Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Hvala, bio sam preskoćio tu informaciju. Medjutim samo parking na ploči mi se čini kao pod-dimenzionisano za glavnu stanicu u svetu gde želimo da razvijemo sve više železnicu kao održivo (climate friendly) rešenje
[/MEDIA]
Kad bi mogli da jednu od buducih zgrada sa plana da pretvore u nadzemni parking to bi resilo problem parkiranja putnika, renta car i taxi baze. Ili je mozda plan da se to radi sa strane autoputa?
Nikola
Mozda sam lose razume ovaj deo vaseg teksta ali iz postovanja prema zrtvama da se drzimo istine.
Nesretni piloti u te 2 nesrece nisu mogli ni da znaju za bilo kakve procedure i da ih primene posto fukcija nije ni bila dokumentovana i skrivana od Pilota
To i jeste glavni problem i razlog...
Imam dva pitanja
Iznenadijo sam se da je ovaj centralni crveni deo radjen pasle krajeva , da li je to uobicajno u gradjevisnskoj praksi,
Drugo pitanje se tice ovog krajno desnog dela (plavo) izgleda da ima 2 sprata po celoj sirini objekta a ne samo koridor kao na renderu. to me navelo da...
Dobrovece,
@pantograf koa sto kazete " нема једну писту зато што тако хоће, него зато што мора" ovde je limit ocigledno politicko-financiske volje a ne geografske / urbanisticke prirode kao za Genevu ili cisto politicke volje kao za LHR. Nije pitanje da li podzavam ili ne, nego samo faktualno...
Volim ciste stvari i ima puno dobrih razloga zasto dve piste su bolje od jedne. Ali realnost je da bi trebalo da se otkupi zemlja, napravi veliki broj rulnih povrsina (Taxiway) ukoliko se druga pista pozicionira po Master planu da bi se ostavilo mesto za buduce terminale. Znaci razlika u ceni je...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.