Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Da li je možda plan da kad se završi ta deonica da tek onda krenete sa deonicom od Loznice ka Zvorniku? Ne znam da li je realno da se krene pre toga, jer treba da se završi projektovanje i otkup zemlje.
Slažem se da ima i dobrih informacija. Nego nekako očekujem kad uđem na temu da ću da vidim svetlo na kraju tunela a umesto toga neka bu**** mi blica što vozi 150 na sat.:)
Imajući u vidu o čemu se priča na poslednjih par stranica ove teme (da li znamo da vozimo na autoputevima i zašto ne), ne da je dobro mesto nego idealno da malo presečemo uzaludnu spiku.
Ne znam za noviju verziju ove tvoje mape, verujem da ne postoji jer se odnosi na plan do 2035. godine koji...
Ja sam shvatio da "ispod" znači ispod na mapi, tj. južno a ne ispod u smislu nizvodno. Na to mi je ukazivalo to što su spominjali da ti mostom žele da rastete Zvornik (veliki) od saobraćaja pa sam shvatio da žele da novi most bude južno od Zvornika pošto je postojeći most Karakaj severno.
Da li neko ima predstavu gde bi se nalazio novi most "ispod Zvornika" koga su juče spominjali i kuda bi prošao brzi put u zoni Malog Zvornika da bi došao do tog mosta?
Ovo što je Srđan snimio je tačno deonica za koje vlasti tvrde da će biti završena i puštena u upotrebu ove godine. To je 5 meseci, od kojih su dva sa nepovoljnim uslovima verovatno. Ako pretpostavimo da će tunel Laz biti završen i opremljen do tad, da li je moguće da se ovo što je snimljeno...
"Do kraja godine će biti završen kompletan autoput do Požege", reče Vesić. I objasni šta to tačno znači, pogledati od 8:25 do 9:00. Sad znamo da kad kažu da će nešto biti završeno da to ne znači da tad može da se koristi, jer ustvari neće biti završeno, ali će stepen završenosti biti dovoljno...
Zato što kad otvore do Lučana reći će (tj. slagaće) da su otvorili do Požege, prema obećanju do kraja godine. A onda kad realno otvore do Požege bi bilo glupo da opet kažu da su otvorili do Požege pa će reći da su otvorili do Arilja.
Mislim da se kod koncesije ne radi o tome da će investitor da naplaćuje uloženo samo kroz putarinu, već kroz putarinu plus dodatak iz budžeta države do ugovorenog godišnjeg iznosa (npr 100 miliona godišnje od koji se prikupi 40 mil kroz putarinu a 60 mil doplati država). Tako da investitor ima...
Po svemu sudeći će do kraja godine da otvore do Lučana i jednostavno će reći da su otvorili do Požege. Siđeš sa autoputa i za 10 min si u Požegi. Kao što kad siđeš sa autoputa kod Novog Sada ili Niša treba ti 10-15 min da dođeš u centar grada. 95% Srbije će misliti da su stvarno otvorili do Požege.
Vučić je Užice, B. Baštu, Zlatibor i Taru sveo na nivo Badovinaca - dobijaju brzi put da se spoje na autoput. A Priboj i Prijepolje ostaju na preko 100 km od autoputa. U isto vreme Pazar pored autoputa od Požege do Duge Poljane dobija obećanje za brzi put od Kraljeva. I to predstavlja sve kao da...
Ovi kao da su baš rešili da ne prave autoput od Požege do Zlatibora. Ne spominju ga uopšte poslednjih meseci. Zlatiboru, Tari, Prijepolju, Novoj Varoši i Priboju treba autoput do Mačkata a ne do Duge Poljane. Oni kao da hoće da povežu taj kraj sa Podgoricom a ne sa ostatkom Srbije i Beogradom...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.