Već par dana na Solarisima uglavnom 23 i 88 vidim neispravne ili jako slabe tj nečitljive prednje displeje.
Zato što isti ti Solarisi često rade bez jednog od altenatora (mahom od klime, čini mi se da Solaris ima tri altenatora), ili je pak taj altenator od klime u lošem stanju i slabije puni, te su oni drugi pod većim opterećenjem i kada je uključena klima ne može da obezbedi optimalan napon, te se gasi ili delimično radi displej kako bi obezbedio optimalan napon u kolu.
Proizvođači led displeja poput Polarisa, Sanel Electronic, koji su ugrađeni u Kobre, Akije, Isuzu itd. gotovo uvek nude opciju ispisa oba terminusa. U slučaju da dužina teksta oba terminusa ne mogu da stanu na ekran, onda naizmenično vrti natpis nalik na novosadske autobuse. Poenta je da nije problem do vozača tih autobusa, već programiranja i načina unosa i prikaza teksta.
S te strane je novosadski Novatronic najbolji, vozač sam bira terminus, brzo i lako unosi liniju i vrši promenu smera (i može da se poveže sa Bus Plus uređajem). Ali koliko para toliko muzike.
Edit: Novopridošli zglobni BMC-i su isporučeni sa Novatronic displejima. Nešto pametno da su naručili od opreme.
