Šta je novo?

Nedavni sadržaj od NecaBG

  1. N

    Bulevar patrijarha Pavla

    Ovde se pominje semafor sa naizmeničnim propuštanjem, tako da će to biti haos u najavi od ponedeljka. https://bgprevoz.rs/linije/aktuelne-izmene/835 Током извођења радова улица Булевар војводе Мишића ће на делу од зоне раскрснице са улицом Булевар Патријарха Павла до зоне раскрснице са улицом...
  2. N

    Centralno grejanje (Grejanje po utrošku)

    Evo i zvaničnog saopštenja, dakle gas je definitivno problem. Kako rade ove ostale toplane večeras nisu napisali, moguće na mazut, s obzirom na to da su radijatori jedva mlaki tamo gde radi grejanje. Aha, kao radovi na gasovodu 😆https://www.srbijagas.com/?p=17956
  3. N

    Centralno grejanje (Grejanje po utrošku)

    Ovo danas je komedija šta rade, kao jutros je temperatura bila 15 stepeni, pa zato nisu uključili. A temperatura može da se proveri na sajtu https://www.hidmet.gov.rs/ciril/osmotreni/automatske.php Nego nemaju gasa, kriza, ne žele da priznaju, a građani ćute. Treba podneti kolektivnu tužbu za...
  4. N

    Centralno grejanje (Grejanje po utrošku)

    Pustili su oko 11h, videćemo da li će da radi ili će biti nekih problema. Za sada greje odlično toplana Miljakovac, dok toplana Dunav vrte pumpe hladnu vodu u zgradi, moguće da su negde još uvek radovi u centru.
  5. N

    Centralno grejanje (Grejanje po utrošku)

    Naravno, zašto bi oni palili i trošili gas, a grejanje se plaća tokom cele godine. Trenutno je 6,8 stepeni, zato ja a i mnogi građani pored centralnog moramo svake sezone da trošimo struju u ovom periodu na dogrevanje, a i u aprilu jer je po njima toplo.
  6. N

    Tramvaji

    Juče sam se i ja vozio sa GB 1533 na liniji 12, dopada mi se gsp logo koji svetli unutra.
  7. N

    Bulevar patrijarha Pavla

    Tramvaj mogu da vrate do stare okretnice u Topčideru, ali se time neće postići skoro ništa, jer bus iz Kneževca dođe do okretnice, a tramvaj ima svoj red vožnje. Ranije se neretko dešavalo da bus pristiže u Topčider i to zglobni, a tramvaj odlazi prazan. A dešavalo se i obrnuto, dođe tramvaj sa...
  8. N

    Славија - Краља Милана - Теразије

    Evo i jednog primera gde taxi vozilo stoji na stajalištu jgp-a, pa je bus morao da primi putnike u voznoj traci, jer nije mogao preko ovih barijera protiv parkiranja, tj obilaženja.
  9. N

    Славија - Краља Милана - Теразије

    Može, gledao sam uživo na kameri, zavisi od vozača,ali mora dosta sporije da vozi. Mada kapiram da je i njima glup ovaj kružni, pa ako nema nikoga u levoj traci prosto nastave pravo, a ne da krivudaju po bespotrebnoj krivini.
  10. N

    Славија - Краља Милана - Теразије

    Evo kako se vozi zglobni bus u novom kružnom toku, pravo kao i ranije.
  11. N

    Славија - Краља Милана - Теразије

    Trola je uspela da prođe, iz ovog ugla se čini da zadnji kraj malo gazi liniju ali ništa strašno.
  12. N

    Славија - Краља Милана - Теразије

    Na onaj istureni deo su premestili kiosk i kokice, a tako je i sa druge strane. Sada je trotoar ceo slobodan za pešake, što i nije loša ideja. Taman je tu i slivnik za vodu od zamrzivača 😆
  13. N

    Rekonstrukcija Trga Nikole Pašića

    Stara fontana je bila zaista po meni veličanstvena, uz nju sam odrastao, na koliko se samo razglednica nalazila, a i dalje stoji na početnoj strani bvk-a. I imala je dve česme sa vodom za piće, a ova nova em što nema veze sa nekom iz 60ih godina, em što je od samog starta pokvarena. Treba...
  14. N

    Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

    O tome sam ja i pisao, možda sam malo prenaglio ono smanjenje plata vozačima, ali većina linija može da saobraća, pogotovo noćni prevoz. Ali oni kao da gledaju da izazovu još veći bes kod građana, jer kao prevoz je "besplatan" pa ako radi dobro je, a ako ga ukinu nikom ništa. Najgore je što...
  15. N

    Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

    Postoje uvek izmene, čemu služe info table i aplikacija? Ima dosta linija koje mogu da idu, ali oni narede svima da se u 21h isključe za garažu. Od 00h nije bilo blokada, noćni prevoz je većim delom mogao da funkcioniše, pa ga opet nije bilo. Za vreme maratona se linije dele na dva ili tri dela...
Vrh