni bih rekao da nema ništa od povezivanja ispod ili preko pruge, al opet deluje mi da ovo može biti solidna investicija na duge staze. Aha, sad vidim da je parcela u zakupu... Čisto bacanje para u bunar...
 

Već kritikovano na prethodnoj strani. Novo je što se A3 posebno zahvaljuju kolegama iz @culturalinnovations sa sedištem u Velikoj Britaniji na saradnji i podršci u totalnom uništavanju nasleđa civilne avijacije u poslednjih sedam decenija sa ovih prostora. Ono što nije fizički uništeno do sada, biće ostavljeno da truli pod vedrim nebom jer su tri nova projektovana prostora premala za normalno očuvanje nasleđa. Hvala A3 i UK prijatelji na razaranju istorije!
 
Овај рендер делује као да ће исећи пола збирке напољу.
 
Već kritikovano na prethodnoj strani. Novo je što se A3 posebno zahvaljuju kolegama iz @culturalinnovations sa sedištem u Velikoj Britaniji na saradnji i podršci u totalnom uništavanju nasleđa civilne avijacije u poslednjih sedam decenija sa ovih prostora. Ono što nije fizički uništeno do sada, biće ostavljeno da truli pod vedrim nebom jer su tri nova projektovana prostora premala za normalno očuvanje nasleđa. Hvala A3 i UK prijatelji na razaranju istorije!
O kakvom totalnom unistavanju pricas??
Ja nisam cuo da @culturalinnovations unisatav vec decenijama nase naslede? Mozes da objasnis?

Ja vidim da za sada vise aviona "trule" i rdaju napolju....dali su za to englezi krivi neznam. Samo mislim da se stave u neku vrstu hale je sigurno bolje?
 
Где ће велики авиони? Где су стотине војних авиона?

Овде се опет прави зграда због зграде, као и 1989. а експонати су у другом плану.
 
Боље да су осмислили 3 велика хангара да се сачува под кровом нешто од бивше ЈАТове флоте уместо што праве ово чудо са зеленим кровом.
 
O kakvom totalnom unistavanju pricas??
Ja nisam cuo da @culturalinnovations unisatav vec decenijama nase naslede? Mozes da objasnis?

Ja vidim da za sada vise aviona "trule" i rdaju napolju....dali su za to englezi krivi neznam. Samo mislim da se stave u neku vrstu hale je sigurno bolje?
Objasnio sam zašto mislim da ovo arhitektonski lepše rešenje ne nudi funkciju neophodnu za dugotrajno i pravilno čuvanje velikih eksponata iz civilne avijacije, na prethodnoj strani u ovom komentaru:

https://forum.beobuild.rs/threads/aerodrom-nikola-tesla-avijacija.138/page-626#post-1540070

Ono što je novo u ovoj instagram objavi je da su @culturalinnovations pohvaljeni za izbor šta će biti očuvano u ta tri manja objekta, jer je očigledno da će sve ostalo što je veće i ne može da stane u njih, a to su pre svega civilni mlazni avioni, biti ili ostavljeno da i dalje trune pod vedrim nebom ili će biti uništeno i reciklirano. Ova objava ukazuje na to ko je pomogao recimo u donošenju odluke da se rasturi prvi Boing 737 YU-AND u ovim krajevima:

Special thanks to our colleagues at UK-based @culturalinnovations for their collaboration and support in developing the museum’s future exhibition content.
 
Имам осећај да у овај нови део покривен земљом неће стати ни 20 авиона.
 
Само што треба да се преименује у Музеј СРПСКОГ ваздухопловства!
Šta je tačno uradila država Srbija da bi se po njoj zvao Muzel? Kada ova država napravi muzej neka ga nazove po sebi.
 
Šta je tačno uradila država Srbija da bi se po njoj zvao Muzel? Kada ova država napravi muzej neka ga nazove po sebi.
Ако ћемо да цепамо длаку на четворо, погрешније је да се зове “југословенског”, него “српског”.

Краљевина Србија је била пионир ваздухопловства на Балкану, и један од европских пионира. У Југославији, управо је Србија створила најбоље економске, привредне и научне услове за развој ваздухопловства, и за производњу, и за оперативу. Аеропут из којег је национализацијом настао ЈАТ је био српска компанија.

Међутим, експонати музеја долазе са свих меридијана и приказују светску баштину, па би најлогичније било да се, идеолошки обестрашћено, зове напросто Музеј ваздухопловства.
 
Kada sam napisao država mislio sam na akutuelnu državu, odnosno vlast. Inače se slažem sa svime gore napisanim.
 
Можда би адекватније било да се зове Музеј ваздухопловства Београд. Мада и Југословенско у називу је често позитивно и интересантно за туристе.
 
Vrh