Šta je novo?

Линија 14 Мак

Cuburac93

Higher intermediate
Učlanjen(a)
10.04.2010.
Poruke
1.042
Pohvaljen
175
Lokacija
Srbija,Beograd
Овде ћу постављати извештаје о раду на линији 14, наравно биће слика,информација о поласку са бањице и устаничке и понеких едикативних клипова.

За почетак једна слика: :kum: мења табле и полазимо за гаражу(сликано 7.9.2011)
29bbpyu.jpg


А ову дргу слику што видите ту ћу током вожње да уписујем када смо кренули,који је гаражни број,кварови и прекоманда.
2qujhms.png



Надам се да сам вас обавестио да :kum: треба од првог јануара вероватно иде на обуку за CAF-a, када буде положио овде ћу уписивати на којој је линији исто као што сам рекао за линију 14.
 
čuburac samo ti izveštavaj ima nas koji pratimo temu.
 
Predlog. . . . kad vec imaš volje i mogucnosti
imamo temu gde se prati Zapaljeni / izgoreli autobusi GSP-a od početka 2008.
po tom uzoru
isprati teške havarije i kvarove svih tramvaja a ne samo :kum: linije

a da ih je bilo, bilo ih je dosta a i štete su ogromne, seti se samo nedavnog CAFa a gde je resto Nemanjine i . . . .
sobzirom da su tramvaji naše javno vlasništvo
ne bi trebalo da ima smetnje za objedinjavanje podataka
 
Veceras oko 18:45 smo kratili zbog klizavih sina pa smo cekali vreme na slusu

Onda prekomanda na liniju 6 (samo 1 krug)

Vracanje na liniju 14 i uklapanja u vreme.

Kvarova nije bilo, tramvaj je solidno radio bez ikakvog problema

Garazni broj 243.

OBAVEŠTENJE: TRAMVAJI 2012 GODINE VEROVATNO SREDINOM JANUARA ILI FEBRUARA NECE IĆI VOJVODOM STEPE, ZBOG KOMPLETNOG REKONSTRUISANJA ŠINA KOJA ĆE BITI PREBRAČENA U SREDINU BIĆE DODATA TREĆA ŠINA KOD OKRETNICE "BANJICA" TO ĆE BITI ŠLUS. BIĆETE OBAVEŠTENI KADA POČINJE REKONSTRUKCIJA

:kum: od sledeće nedelje radi jutarnju šihtu
 
Ma ko zna šta će tu biti, bilo bi to idealno na sredini, ali diskutovabo je ovde da nema prostora za to. I zaista, tramvajska baštica se na više mesta tamo koristi kao trotoar
 
Cuburac93":2nnkh8e8 je napisao(la):
Veceras oko 18:45 smo kratili zbog klizavih sina pa smo cekali vreme na slusu

Onda prekomanda na liniju 6 (samo 1 krug)

Vracanje na liniju 14 i uklapanja u vreme.

Kvarova nije bilo, tramvaj je solidno radio bez ikakvog problema

Garazni broj 243.

OBAVEŠTENJE: TRAMVAJI 2012 GODINE VEROVATNO SREDINOM JANUARA ILI FEBRUARA NECE IĆI VOJVODOM STEPE, ZBOG KOMPLETNOG REKONSTRUISANJA ŠINA KOJA ĆE BITI PREBRAČENA U SREDINU BIĆE DODATA TREĆA ŠINA KOD OKRETNICE "BANJICA" TO ĆE BITI ŠLUS. BIĆETE OBAVEŠTENI KADA POČINJE REKONSTRUKCIJA

:kum: od sledeće nedelje radi jutarnju šihtu

Sta ti znaci bice dodata treca sina na okretnici Banjica?
 
Sine na sredini vojvode stepe nisu planirane,cisto da vas podsetim.Super za okretnicu sto ce joj dati slepi kolosek.
 
Ne mora tramvaj da ide sredinom ulice, ali ne sme ići brže od 30km/h i trebalo bi zabraniti i svaki pokušaj automobila da se popne na šine.
 
Izvinite, ali to sto ce okretnica imati slepi kolosek je mozda sa tehnicke strane dobro, ali je generalno katastrofa. Na unutrasnjem delu okretnice planira se fontana. Zamislite da sada tu bleji neki tramvaj? Uostalom na trosarini postoji okretnica sa slepim kolosekom a to je tri stanice pre ove okretnice. sasvim je dobro do sada to funkcionisalo. e sada dal ce se uraditi nesto tipa kao u bloku 45 gde imaju dve paralelne okretnice, to je vec nesto drugo. Pravo pitanje je sta ce se desiti sa okretnicom na trosarini?
 
SRECNA VAM NOVA GODINA KOLEGE FORUMASI DA NAM OVA GODINA ODLICNO POCNE POZDRAVLJAMO VAS IGOR RADOVIC(CUBURAC93) I ZORAN MAKSIMCE( :kum: )
 
vucko":2actawjd je napisao(la):
Sine na sredini vojvode stepe nisu planirane,cisto da vas podsetim.Super za okretnicu sto ce joj dati slepi kolosek.
vucko mozda je ipak neko ispratio nas forum,sto se tice te ideje..:D ae prebaci ovu vest na temu imamo plan-vojvode stepe
 
Galeks":13umq4jq je napisao(la):
Izvinite, ali to sto ce okretnica imati slepi kolosek je mozda sa tehnicke strane dobro, ali je generalno katastrofa. Na unutrasnjem delu okretnice planira se fontana. Zamislite da sada tu bleji neki tramvaj? Uostalom na trosarini postoji okretnica sa slepim kolosekom a to je tri stanice pre ove okretnice. sasvim je dobro do sada to funkcionisalo. e sada dal ce se uraditi nesto tipa kao u bloku 45 gde imaju dve paralelne okretnice, to je vec nesto drugo. Pravo pitanje je sta ce se desiti sa okretnicom na trosarini?
Окретница са шлусом је боља од окретнице без шлуса, али двоколосечне окретнице су боље решење. За сада их имамо само на Пристаништу, Бановом брду и Блоку 45. Сада на Бањици не можемо имати сустизање трамваја, па због тога или неки трамвај буде отпремљен мало раније, или мало касније, или настаје потреба да се промени линија. Са обзиром на услове у којима се одвија трамвајски саобраћај у Београду, дешава се на свим већим трамвајским терминусима да се у неком тренутку препуне трамвајима, а у неким тренуцима скроз испразне... То само железничари знају колико значи колосек више и на правом месту. Окретница Бањица је минималног полупречника за КТ4 (20м), и још један колосек би се могао додати тако што би излазни колосек био померен 3-4 метра према Школи Бора Станковић.
 
Karlo del Ponte":3n1c5akb je napisao(la):
Са обзиром на услове у којима се одвија трамвајски саобраћај у Београду, дешава се на свим већим трамвајским терминусима да се у неком тренутку препуне трамвајима

Upravo se na Banjici redovno dešava da 9 "izgura" 14 iz okretnice, pa onda vozač mora tramvaj sa 14 da parkira na okretnici "Trošarina/Voždovac/" i čeka vreme. Ne vidim zašto recimo 14 zbog ovakvih problema ne bi saobraćala "Ustanička"-"Trošarina" i time rasteretila okretnicu na Banjici.
 
Pa da ti kazem ovako kako je stanje na liniji 14. Na liniji 14 ima samo 5 tramvaja. Vozaci na liniji 14 jedva imaju pauzu neku da izađu na brzu puš pauzu i da krenu. Zato se desavaju ispadanja iz vremena.

Kao petkom kada se vozim sa kumom oni mnogo smanje turazu i kum i njegove kolege nemogu da stignu na vreme pa krate ili odmaraju na slusu kod "Radio industrije" ili retko kod "Trosarine".
 
Последице прегломазног система на преслабој инфраструктури.
 
Приликом мојих истраживања, којима сам утврђивао слабости у трамвајском систему, од укупно 18 мерења на линији 14 чак у 7 мерења је прекорачено време полуобрта, а обично је дос ледеће вожње остајало минут-два. Највећи поремећаји су у Београдској улици и на Славији, а док је код 10-ке знатно продужено време обрта у шпицу, код 14 то није случај. Друго, то је једина линија у систему која на оба краја има терминусе без могућности сустизања трамваја са различитих линија, а уједно има и најмањи интервал у целом систему.
 
Kum se u petak konacno vraca na posao posle mesec dana, i ovog meseca 100% ide na obuku za spanca, samo prvo da zavrsi ova grupa i onda poslednja grupa nastupa
 
Vrh