Šta je novo?

Nedavni sadržaj od I tako

  1. I

    Стајалишта

    Mrtva trka sta je "bolje" i preciznije.
  2. I

    Стајалишта

    Sve sto sam izneo je potrkepljeno i nisam primetio da si rekao nesto protiv. Samo jedna opsta matrica, kako je to politicki obojeno ili ima emocija. Nema potrebe za malicioznoscu i diskreditovanjem, samo zato sto kod nekog stoji " beginner".
  3. I

    Стајалишта

    Tako je, sve treba analizirati. Da bi alma quatro uopste odrzavala stajaliste, ono mora da ima jos nesto pored stuba i jako cesto i bez table sa nazivom stajalista i linijama koje tu staju. Tako da govorimo o stajalistima bez pecurke, nadstresnice, a takvih je dosta i to ne tako daleko od centra...
  4. I

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    72-ka od aerodroma do venca ide sat-sat i po, sto je mnogo. Trasa bi mogla da se izmeni, tako da se stize brze do odredista i da se skrati malo interval, da bude malo funkcionalnija... Takodje, aerodrom bi trebao da ima i non-stop prevoz, bez obustave nocu.
  5. I

    Стајалишта

    Iz svega prilozenog, mozemo jedino zakljuciti, da grad nikad nije bio " lepsi", a u prilog tome govore i fotografije forumasa: ulice koje izbijaju kamen iz bubrega, trotoari (pod uslom da postoje) u rupama od njihovih " radova", aplikaciju bi verovatno bolje uradilo dete u osnovnoj skoli, a tek...
  6. I

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Za najveci broj putnika na liniji 860i, "Sava centar" je jako bitna stanica. Moj je utisak da je BAS za sada ok resenje.
  7. I

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Meni deluje da ce se ova linija bas "primiti" medju putnicima. Dosta ljudi pita, interesuje se, pogotovo kad se dodje na dolazni terminal aerodroma. Nisam primetio na terminusima da su istaknute table sa redovima voznje, sto bi svakako trebalo da se uradi, ali mislim da bi i u samim autobusima...
  8. I

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Cetiri vozila sa turazom od 60 minuta.
  9. I

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    860i i dalje odnosi primat kada je u pitanju veza aerodroma sa gradom. Dobio je malu ispomoc u vidu ove nove linije. 72-ka je pretezno turisticka, dok je 860i prava radnicka linija. Kako je bilo nekad samo sa 72-om, sad su tu tri linije + a1
  10. I

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    https://www.bgprevoz.rs/vesti/linijom-600-od-zeleznicke-stanice-beograd-centar-do-aerodroma-nikola-tesla
  11. I

    Редови вожње

    Novi redovi voznje od danas na potezu 600 (601-611)
  12. I

    Autobusi

    U kojoj preraspodeli i kombinatorici, 27E moze da ocekuje zglobni?! Iluzorno je vize kao papagaj ponavljati, koja je nebuloza drzati solo na ovoj liniji i razloge zasto treba da bude zglobna. NIkakva snimanja, brojanja i sta sve ne jos, apsolutno nista nisu promenila, cak sta vise, jednom su i...
  13. I

    Редови вожње

    Novi red voznje na 860i
  14. I

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    Sto se tice nove aplikacije, kao prva stvar, evo otkad je krenula, veliki broj polaza za aplikaciju ne postoji, nema nekih linija duz cele trase, nepostoje za aplikaciju, mislim da je to osnovna stvar. Pouzdanost nikakva. U nekom trenutku, pokazuju dolaske za suprotan pravac, stanice se...
  15. I

    Autobusi

    Vecim delom trase, put je kiropraktika. Idemo iz pocetka: -Brankov most (spojnice) -Bulevar despota Stefana vazda se krpi -Dragoslava Srejovica takodje jedan uzas ( pricalo se nekad, kako ce se ici u prosirenje ulice, ali prolaze godine...). Inace, najbrza veza sa gradom. -Jovanke Radakovic...
Vrh