Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Промене су чисто козметичке. Плоча лупана а и даље прокишњава испод, надстрешнице су новина али нису целом дужином и нису баш најсрећније решење по питању естетике и функционалности, сви остали пратећи објекти су занемарени као и приступ колосецима из правца Шпански бораца/Црвене армије. Минимално побољшање само у виду заштите од падавина и привида новог до ступања на степениште.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=913578#p913578:2iabbqxd je napisao(la):
Karlo del Ponte » 01 Jan 2022 03:34 pm[/url]":2iabbqxd]Ево, улажу се неке десетине милиона у Железничку станицу Нови Београд станицу са гравитационом зоном реда величине 400.000-500.000 људи. Не живим већ годинама у Београду, па ми одговорите какве су промене. Очекивано са обзиром на положај на мрежи очекују се следећи садржаји:

1) Покривање перона целом, или скоро целом дужином.
2) Степенице на сваки перон из Шпанских бораца/Булевар Црвене армије
3) Лифтови на сваки перон.
4) Тржно-пословни центар испод перона
5) Шалтерска сала са чекаоницом.
6) Тоалети
7) Амбуланта и полицијска станица
8 ) Комерцијални киосци на перонима
9) Велики градско-приградски аутобуски (аутобуско-тролејбуски) терминал, са одвојеним перонима по правцима.
10) Центри за пружање информација
11) Колосек на источном скретничком грлу за кретање ка Железничкој станици Београд, односно центру Београда без ометања кретања по Прокопачким колосецима.
12) Бициклистичко паркиралиште
13) Аутомобилско паркиралиште
14) Планска парцела за хотел(е), коју је неко већ купио и гради хотел.
15) Некаква станична зграда са архитектонском вредношћу, која јасно напомиње да је у питању један од центара кретања, везана за неки булеварски прилаз истом.
Mislim da su odgovori na sva pitanja ne, ispravite me ako grešim.
 
Мислим да је специјално конципирао таква питања да се види колико је пројекат запуштен.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=913839#p913839:3jgumtdv je napisao(la):
Прле » 02 Jan 2022 11:44 pm[/url]":3jgumtdv]Мислим да је специјално конципирао таква питања да се види колико је пројекат запуштен.
БИНГО!

Рецимо, заврше се актуелни пројекти, и ништа ново се не укида. Тада Нови Београд постаје, ако не најкоришћенија, тада у топ 3. И шта се налази у комплексу станице? Надстрешнице, перон, осветљење и степенице? То је стандард за удаљена села, не за реонски центар метрополе.
 
Ми до данас нисмо видели никакав јасан план за саму железничку станицу Нови Београд, што је срамно.
 
Mislim da nema sta dalje da se raspravlja o ovim radovima dok ne krenu jednog dana da naprave pravu staničnu zgradu sa svim sadržajima.
Trenutno stanje je na nivou lokalne stanice graske železnice na nekoj daljoj periferiji.
 
Neverovatno mi je da u okviru projekta rekonstrukcije BG-NS Prokop daju privatniku preko JPP-a a železničku stanicu NBG ni ne rade već će biti podstanar autobuske stanice. Baš tužno.
 
Станица Нови Београд, просто речено - језиво! Прокишњавају настрешнице, прокишњава плоча. Три године су је радили да би добили исто што је било и пре. Чекаоница, тоалет, благајна, основне ствари које би једна станица требала да има - ништа, да не причам о приступу особа са посебним потребама... Онај Хад испод плоче који није ни такнут, о томе тек да не говорим... А она љига од заменика градоначелника пева наоколо како ће Нови Београд бити најфреквентнија станица. Па, мајку му, да су испод плоче направили неки најосновнији објекат за најосновније потребе једне железничке станице и средили и окречили степениште, па би људи били задовољни. Уместо тога, они праве паркинг испод плоче са супротне стране од улаза у станицу, који ће користити ко? Потпуно надреално! Ово је, понављам - језиво!
 
Poslednja izmena:
Aко сам ја добро разумео Влогзилу, планирају да ураде косе рампе на крајевима плоче за приступ особама у колицима, што би подразумевало прелазак преко шина на путу до других перона?? Срамно ако ће тако да реше. Много квалитетније би било да ураде равне ескалатора (као што постоји у Меркатору) од улице до међуспрата и од међуспрата до сваког перона засебно. Све скупа ово је само спољна козметика, разочаравајући учинак за сво ово време.
 
Никакав прелазак преко шина није предвиђен нити косе рампе! Пусти ти Влогзилу шта прича...

Једноставно, Нови Београд је једина станица у оквиру пројекта Београд - Стара Пазова која је остављена да се ради у будућности у оквиру некаквог заједничког пројекта новог БАС и ж.ст. Нови Београд, али очигледно и из тога како се гради нови БАС, од тога у блиској будућности неће бити ништа, а ж.ст. Нови Београд ће остати једно огромно нефункционално ругло. Када Интерсити воз Београд - Нови Сад коначно крене, све три станице на којима ће стајати (Београд Центар, Нови Београд и Нови Сад) ће бити недовршене!
 
Poslednja izmena:
Предпоставио сам да лупа. Него чуди ме да нигде није било никаквих конкретних планова шта тачно желе да направе са станицом НБГ.
 
Предпоставио сам да лупа. Него чуди ме да нигде није било никаквих конкретних планова шта тачно желе да направе са станицом НБГ.
Zar je potrebno da se neki konkretni plan iznosi? Kao da nije dovoljno to što se da videti svojim očima, i što se tiče NBG i što se tiče Prokopa.
 
Па чисто пошто је било планова за друге станице а овде нагађамо шта ће бити испод плоче, где ће бити шалтер сала и чекаоница и сл. За Прокоп се исто зна само што су радови брзине пужа па ће то бити тешко пре 2025.
 
Предпоставио сам да лупа. Него чуди ме да нигде није било никаквих конкретних планова шта тачно желе да направе са станицом НБГ.

Па планова нема, јер ће овако остати. Ништа даље неће бити рађено...
 
Kaд се паметњаковићи нису сетили да ставе путоказ, а могли су и таблу да ставе на страницу плоче изнад Антифашистичке борбе.
 
Vrh