Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Истина за КП, али то "продужавање" од пар месеци је лош аргумент. Ова расправа је битна пре свега јер људи о политици размишљају на нивоу слогана што доводи до лоших исхода - људи који криве бојкот за БГ 2024. су углавном исти људи који су до пре пар месеци говорили како треба бојкотовати било...
Поновљени су локални избори из 2023. иако је СНС имао већину са Јерковићем, значи легитимитет им јесте (бар тад био) битан. Ако је бојкот толико лош, онда К-П, ДС, ЗЛФ и екипа нису требали да се обавезују на њега.
Бојкот је довољно битан да су власти спремне да дају уступке како би се избегао, а у случају Београда 2024. чак је и Кристофер Хил био спреман да се умеша да би га спречио. Поредити Орбанову Мађарску и Вучићеву Србију је дисквалификујуће за озбиљан разговор.
Шта би било да је договор испоштован и избори бојкотовани можемо само да спекулишемо (каснији протести против литијума + надстрешница би вероватно довели до нових БГ избора које би опозиција победила). Овако је договор прекршен, на изборе су изашли и Вучић је задржао Београд, а они који су на...
Избори 2024. би били изгубљени за опозицију свеједно, бојкотом су бар могли да сачувају снаге за неки политички опортунији моменат (који се убрзо и наметнуо). Међутим, онда је дошло до састанка са Хилом и остало је историја.
КТ је добар пројекат у том погледу да служи као стални и незаобилазни подсетник на неспособност градске власти, а не чини непоправљиву штету граду. Камо пусте среће да је на месту К-дистрикта или Београда на води изграђен кружни ток.
Има ли између Поште и ЖС довољно простора да прође улица која би директно повезала Немањину са Новим/Старим Савским Мостом? По Google-у испада скоро 40 метара ширине, а уживо је утисак доста скученији.
Претпоставио сам да би то могло бити, али те зидине су тренутно закопане под Калемегданом, а сигурно их има и испод урбанизованог дела града, тешко да магично престају у линији Париске.
Зашто се проширење Париске третира као априори немогуће ако имамо целу калемегданску страну на којој је једини имало битан објекат Мало степениште преко пута француске амбасаде, које би се вероватно могло и изместити мало уназад? Чак и та страна Тадеуша Кошћушка изгледа добром за проширење.
Знам да је тренутно поприлично беспредметно, али као мана моста према Булевару Зорана Ђинђића спомињао се недостатак улица које могу да приме тај саобраћај у старом делу града. Има ли смисла то решавати трасом моста која спаја БЗЂ и Немањину? Додатна предност би била што та траса не прелази...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.