Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

DzonTravolta

Advanced
Učlanjen(a)
26.07.2015.
Poruke
4.893
Pohvaljen
5.220
Ja ne znam gde "Vizovi" avioni "spavaju" kad su u BG-u, da li su parkirani sa strane, ili imaju hangar.
 

Прле

Advanced
Učlanjen(a)
29.11.2018.
Poruke
4.674
Pohvaljen
5.842
У случају да се авиони интезивно експлоатишу, хангар и није потребан, јер вароватно и више кошта, али, ако је базиран тамо, можда, понекад, треба нешто да се уради, да се сачека неки део, е онда је зговдно да то има где да се уради. Моја логика, а како је у ствари, немам појма.
 

JohnnyLee

Professional
Učlanjen(a)
14.05.2009.
Poruke
11.576
Pohvaljen
8.180
Lokacija
Јерковић
немају хангар у Београду. авиони су углавном на Б платформи када одмарају
 

Pendolino

Advanced
Učlanjen(a)
15.11.2012.
Poruke
2.425
Pohvaljen
3.847
Prilično sam siguran da se avioni komercijalne avijacije parkiraju napolju, a u hangar idu samo na servis i farbanje.
Biznis avioni su druga priča
 

lukakaludjerovic

Higher intermediate
Učlanjen(a)
13.08.2019.
Poruke
1.588
Pohvaljen
2.166
Ja ne znam gde "Vizovi" avioni "spavaju" kad su u BG-u, da li su parkirani sa strane, ili imaju hangar.
Poenta je da W6 avioni jako kratko "spavaju", tj. ne lete samo tokom noci. Posto obicno slecu medju poslednjima uvece i odlaze medju prvima narednog jutra, cesto prenoce i na samom gejtu. Ako nisu na gejtu, onda su parkirani ili na B ili na E platformi.

Hangar u Beogradu nema nijedna kompanija, naravno od legacy kompanija. Air Serbia takodje noci ili na gejtu, ili na B/E platformi, kao i na platformi kod JAT Tehnike.
 

Прле

Advanced
Učlanjen(a)
29.11.2018.
Poruke
4.674
Pohvaljen
5.842
Тј базирани авиони никада низашта не користе хангаре?
 

lukakaludjerovic

Higher intermediate
Učlanjen(a)
13.08.2019.
Poruke
1.588
Pohvaljen
2.166
Тј базирани авиони никада низашта не користе хангаре?
Koriste ih samo za servisiranje i radove na njima, za parking ne. Uostalom, Air Serbia nema svoje hangare, oni su u vlasnistvu JAT Tehnike. Mislim na dva velika hangara, treci je u vlasnistvu Prince Aviation-a.
 

Прле

Advanced
Učlanjen(a)
29.11.2018.
Poruke
4.674
Pohvaljen
5.842
Ја сам управом сервису и мислио. Мањи неки радови, преко стакло или неки део да се замени, па да баш не праве шатор око мотора. Због тога ми је логично да компанија која базира авион на неком аеродрому може да исти користи и као алтернацију ако је неко ванредни квар па је постојање хангара сигурно велика предност иако може о никад да се користи...
 

JohnnyLee

Professional
Učlanjen(a)
14.05.2009.
Poruke
11.576
Pohvaljen
8.180
Lokacija
Јерковић
вероватно имају споразум са Техником око тих ситних ствари. мада се већина Визових сервисирања ради у Будимпешти. када авион треба да иде на сервис, онда тај авион углавном везују са летом за Будимпешту. нпр. авион редовно лети Београд-Базел. када му дође време за сервис, онда се деси да одлети за Базел, па из Базела одради лет за Будимпешту, а из Базела се за Београд врати други авион. а дешава се, да ако не могу да ураде неку такву комбинацију, лете празне летове од Будимпеште до Београда
 

JohnnyLee

Professional
Učlanjen(a)
14.05.2009.
Poruke
11.576
Pohvaljen
8.180
Lokacija
Јерковић
нове слике терминала

dji_0237_1669717158.jpg


img_9204_1669717165.jpg


324593240_443555657896924_3883522629135785075_n.jpg


324261397_716136880046191_3623106376718458638_n.jpg
 

Прле

Advanced
Učlanjen(a)
29.11.2018.
Poruke
4.674
Pohvaljen
5.842
Штета што јужне вести не направе а колико је то у односу на 2019 у односу на годину кад је република преузела аеродом.
 

Pendolino

Advanced
Učlanjen(a)
15.11.2012.
Poruke
2.425
Pohvaljen
3.847
Штета што јужне вести не направе а колико је то у односу на 2019 у односу на годину кад је република преузела аеродом.
Pa da ih opet optuže za nedostatak patriotizma
 

dragan

Professional
Učlanjen(a)
09.12.2006.
Poruke
11.207
Pohvaljen
4.496
Lokacija
Fruška gora

" . . 165.000 putnika, što je za 38% više u odnosu na isti period 2022, . .
 
Vrh