Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Loša ulivna grometrija iz smera Zemuna je uzrok velikog broja udesa i prevrtanja vozila...treba ga rekonstruisati i u pravu si za turbo KT jer tada oko kruga ostaju da kruže dve saobraćajne trake što je mnogo bezbednije nego tri. Dodavanje još traka je notorna glupost...
Konacno nesto suštinski i dugoročno.
Prvi korak u izgradnji svake saobraćajnice je rešavanje imovinsko-pravnih odnosa: ovde su veće parcele podeljene kako bi otkupili/izvrsili exproprojaciju parcela koje im trebaju za novu saobraćajnicu.
Negativna strana je potvrda da se u BG-u ništa ozbiljnije...
Uz rizik da izazovem bogohuljenje , JA želim most!, al da li će biti u produžetku Omladinskih brogada ili nizvodno (Agostina Neta)-totalno mi je svejedno...
nije to REKONSTRUKCIJA, već REHABILITACIJA.
Isfreziovali su stari habajući sloj i lupili novi...bez promene geometrije u situacionom i nivelacionom planu
Ma bre, mnogo filozifije oko niokočega: osposobiti ga za biciklistički saobraćaj i gorova stvar: navariti kolovozne ploče, montirati ograde i gootovo...da ima neka korist od njega. Mnogo palamuđenja niokočega....
Odgovorniji gradovi bi ga pustili u funciju par meseci po ukidanjuželezničkog...
Ma sigurno su zakačili neki zatvarač (ventil) od novog cevovoda kad su planirali tucanik....viditekakav gejzir-nova mreža dihtuje 100%, nema gubitaka do ovog gejzira... :)
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.