Šta je novo?

Град

Bilo je reči o tome već na ovom forumu. Prvo da se obezbede alternative - obilaznica i metro, onda ne da može nego mora. Ali do tad bi bilo jako bezobrazno!
 
Moguce, kao sto i u samom tekstu pise, pod predpostavkom da grad ima dobro razvijenu metro liniju. Posto Beograd nema metro, po mom misljenju ovakav potez doveo bi da jos veceg kolapsa u gradu. Proterivanje automobilskog saobracaja u gradu( konkretno na krug dvojke) jeste dobro izgradjena saobracajna infrastruktura(mostovi, obilaznice, magistralni prsten), perfektno uredjen gradski prevoz(prevashodno metro i gradska zeleznica, kao i njihovo optimalno povezivanje sa ostalim vidovima gradskog prevoza kao npr trolejbusi, autobusi, tramvaji), izgradnje parkinga(deficitarna stavka Beograda), kao i prosirivanje pesackih zona(konkretno prosirivanje pesacke zone od Slavije preko Bulevara Kralja Milana preko Terazija do Studentskog trga kao i preko Makedonske sve do Takovske ulice)

Isto tako za saobracajne kolapse u gradu smo donekle i mi sami krivi zbog nase svesti(tipa mrzi me da se cimam prevozom nego cu radije da sednem u kola) Kada bi vise nas koristilo gradski prevoz manje bi bilo automobila na ulicama pa samim tim i guzve.

To su sve faktori koji uticu na saobracajni kolaps. Nadam se da cemo jednog dana doziveti barem 50 procenata napisanog onog gore... :D
 
stefan traffic warden":2042gg4t je napisao(la):
Реч је о новијем тренду примењеном широм света. Шта мислите о томе и у нашем Београду?
spinovanje je druze novi trend samo jos u donjem vakufu, probaj tamo...
 
Stw ili stf, nije bitno, treba imati razumevanja za vozace, jer oni izgube 4 puta manje vremena u prevozu od korisnika javnog prevoza, udobnost i vernost su takodje njihovi dobici, a na deset godina utrose 3 meseca na voznju u kolima, dok korisnici javnog prevoza izgube citavu jednu godinu, cekajuci i klackajuci se !

Ipak, treba da raste svest, da ulice i trgove treba vratiti prirodi i ljudima ili da njih treba vratiti na ulice. Ne mora krug dvojke da postane pesacki ni sutra ni za 10 godina, ali moze svake godine neki trg, deo ulice, ulica ili deo grada da se oslobodi od motornih vozila, a za to vreme treba stvoriti preduslove da celo istorijsko jezgro grada postane slobodno za povratak prirode i ljudi koji su tu postojali i hodali hiljadama godina.

Ko god da si, istrajan si!
 
Немате ви појма :=))

Ако се икада изгради метро, биће то за 15-20 година. До тад уживајте у мазохистичкој вожњи по центру града или промените навике путовања (за ово друго, по мом мишљењу, може да буде довољно унапређење постојећих технологија масовног транспорта).

П.С. Шта је спиновање, шта је вакуф, јел се ми знамо?
 
Misle da smo nas dvojica jedna te ista osoba, jer smo obojica Stefan, obojica pišemo ćirilicom, i obojica se borimo za racionalno korišćenje privatnog transporta.
E, pa društvo, malo ste se zaj***.
 
facepalm.gif
facepalm.gif
facepalm.gif
facepalm.gif
facepalm.gif

Претрасте сада. Па шта ако људи имају исто мишљење, јел то значи да је дуплиран налог?
 
stf":3ebntf9j je napisao(la):
Misle da smo nas dvojica jedna te ista osoba, jer smo obojica Stefan, obojica pišemo ćirilicom, i obojica se borimo za racionalno korišćenje privatnog transporta.
E, pa društvo, malo ste se zaj***.
Ха-ха! Значи постоји бар један истомишљеник. Па де си човече! :=))
Овде сам од јуче и сад схватам разлоге напада. :=))
 
U ovom gradu je nezapamćeni zločin dirnuti nekoga u automobil. Do sad sam upadao u žestoke kenflikte sa automobilistima, a moje mišljenje je jednom čak okarakterisano kao talibanističko.

Nismo nas dvojica jedini ovde, ali se istomišljenici ne žele prepirati i nervirati.

Uzgred, dobrodošao.
 
Хвала, боље вас нашао! :=))

Посматрао сам овај случај: Почео наставак реконструкције моста Газела. Првог дана загушење чак од Коњарника. Да нису сви мазохисти показује то да је другог дана било упола мање аутомобила, ваљда се чуло да је јавним превозом брже, а данас само ретки (мањина) иду на посао у Новом Београду аутомобилима, па сви брже циркулишу. Значи могуће је.
Исто би било и за круг двојке, само фали мало храбрости овој градској влади. Изговор да Београд нема метро није на месту, јер је за тако нешто потребно много времена, а нешто треба да се уради одмах. А онда... Бициклистичка мрежа стаза по центру, проширена постојећа пешачка зона, уведене још неке... Па зоне... Зона 30, зона успореног саобраћаја... Па хортикултура... (сетих се Срђана Тодоровића у филму Две палме за битангу и рибицу :p).
 
већ је била прича о свему овоме, и закључено је било да би то требало увести али тек онда када се направи алтернатива уласку у центар града (метро и подземни паркинзи по ободима)
 
Ili ako već ne metro, onda MINIMUM obilaznica + unapređen gradski prevoz (kvalitetniji BG:Voz + unapređenje linija GSP).
 
Svako ko pise i prati ovaj forum zna o cemu sam pisao i za sta se zalazem, a sada me znate i licno, krajnje je neobicno da se bilo ko ko se ovde zalaze za pitanje pesackih ulica na ovaj nacin obraca meni, bez obzira kako se potpisuje.

Ako neko hoce da pise na neku temu ipak treba da cita sta je ne tako davno pisano po ovom pitanju, ali to se izvesno ne odnosi na stf a jer on to ne moze da zna samo ako ne zeli da zna.A ima ovde ljudi kojima sam nedavno pomenuo upravo njega kao primer istrajnosti u nastojanju da se ostvare dobre stvari, slicno onome sto na svoj nacin radi c.s.i ili na svoj 2012. ili vucko, svako istrajan i dosledan u necem za nase dobro u nasem gradu.
 
stf":182ygmh6 je napisao(la):
Misle da smo nas dvojica jedna te ista osoba, jer smo obojica Stefan, obojica pišemo ćirilicom, i obojica se borimo za racionalno korišćenje privatnog transporta.
E, pa društvo, malo ste se zaj***.
stf, ako se ovo odnosi na moj komentar nismo se razumeli, na pamet mi nisi pao niti mislim da bi iko normalan to radio (duplirao naloge). vrlo cenim tvoje misljenje bez obzira da li se slazemo o nekoj temi

spinovanje samo pomenuo u sasvim drugom kontekstu. uostalom nebitno je da li je stefan samo lenj da pogleda par strana foruma pre nego se oglasi ili covek jedonstavno radi svoj posao i priprema teren za novi namet . ti kad pricas o taksi gledas na to iz ugla ekologije i urbanizma, sto je zdravo i pozeljno... neki drugi ljudi u celoj prici misle samo o novom kesu u gradskoj kasi... malo bi ulozili za neki novi dzakuzi u pionirskom parku a veci deo za dzakuzi u svojim vikendicama..
 
Glas prirode":2dig1vlt je napisao(la):
Svako ko pise i prati ovaj forum zna o cemu sam pisao i za sta se zalazem, a sada me znate i licno, krajnje je neobicno da se bilo ko ko se ovde zalaze za pitanje pesackih ulica na ovaj nacin obraca meni, bez obzira kako se potpisuje.

Ako neko hoce da pise na neku temu ipak treba da cita sta je ne tako davno pisano po ovom pitanju, ali to se izvesno ne odnosi na stf a jer on to ne moze da zna samo ako ne zeli da zna.A ima ovde ljudi kojima sam nedavno pomenuo upravo njega kao primer istrajnosti u nastojanju da se ostvare dobre stvari, slicno onome sto na svoj nacin radi c.s.i ili na svoj 2012. ili vucko, svako istrajan i dosledan u necem za nase dobro u nasem gradu.
Пре него што сам покренуо ову тему, прочитао сам све детаљно у сличној која по мом мишљењу, с једне стране, није дала неке нове идеје, а с друге, нисам све ни разумео, као ни сад тебе, јер има доста интерних реченица разумљивих само старим корисницима. Онда сам гледао неке друге теме и закључио да овде има стручних људи, а њихова мишљења ме највише интересују. Немам ништа против лаичких идеја, али њима не могу да допуним своје академско знање.

Све ово пишем јер се осећам нападнутим и имам утисак да се мени обраћаш (или грешим?), међутим, стварно не разумем што.
 
razgradjevinar":1nrj6yhx je napisao(la):
spinovanje samo pomenuo u sasvim drugom kontekstu. uostalom nebitno je da li je stefan samo lenj da pogleda par strana foruma pre nego se oglasi ili covek jedonstavno radi svoj posao i priprema teren za novi namet . ti kad pricas o taksi gledas na to iz ugla ekologije i urbanizma, sto je zdravo i pozeljno... neki drugi ljudi u celoj prici misle samo o novom kesu u gradskoj kasi... malo bi ulozili za neki novi dzakuzi u pionirskom parku a veci deo za dzakuzi u svojim vikendicama..
И ја сам причао из еколошких, урбанистичких и САОБРАЋАЈНИХ разлога, који не могу да се побољшају тек тако, ако се не промене досадашње навике становника. За тај процес је наравно потребан кеш.
Не радим за градску касу, уствари не радим нигде још увек. Значи, немам ни викендицу :(
:/
 
Stefane,nemoj praviti duple postove.Ako zelis da citiras vise postova otvorim u novom prozoru taj post pa prekopiraj odredjeni deo teksta da bi sve bilo u jednom postu.

Mislim da bez obilaznice i zavrsenog mosta sa smt-om u zemunu nema mesta za ovo resenje.Do tada ce valjda biti izbacen tranzit i zavrsena obilaznica od batajnice do bubanj potoka cime ce biti izbacen tranzit iz grada.A i zapocet onaj projekat na slovo M.
 
Slazem se sa Vuckom. Medjutim kad bi bilo realizovano sve ono sto sam napisao u mom predhodnom postu, putarina kroz centar grada nam ne bi bila ni potrebna.
 
razgradjevinar":18q4hkfl je napisao(la):
spinovanje samo pomenuo u sasvim drugom kontekstu...
Знам, касније сам сконтао на шта си у ствари мислио. Зато извини. :kk:

Није Стефан крив што дуплира теме, јер је Беобилдова претрага тема јако лоша. Овим путем апелујем на модераторе да среде тај хаос.
Ево примера. Кад сам куцао претрагу за тему Газела, изашло ми је десетак тема. А матична тема о Газели је била тек на другој страни. Заправо, претрага избацује све теме у којима је Газела поменута,а како су све теме међусобно повезане, настаје општи хаос. Заправо претрага ничему и не служи.
 
@henry prevideh taj post.U pravu si as usual.

Stf,to i ja mislim,bas pricah sa Igorom.Za sada se nece menjati softver mada cu ja da guram ljude da predjemo na neki bolji.Takodje mozda je problem sto je nesto u cirilici a nesto na latinici.
 
Ako dva Stefana nisu jedan, neka se pojave negde, pa cemo znati ko su i sta su. Posle pojave stwa mislio sam samo da je stf promenio naziv, ali on se tek posle oglasio svojim nazivom , ali bez obzira na tu zbrku, mogu samo da se zahvalim za reci koje si upotrebio, nije u pitanju razgradjevinar.

Kako li se to prepoznaje ko je strucnjak, a ko laik, u svakom slucaju ovde se pise o toliko raznih stvari da ko god je i strucan za nesto, nije za sve, najmanje ima urbanista, arhitekata, likovnih umetnika, ako ih i ima neka mi jave, ali vise ima pravnika, informaticara,ekonomista. politikologa, a najvise studenata.

Na temu smanjenja motornog saobracaja je pisano u raznim temama, a posebno u vreme Zelene debate i vrlo jasno i detaljno su navedene mogucnosti, resenja, alternative i razlozi za i protiv,Vecina je bila protiv naplate ulaska u jegro Beograda, ali vecina se i slaze sa resenjima koja ce to gradsko jezgro postepeno osloboditi od vozila kada se stvore preduslovi, koji su opet vecini poznati.
 
Vrh