Šta je novo?

Nedavni sadržaj od sheky

  1. S

    Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

    Ja zaista verujem da su ciljevi o kojima pises opravdani, jedino sto sumnjam da ce ovakvom postavkom UMP-a moci biti ostvareni. Ukoliko sam autor prethodne studije opravdanosti kaze da UMP ima granicnu opravdanost, a da pri tome prva faza koja podrazumeva izgradnju mosta ima jako veliku...
  2. S

    Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

    Bas to sto sam napisao. Ne mogu se saobracajni problemi resavati koncentracijom saobracaja na istim koridorima ili cvornim tackama, vec upravo "razvlacenjem", odnosno sirenjem mreze. Kada sam rekao da se problem ne moze resiti jednom saobracajnicom, mislio sam na to da nije resenje jednom...
  3. S

    Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

    Osnovni problem projekta UMP-a i jeste to sto saobracajni problem ne sagledava kroz mrezu, vec kroz jednu jedinu saobracajnicu. Stoga u njemu i ima nekih planerskih nonsensa kao sto su vodjenje saobracaja paralelnim saobracajnicama na bliskom odstojanju (uz postojeci autoput od ulice Grcica...
  4. S

    Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

    Bilo je razmisljanja i o tome. Ali polozaj mosta i ne treba da bude po sred Ade. Moguca je varijanta na uzvodnom spicu Ade.
  5. S

    Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

    Hitmanovo razmisljanje je sasvim ok. Naime, most u nastavku ulice I.R. bi predstavljao vezu T6 saobracajnice (koja je zamisljena kao jedna od okosnica saobracaja na Novom Beogradu i u Zemunu) sa desnom obalom Save.
  6. S

    Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

    Bez uvrede :) , ali da li si mozda upoznat sa rezultatima prethodne studije opravdanosti koja je radjena za Generalni projekat UMP-a? E pa prema autoru te studije, prof. Kuzovicu, UMP ima "granicnu" opravdanost, ma sta to znacilo. Tako da se ja ne bih bas zaklinjao u most preko Ade na toj lokaciji.
  7. S

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Pazi, ja ti tvrdim da kod nas nije nijedan projekat nije uradjen detaljnije od glavnog projekta obilaznice, ni pre ni posle njega. Na zalost, svaki projekat koji ceka na realizaciju 15 godina imace velikih problema u realizaciji zbog promena koje se dogode u medjuvremenu. Inace evo jednog...
  8. S

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Idejni projekat je trenutno na reviziji. Sto se tice glavnog projekta, ukoliko sve dobro prodje sa idejnim, ne bi trebalo da bude vecih problema, odnosno, mogao bi relativno brzo da se uradi. Inace idejni projekat cvora Batajnica predat je u februaru 2006. godine. Ono sto je osnovni problem sto...
  9. S

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Ovo trpanje CIP-a svuda i na svako mesto vise prevazilazi sve granice. Da li ce neko iz ove kuce biti toliko posten da kaze da je Idejni projekat cvora Batajnica uradio Institut za puteve, a da CIP sa tim nema nista. Izvinjavam se svima na forumu zbog ovakve reakcije, ali otimanje poslova, a...
  10. S

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    U tome i jeste stos, sto se elasticna ograda deformise i prilikom udarca vozila ima defleksiju tako da moze da dodje do udarca u vozilo koje ide brzom trakom u suprotnom smeru. Zato se elasticna ograda u sredini koristi samo kada postoji razdelni pojas od min 3.0m, dok se u slucajevima kada nema...
  11. S

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Izvinjavam se, ali rekoh da ne znam sta je tacno uradjeno. Znam koje su price bile. Znaci da je uradjeno bas ono minimalno. Tesko cete takvo resenje naci negde u Evropi, a da se radi o novijem putu, odnosno skorije uradjenoj rekonstrukciji. Ok, verovatno ce biti bolje, samo da li dovoljno bolje...
  12. S

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Koliko se ja secam (ali provericu) Savska magistrala je planirana da bude cak 3+1 po smeru odnosno po 3 vozne plus zaustavna traka po smeru. Izgradjena je samo prva fazana koju su spakovali 2x2 vozne trake i gde je bilo jako puno saobracajnih nezgoda. Zbog toga se doslo na ideju da se razdvoje...
  13. S

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Nema potrebe za prepirkom. Obilaznica Beograda je projektovana sa sirinom kolovoza 11.5m (0.5+3.75+3.75+0.5+3.0) s tim da je moguce u jednom trenutku, kada preraste u gradski autoput organizovati saobracaj na 0.5+3.5+3.5+3.5+0.5 (i dalje 11.50m). Upravo iz tog razloga je i projektovan kolovoz...
  14. S

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Sirina jednog kolovoza na autoputevima u Srbiji je 11.0m odnosno 10.70m. Sirina jednog kolovoza obilaznice je 11.5m. Kod obilaznice je zaustavna traka projektovana sa istom debljinom kolovozne konstrukcije kao i vozne trake. Inace pun profila autoputa podrazumeva izgradjena oba kolovoza, dok...
  15. S

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Post #142 cvor "Dobanovci"
Vrh