Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
meni nije jasna jedna stvar, a to je da li su i zašto nisu (ako nisu) pri izgradnji umetnute piste, produžili ovaj RESA deo
wikipedia kaže: A runway safety area (RSA) or runway end safety area (RESA, if at the end of the runway) is defined as "the surface surrounding the runway prepared or...
pre 2 sata sam prošao iz pravca Niša u smeru ka BG, prestrojio se istog momenta u krajnju desnu traku i rekao devojci "aj bas da vidimo da l ce neko da se zaj***"
naravno 10 sekundi kasnije smo videli zbunjenu dušu kako se prvo malo vraća u rikverc pa onda iz cirka druge brzine ulazi u traku...
na ovom kadru Sergia se vidi koliko je kratko i loše odradjeno ovo odvajanje...da ne pričamo kako trake za BG jadno izgledaju (zbijeno i uglavljeno posle šiljka)...sve već prežvakano znam...
ne zaboravite da se te kolovozne oznake u Evropi ponavljaju pred petlju (neretko isto puta kao i vertikalna signalizacija za račvanja)...tako da to da se neće videti ako je neko ispred vas, ne pije vodu. Uopšte nije dilema niti diskusija da li su bolje ili lošije od vertikalne signalizacije...
izgleda da se obilaznica ucrtava na Google mapama...kada se zumira preko telefona, vidi se pun profil autoputa (iako i dalje navigacija ne vodi preko nje)...ali verujem uskoro
Meni je svakako ovaj sistem - parking na Tesla parkingu pa shuttle bus nešto najbolje sto je iznedrio aerodrom u poslednje vreme. Već par puta sam parkirao auto kao gospodin, sačekao 5-10min bus i cap do terminala za 5 min (pre neki dan i u 4 ujutru). Kad se setim kako su mi sve dobacivali i...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.