Ako pogledate na Google, stanica u Topčideru je prilično velika, a moja ideja je da to postane stanica za međunarodne vozove, kao i domaće poslovne sa rezervisanim sedištima. "gospodska stanica"
Pa bi na Prokop -Novi Beograd - Zemun Gornji Grad stajali domaći vozovi i prigadski.
Bila bi sačuvana pruga od Topčidera pa pored Sajma i starim mostom preko Save do Novog Beograda. Stari most bi se obnovio, mislim da je najrazumnije staru gvoždjuruju skinuti i postaviti potpuno novu konstrukciju, em bezbednije em brže a verovatno i najjeftinije kao rešenje. Pravac ka Pančevu bi bio prespojen preko Dunava u zoni Zemuna ili Batajnice, ima više opcija za premošćenje. Objekat same stanice u Topčuderu bih napravio što manjim mogućim, a da se ispune zahtevi prostora i promet kroz stanicu učini efikasnim. Možda čak i ukopati ponešto od objekata da bi što manje štrčala zgrada. Peroni stanice urasli u park i šumu, a cvrkut ptica prekraćuje putnicima čekanje. A pošto je to medjunarodna stanica valjda bi i nadzor bezbednosti bio veći.
Postojeća glavna stanica bi bila potpuno ukinuta bez ikakva "dva koloseka" i sl. i prostor severno od Sajma bi bio oslobodjen od šina, kao i Karadjordjeva, i Dorćol. Sledeće šine bi bile na Dunav stanici koje bi ostala u funkciji kao pomoćna putnička stanica. Tu staje masa šinobusa iz Banata (bar koliko znam) pa što to ukidati. A tu je i teretna luka Beograd koja treba vezu sa prugom.
Pa bi na Prokop -Novi Beograd - Zemun Gornji Grad stajali domaći vozovi i prigadski.
Bila bi sačuvana pruga od Topčidera pa pored Sajma i starim mostom preko Save do Novog Beograda. Stari most bi se obnovio, mislim da je najrazumnije staru gvoždjuruju skinuti i postaviti potpuno novu konstrukciju, em bezbednije em brže a verovatno i najjeftinije kao rešenje. Pravac ka Pančevu bi bio prespojen preko Dunava u zoni Zemuna ili Batajnice, ima više opcija za premošćenje. Objekat same stanice u Topčuderu bih napravio što manjim mogućim, a da se ispune zahtevi prostora i promet kroz stanicu učini efikasnim. Možda čak i ukopati ponešto od objekata da bi što manje štrčala zgrada. Peroni stanice urasli u park i šumu, a cvrkut ptica prekraćuje putnicima čekanje. A pošto je to medjunarodna stanica valjda bi i nadzor bezbednosti bio veći.
Postojeća glavna stanica bi bila potpuno ukinuta bez ikakva "dva koloseka" i sl. i prostor severno od Sajma bi bio oslobodjen od šina, kao i Karadjordjeva, i Dorćol. Sledeće šine bi bile na Dunav stanici koje bi ostala u funkciji kao pomoćna putnička stanica. Tu staje masa šinobusa iz Banata (bar koliko znam) pa što to ukidati. A tu je i teretna luka Beograd koja treba vezu sa prugom.