Problem sa KT je što ulice ulaze u KT tangencijalno, a ne pod 90°. Bilo je pisano na temi o kružnik tokovima, čak je neko citirao pravilnik (ili neki sličan dokument) "Puteva Srbije" kako ulaz u KT mora biti pod pravim uglom, a nipošto tangecijalan. Gradski KT, naravno, nije pod nadležnošću PS, ali logika važi.
Dugo sam živeo baš blizu tog KT, skoro svakodnevno su bili sudari, i *uvek* iz pravca Zemuna, a nikada npr. iz pravca Omladinskih brigada. Zašto je Zemun problematičan? Jer vozila iz pravca BMP (Brankovog mosta) ulaze u KT tangencijalno. Vozač iz pravca Zemuna ne može po kretanju vozila da shvati da li ovaj ide ka Zemunu ili planira da nastavi da vozi kroz KT. Po definiciji tangente - vozilo je u isto vreme u krugu i na pravcu koji dodiruje krug.
Nevezano od toga, čak i da naprave ulaze ispravno, ne shvatam svrhu dodatnog prstena, niko razuman neće da uđe u skroz unutrašnji prsten i sebe stavi na milost i nemilost vozača da ga puste da izađe iz KT.
Dugo sam živeo baš blizu tog KT, skoro svakodnevno su bili sudari, i *uvek* iz pravca Zemuna, a nikada npr. iz pravca Omladinskih brigada. Zašto je Zemun problematičan? Jer vozila iz pravca BMP (Brankovog mosta) ulaze u KT tangencijalno. Vozač iz pravca Zemuna ne može po kretanju vozila da shvati da li ovaj ide ka Zemunu ili planira da nastavi da vozi kroz KT. Po definiciji tangente - vozilo je u isto vreme u krugu i na pravcu koji dodiruje krug.
Nevezano od toga, čak i da naprave ulaze ispravno, ne shvatam svrhu dodatnog prstena, niko razuman neće da uđe u skroz unutrašnji prsten i sebe stavi na milost i nemilost vozača da ga puste da izađe iz KT.