Нова брза саобраћајница. Нови београд-Сурчин. Требало би да има разделно острво од 5 метара. И јако ми је примамљиво да се ту провуку трамвајсе шине које би се после само прикључиле на Јурија Гагарина(Други крак).
Трамвај би се окретао око трга Зорна Ђинђића у Сурчину, а последња станица би му била Старо Сајмиште. На старом сајмишту не постоји трамвајска окретница што ме је увек копкало. Направити окретницу тамо где се данас и аутобуси окрећу. Уопштено потребно је више трамвајских окретница ради лакшег искључења из саобраћаја у случају квара.
Оваква линија ми је јако занимљива јер од Сурчина до блокова мање више пролази кроз ништавило. Тиме би било потребно мање стајалишта и ова линија би била такорећи експресна јер би јако брзо дошла до Новог Београда.
Да ли вам је оваква идеја занимљива и шта мислите о њој.
Sad sam tek video ovaj post. Pozdravljam ideju da se Surčin poveže sa tramvajem. Međutim, ovde vidim probleme.
Oko nove brze saobraćajnice nema stanovništva, tj. ima jako malo naseljenog područja, Time linija ne bi bila dovoljno popunjena. Pre sam da se tramvaj ide kroz Surčinsku ulicu. Oko nje ima ljudi. Slažem se da bude manje stajališta, time bi se ubrzao prevoz.
Drugo, razdelno ostrvo od 5 metara nije dovoljno za dvosmerni tramvajski saobraćaj. Može samo jedan kolosek. Za dva koloseka minimalno treba širina 6 metara. Obično je formula za razdelno ostrvo sa šinskim saobraćajem: 2 x širina tramvaja + 1,5 metara, ali nikako ispod 6 metara.
Okretnice na Trgu Z. Đinđića u Surčinu i na Starom Sajmištu mi se dopadaju. Jedino, da dodam, takva linija bi trebala biti interurban (tram-train), da ima prednost prolaza na raskršćima i da što više ima denivelisanih prelaza, ako je moguće.