Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Gospodin iz putarske firme je trebao da objasni šta se nepredviđeno dogodilo pa su produžili rok izgradnje za još 15 dana. Rok je bio sutra, 31.12. i taj rok je preciziran pre samo 2 nedelje, 15.12. Šta se dogodilo da je rok morao biti produžen? Zašto 15.12 rok nije produžen za 30 dana? Znači da...
Da li će se Kružni i Avalski put vratiti bukvalno u pređašnje stanje ili je, možda, planiran kružni tok na nekoj od ove dve lokacije?
Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka
Vratio se saobraćaj na Kružni put,vratile se i gužve...Danas u 15h red od semafora sa Peke Dapčevića pa nizbrdo u rupu pa uzbrdo do lakat krivine, pa polako. Plašim se da će tako biti sve dok se ne uradi sledeća faza SMT-a.
Mislim da na saobraćajnici koja se zove MAGISTRALNA TANGENTA apsolutnu prednost treba dati motornim vozilima i glavnom pravcu. Plašim se da ćemo dugo čekati nastavak radova od Vojvode Stepe nizbrdo i da će se sadašnje gužve premestiti na raskrsnicu sa Kumodraškom. A tu će tek biti haos!
...У случају раскрснице Саве Машковића, Црнотравске и Булевара ослобођења на правцу Булевара ослобођења би се могао размотрити подвожњак са 1+1 саобраћајном траком. Такође на правцу СМТ испод Војводе Степе. Односно решење слично раскрсници Рузвелтове и Цвијићеве....Nisam ing. ali podrzavam 100%
Da li će uključenje kod 1000 ruža na kružni put u pravcu Resnika ostati isto? Jeza me prođe svaki put kad se tu uključujem, još kad je magla... Koliko vidim na planovima to sve ostaje isto pa se malo niže skreće desno na kružni tok iznad nove obilaznice.
Pročitao sam ova saopštenja Puteva Srbije i nigde nisam video ni naznaku objašnjenja zašto je došlo do produženja roka. Da ne osuđijem nekog unapred, možda je razlog opravdan.
A zašto mislite da je neophodan izlaz ka Petlovom Brdu a samim tim i most br. 13? Mislim na deonicu od Orlovače do Ostružnice.Puste glavni pravac i izlaze koji su napravljeni a ostalo puštaju kako bude izgrađeno.Ili postoji razlog da to ne može tako?
Redovno koristim obilaznicu i radujem se svakom novom metru punog profila auto-puta. Mnogo je bitno da se što pre završi i ako ćemo iskreno, nikada se nije radilo intenzitetom kojim se sad radi. Išao sam skoro za Pirot, to je sad milina za vožnju. I za Čačak idem sa Voždovca na obilaznicu pa na...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.