Karlo del Ponte
Advanced
Циљеви:
- Повећање удела електричног шинског превоза у укупном превозу Београдам, као просторно штедљивијег, економичнијег и еколошки прихватљивијег у односу на превоз на фосилна горива
- Повратни развој од централних делова града ка предграђима и мањим местима захваљујући бржем, удобнијем, поузданијем и јефтинијем превозу.
- Боље коришћење постојећих пруга у околини Београда. Повећање економске оправданости техничког унапређења истих за све врсте железничког саобраћаја.
- Очување и унапређење пруга Старог железничког чвора Београда, у складу са новим потребама града, односно у функцији градско-приградске железнице.
Нове линије градске железнице краткорочно:
- Панчево - Ресник (Рипањ) на сваких 30 минута или чешће
- Инђија - Лазаревац свака 2 сата
- Инђија - Младеновац свака 2 сата
Регионалне линије краткорочно:
- Београд - Шид свака 2 сата
- Београд - Нови Сад сваких сат времена
- Београд - Вршац свака 2 сата
- Београд - Зрењанин свака 2 сата
- Београд - Ваљево свака 2 сата
- Београд - Велика Плана свака 2 сата
- Београд - Пожаревац свака 2 сата
НАПОМЕНА1: Регионалне линије се могу спајати, на пример Пожаревац - Београд - Нови Сад.
НАПОМЕНА2: У случају градње Београда на води, у краткорочне циљеве се убраја и градска железница кроз исти, односно линија брзог шинског превоза који спаја садашње и будуће градске садржаје у приобаљу Саве и Дунава.
Приградске линије средњерочно и дугорочно:
- Београд - Обреновац - Уб - Лајковац
- Панчевачки мост - Борча - Падинска скела
- Београд - Аеродром Никола Тесла
- Линија градске железнице ка грочанским предграђима
- Раковица - Железник
- Панчевачки мост - Карабурма - Миријево.
Регионалне линије дугорочно:
- Београд - Шабац
- Београд - Смедерево
- Београд - Обреновац - Ваљево
- Београд - Аранђеловац
- Успостављање циљног стандарда да линије регионалних железница саобраћају радним данима на сваких сат времена.
- Повећање удела електричног шинског превоза у укупном превозу Београдам, као просторно штедљивијег, економичнијег и еколошки прихватљивијег у односу на превоз на фосилна горива
- Повратни развој од централних делова града ка предграђима и мањим местима захваљујући бржем, удобнијем, поузданијем и јефтинијем превозу.
- Боље коришћење постојећих пруга у околини Београда. Повећање економске оправданости техничког унапређења истих за све врсте железничког саобраћаја.
- Очување и унапређење пруга Старог железничког чвора Београда, у складу са новим потребама града, односно у функцији градско-приградске железнице.
Нове линије градске железнице краткорочно:
- Панчево - Ресник (Рипањ) на сваких 30 минута или чешће
- Инђија - Лазаревац свака 2 сата
- Инђија - Младеновац свака 2 сата
Регионалне линије краткорочно:
- Београд - Шид свака 2 сата
- Београд - Нови Сад сваких сат времена
- Београд - Вршац свака 2 сата
- Београд - Зрењанин свака 2 сата
- Београд - Ваљево свака 2 сата
- Београд - Велика Плана свака 2 сата
- Београд - Пожаревац свака 2 сата
НАПОМЕНА1: Регионалне линије се могу спајати, на пример Пожаревац - Београд - Нови Сад.
НАПОМЕНА2: У случају градње Београда на води, у краткорочне циљеве се убраја и градска железница кроз исти, односно линија брзог шинског превоза који спаја садашње и будуће градске садржаје у приобаљу Саве и Дунава.
Приградске линије средњерочно и дугорочно:
- Београд - Обреновац - Уб - Лајковац
- Панчевачки мост - Борча - Падинска скела
- Београд - Аеродром Никола Тесла
- Линија градске железнице ка грочанским предграђима
- Раковица - Железник
- Панчевачки мост - Карабурма - Миријево.
Регионалне линије дугорочно:
- Београд - Шабац
- Београд - Смедерево
- Београд - Обреновац - Ваљево
- Београд - Аранђеловац
- Успостављање циљног стандарда да линије регионалних железница саобраћају радним данима на сваких сат времена.