Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Prokleti smo mi, kad budu spojili sa Slobodana Macure za 5-∞ godina, bićemo nezadovoljni i tražićemo nastavak Slobodana Macure skroz ka Novoj Pazovi. Do nas je
Da li je neko rad da objasni zašto su ostale table za radove i ograničenje od 80km/h na ostružničkom mostu iz pravca Dobanovaca ka Ostružnici mesecima nakon završenog posla?
Ljudi generalno jesu debili u saobraćaju, ali treba da postoji neko ko će da bude svestan da su ljudi debili i da to reši na najbolji način a i samim tim da ih disciplinuje. Postoje zemlje gde ima mnogo manje debila nego kod nas pa opet je sve pripremljeno kao za debile zato što je dovoljan...
Radovi između Batajnice i Dobanovaca na obilaznici su počeli pre neki dan. Neverovatno, ali ponovo su samo znakovima obeležili da se leva i srednja traka ulivaju u srednju i zaustavnu u smeru ka Dobanovcima i to da se obe preusmeravaju za jednu u desno, a horizontalne signalizacije nigde.. Samim...
A zašto je sam most pod ograničenjem od 80km/h sve do Ostružnice ako je kompletno završen? Loš deo puta i nazovimo “radove” kojih nema su pred početak mosta.
Što se tiče ograničenja sa 130km/h na 100km/h između Dobanovaca i Banovaca, ono je isto za zatvor šta rade, nisu sposobni godinama da...
Kako dopreti do mozga onog koji je semafor pustio u rad i otisao? I na sve to, umesto da ljudi protestuju u vidu nepostovanja tog semafora, oni staju na crveno svetlo kao poslusni robovi i pravi se nepotrebno cekanje. Na raskrsnici koja nema nikakve druge pravce...
Zna li se ko se moze...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.