Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Zaboravlja se ključna činjenica. BAS-u je isplaćeno 11 mil € za sve što se nalazi na sadašnjoj lokaciji stanice! BW ima pravo da uđe u posed a samo ga grad sprečava u tome trenutno. I drugo ako grad preuzme 40% akcija on je realno vlasnik jer teško je na pravno ispravan način prikupiti 60%...
Projekat se menja u hodu. Na moje pitanje da li je plac na kome je BAS predvidjen za nestambene objekte prezenteri BW su mi rekli da je to izmenjeno i da će pola placa biti 2 zgrade a ostatak škola, vrtić, park...
Pitanje je samo da li će BW biti spreman da odloži radove i izgradnju objekata na postojećoj lokaciji BAS dok se za 4,5,6....god ne izgradi nova stanica?
U stečaj se ide kada privredni subjekt ne izmiruje obaveze prema državi, bankama, radnicima... a to još uvek nije slučaj. Niko nije tužio BAS po osnovu nenaplaćenih potraživanja niti je BAS ikada bio u blokadi.
Država ima u BAS-u 40% bez prava upravljanja a mali akcionari (zaposleni i penzioneri), oko 1.000 njih, imaju 60%. BAS ad isključivo se finansira iz sopstvenih prihoda i nema budžetske prihode. BAS je specifičan po tome da on isključivo pruža uslugu autobuske stanice i ne poseduje nijedan...
I što je najsmešnije ne postoji on-line prodaja karata od strane BAS-a. Možete kupiti kartu za voz, avion, ulaznice za pozorište, bioskop ili koncert ali ne možete kupiti autobusku kartu od jedinog operatera autobuskih usluga u Beogradu!
Peronska karta nije karta koja se kupuje uz prevoznu kartu. Jednostavno nemate kartu, hoćete na peron iz bilo kog drugog razloga plaćate ulaz na peron. Kupite prevoznu kartu i onda vam ne treba nikakva dodatna peronska karta.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.