Šta je novo?

Nedavni sadržaj od WLABmz

  1. WLABmz

    Modernizacija železnice

    A зашто би морао? Ранг не одређује где ће воз стајати.
  2. WLABmz

    Modernizacija železnice

    Поређење ти је потпуно неодговарајуће. Деоница пруге Осијек - Бели Манастир је део паневропског Коридора 5ц (Будимпешта - Печуј - Осијек - Добој - Сарајево - Мостар - Плоче). До пре 10-ак година је њом саобраћао међународни воз Будимпешта - Сарајево. Сада постоје погранични возови Печуј - Бели...
  3. WLABmz

    Modernizacija železnice

    Сувише је мали обим саобраћаја за тако нешто. Тако нешто са разлогом постоји у већим земљама Немачкој, Пољској, Русији, а не постоји у Чешкој, Аустрији, Мађарској. Чешка, Аустрија, Мађарска иако по величини и броју становника сличне Србији, имају око 20 пута већи обим путничког саобраћаја од...
  4. WLABmz

    Modernizacija železnice

    1) Управо супротно. 1130/1131 је број за сезонски воз, што значи да је зацементирана као сезонац. 4) Колико сам чуо, ништа од тога. Мртво слово на папиру.
  5. WLABmz

    Modernizacija železnice

    Чешки Региоџет нема субвенције ни на један међународни воз, као ни на унутрашње даљинске возове. Једино им је линија Брно - Бохумин субвенционисана, али су њу добили на конкурсу где су понудили боље услове од Чешких државних железница. Примера ради, за сезонски воз Праг - Ријека/Сплит су летос...
  6. WLABmz

    Modernizacija železnice

    Има, али не у Србији.
  7. WLABmz

    Modernizacija železnice

    @Rile, шта се дешава са радовима у ТПС Земун? Требало је да буду готови до краја ове године. Да ли ће бити тако или?
  8. WLABmz

    Modernizacija železnice

    А ево и наjновијег руског плацкарта, са разним новим решењима, отворима, завесицаам, скривеним местима, сточићима, ормарићима, утичнисама итд. Наравно, и клима је ту.
  9. WLABmz

    Modernizacija železnice

    Јесам наравно, али на дужим путовањима од више од једне ноћи проведених у возу преферирам купе. Није заживело ни овде ни у целој западној Европи. Као што рече @kopmania, вагони су ужи у западној Европи него у Русији, Кини, Јапану итд. То није толико до ширине колосека него до слободног профила...
  10. WLABmz

    Modernizacija železnice

    Што се пунктуалности / кашњења возова тиче убедљиво најмање кашњења сам доживео на железницама бивше СССР, а путовао сам тамо више возом него у западној Европи. Буквално једини пут када се десило да је воз на коначну станицу дошао са кашњењем, је било на возу Симферопољ - Лавов када се запалила...
  11. WLABmz

    Modernizacija železnice

    Није само руска.
  12. WLABmz

    Modernizacija železnice

    Тачније, ивице точкова. Не знам разлог, али се добро сећам пре 3 године, док сам чекао воз на железничкој станици у Алма-Ати, стајала је паркирана једна локомотива ВЛ80 неког приватног казахстанског оператера, кад је дошао човек са кантицом фарбе, четком и узео да фарба белом бојом ивице...
  13. WLABmz

    Modernizacija železnice

    Овде се види да је отпао клизач 2. пантографа 441-706. Након тога, на локомотиви иза креће оштећење, вероватно од оштећеног стуба КМ. Такође се чини да фали и клизач 2. пантографа друге локомотиве, вероватно као последица инцидента.
  14. WLABmz

    Modernizacija železnice

    Ја колико видим само су прозори разбијени на два вагона, а на још неколико је изгребана фарба. То је далеко од "уништени".
  15. WLABmz

    Modernizacija železnice

    Ово више ниje нормално. Стандарди безбедности на железничким пругама у Србији су на тако ниском нивоу, да је то језиво. Како је уопште могуће да се стуб КМ овако искриви и преломи?
Vrh