Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Građevinska dozvola data je i za fazu 2B, odnosno, kako je naznačeno, novu nadstrešnicu iznad perona ukupne bruto izgrađene površine 8.576,40 m² i visinom od 18,70 m na katastarskoj parceli br. 6631/25.

Ovo valjda znači da će postaviti kompletnu nadstrešnicu iznad perona kao na renderima, a da je ova trenutna, inače jedva dostojna seoskih stajališta, bila samo privremeno rešenje prilikom nedavne rekonstrukcije.
 
Građevinska dozvola data je i za fazu 2B, odnosno, kako je naznačeno, novu nadstrešnicu iznad perona ukupne bruto izgrađene površine 8.576,40 m² i visinom od 18,70 m na katastarskoj parceli br. 6631/25.

Ovo valjda znači da će postaviti kompletnu nadstrešnicu iznad perona kao na renderima, a da je ova trenutna, inače jedva dostojna seoskih stajališta, bila samo privremeno rešenje prilikom nedavne rekonstrukcije.
Ja se nadam jer nema smisla stanična zgrada i sve ostalo a gore nadstrešnica kao na stajalištima:)
 
Visina od 18m obećava, ali postoji i render gde je seoska nadstrešnica sa dva visoka noseća stuba pa se možda visina odnosi na njih. U svakom slučaju, ko god da je čekao voz na ovoj stanici zna da je jedino pravo rešenje uz kompletnu nadstrešnicu i zatvaranje bočnih strana perona jer su naleti vetra ozbiljni pošto je stanica na nadvožnjaku. Ovaj render deluje kao da su dva različita rešenja izmešana i mi još uvek ne znamo definitivno po kojem se radi.
1764427904193.jpeg
 
Biće neka nadstrešnica estetski slična onoj koja je napravljena na novoj autobuskoj
 
Вид' може без плоче.

Пролазио неколико пута кроз њу
 
A to sto ce stanica rekonstruisana da se rekonstruise ponovo
Pa da se zatvara travaj za 6 dana
I da se cupaju kolosjeci tramvaja
Kako bi se dodala 3 stuba i
Nema tramvaja 6 meseci da prodje tuda
 
Prvi put sam video pre neki dan otvorene šahtove na peronima, nešto su radili u konstrukciji. Ne znam koliko je mostovska konstrukcija šuplja iznutra.
 
Stanica Varšava zapad, pre i posle, malo liči:

Pogledajte prilog 259663
Treba biti oprezan sa stranim primerima. Dok se sa železnicom radi ozbiljno, ozbiljno je samo u domaćem železničkom saobraćaju. Sa međunarodnim saobraćajem je dosta loše, i tu imaju jaku poslovnu konkurenciju aviona i autobusa. Ali autobuska stanica Varšava je bila i ostala na nivou gorem nego bivši BAS, puna atmosfera Zemuna iz 90-tih i vlasti SRS na istom. Sa iste polaze pre svega međunarodni autobusi. Jadino je autobuska stanica na Aerodromu pristojna, kao i po neka autobuska stanica gde je bio PPP sa nekim tržnim centrom (Wroclaw, Lodz).

I u Holandiji je užas vezano za autobuske stanice. Flixbus i Regiojet koriste uglavnom proširenja na parkinzima. A autobuska stanica Amsterdam (Duiendrecht) je užas. Kao i u Beču Wien Erdberg. Jedino što u tim zemljama pristojnije rade su prigradski autobuski terminali, uglavnom vezani za nekog lokalnog monopolistu.

Vezano je jako za Železničku stanicu Novi Beograd. Ako ćemo o tome kako treba, to je kombinacija pristojne železničke stanice, autobuske stanice, i terminala za gradski i prigradski saobraćaj.
 
Vrh