Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Danas kad sam se vraćao sa posla sam prošao Ulicom cara Dušana i u njoj ugledao 1532. Vozio je na liniji 2L i, interesantno mi bi, radili su mu svi unutrašnji displeji. Ne samo prvi, kao što je to slučaj u zglobnim autobusima.
Nešto sam zagledao sinoć kada sam prolazio i ovde nema nikakve signalizacije za kružni tok. Ovde su jedino ovim „rešenjem” dozvolili polukružno okretanje tako da se iz Ulice trg Nikole Pašića može skrenuti ka Ulici kralja Milana i polukružno okretanje vozilima koja dolaze sa Trga republike.
Iskreno mi je neodgovorna činjenica da nisu plan objavili u pismenom formatu, kao saopštenje ili nešto slično. U redu je praviti famu oko toga na društvenim mrežama – da se to usitni i približi u vidu objava i kratkih videa, ali da zvanične informacije dobijamo isključivo preko Instagrama mi je...
I ja smatram da je ovako u redu, pogotovo što nemamo metro i teško je kontrolisati da li je putnik kupio kartu ili ne, ali bi mi bilo u redu da plaćamo eksplicitno uz infostan na računu neku stavku javni prevoz.
Sistem sa uređajem za očitavanje u kolima je prema mom mišljenju superioran upravo u tom momentu što ti možeš da biraš da li hoćeš da platiš direktno karticom ili novcem - skineš uređaj i staviš ga u kesicu ako želiš da platiš gotovim novcem. Nažalost smo takva država da sve to sa...
Meni možda i ima smisla. Jasno definiše ko na tom prelazu X ima prednost – to su vozila koja dolaze od Vukovog spomenika da ne bi blokirali raskrsnicu Bulevara kralja Aleksandra i Kneza Miloša/Takovska. Naravno, mnogo jednostavnije i jeftinije je to moglo biti rešeno, ali na taj način ne bi bio...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.